Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 265 weergaven
-
-
-
-
-
Ik mis dit soort fillers op de radio.. Ooit gebruikt door de TROS, in 1987, door Jeroen Soer en Martijn Krabbé. SF (wederom dank aan Dirk)
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Opnieuw zo'n steengoeie kerstfill die dertig jaar geleden door Ferry Maat werd gebruikt. Je hoort 'm eerst in-gebruik-door-Ferry en dan de originele track. SF met dank aan Dirk
-
Eén van de mooiste kerstjingles allertijden, op een SOB track, SF
-
In 1986 gebruikte de TROS een andere puike filler, afkomstig van een SOB-LP. Je hoort 'm eerst in gebruik bij Ferry Maat en Jeroen Soer en daarna in zijn geheel. SF PS: Mooi om die prachtige stem van Jeroen Soer weer te horen (met dank aan Dirk).
-
-
Voor een project ben ik op zoek naar de jingles Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3, etc. t/m Nummer 100. Mag ook Number - dus engels - zijn. Kan ze op geen enkele elpee of cd vinden dus wie maakt mij gelukkig? Alvast dank, Jan
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
Heb voor mijzelf 1 september uitgeroepen tot De Dag Van De Acapella's. Vandaar deze mix met louter acapella versies van min of meer bekende Veronica-jingles. De mooiste - die van Bruce Johnston/Beach Boys- ontbreekt. Die verdient een aparte posting. (Kon hem gewoon niet zo snel vinden.. ) http://snd.sc/1cut1Ji SFx
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-