Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
Here's my recording made in 2009 on CFN via satellite ( very good sound quality ) : American Top 40 with Casey Kasem : July 2, 1977 The Top Girls of the Rock Era ( songs with a girl's name in the title ) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 725 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 17-8-1974. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 725 weergaven
-
-
Vooruit, voor deze ene keer een egotripje, mijn persoonlijke top 15 op Caroline in 2013. Lange tracks dus het werden er maar 11 ipv 15. [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 1 antwoord
- 725 weergaven
-
-
Tony Blackburn's Golden Hour is het nieuwe radioprogramma voor Tony Blackburn op BBC Radio 2, waarmee hij zijn rentree viert op dit station. Uitzending elke vrijdag tussen 20.00-21.00 (ned. tijd). Tijdens dit bescheiden uurtje draait hij uitsluitend 'gouden' klassiekers (zie hieronder de speellijst). Het programma heb ik via de bbc i-player gedownload en iets geupgrade via de mp3gain. Uitzending: [verborgen inhoud]: Gr, Melle
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 17-4-1971. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
Corbey Radio - 20210124 - 2200-2300 - Robbie Owen - The Juke Box Drive-in - Pirate Special.Interview Ron 'O Queen.Swinging Radio England.mp3 [verborgen inhoud] Ik heb even de recorder laten meelopen met de player op mixcloud Voor wie het interview wil houden hierbij in pixeldrain de link Het is Niet gedownload met een mixcloud downloader of de kwaliteit beter is met het opnemen, of minuten lengte behouden blijft of inkort bij mixcloud downloader ? ... ik hou me er niet meer mee bezig. Wie het wil uitvissen doe het zelf maar, ik heb genoeg gevist in dit leven Tot uw dienst De Zeerover
-
- 1 antwoord
- 724 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 22-5-1982. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 10-6-1972. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 724 weergaven
-
-
"A 60 minute pirate radio special with Programme Director Ron O'Quinn taking us back to 1966. The photos captured in the "Swinging Radio England & Britain Radio Photobook", by Ray Anderson provide the talking points for the inside story of one of the biggest "pirates"." Competition to win a copy at the end of the show.
-
- 0 antwoorden
- 723 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-12-1983. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 722 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 17-11-1979. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Wie heeft deze show in de collectie en is bereid hem hier nog eens neer te zetten?" Ik ben onlangs en wist niet de exacte oorsprong van elke radio. Ik denk dat ik me vergist heb in het forum bij het raadplegen. Dit lijkt mij het juiste forum. Ik hoop dat ze me helpen om het bestand te krijgen. Jorge - Argentina
-
-
- 2 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-1-1984. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Hallo, Op 3 januari 1999 moest Caroline afscheid nemen omdat EKR stopte op Astra. Achter de schermen werd naarstig gezocht naar een oplossing. Reeds op 20 februari 1999 kwam Caroline opnieuw in de lucht met een weekend programmering. Het openingsprogramma werd verzorgd door Nigel Harris. Ook Johnny Lewis, Steve Conway, David Foster komen aan bod en van EKR komt Mark Stafford versterking brengen. Zoals steeds vindt Caroline toch terug een manier om te blijven doorgaan: [verborgen inhoud] Voor een dikke vier uur luisterplezier... Frank
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 8-2-1986. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-1-1987. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
Ik wilde jullie vertellen over een radio station wat ik ontdekte wat een heel fijn Easy Listening format heeft. Het is Serenade Radio uit Engeland. [verborgen inhoud] Het station is bijna een jaar geleden opgezet door mensen die vroeger bij Saga Radio hebben gewerkt. Nadat Saga opgeslokt werd door Smooth Radio vonden de mensen daar dat het tijd werd voor een Easy Listening radio station met fijne, niet opdringerige presentatie. Het klinkt heel goed, eigenlijk zoals Radio 390 en later BBC Radio 2 klonken. Omdat BBC Radio 2 geen easy format meer heeft en er nog steeds veel mensen behoefte hebben aan deze soort muziek is dit station een welkome aanvulling in r…
-
- 2 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 9-2-1974. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
RNI Ray Collins Time Trip June 1976 [verborgen inhoud] best regards Streaming Lord Sutch
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
Een nieuws item op Sky over de verjaardag van Caroline met een uitzending voor de kust van Essex. Ook een korte reactie van Ronan O'Rihally. [verborgen inhoud] Mvg, Frank
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 12-7-1980. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
US radio (NBC-The Source), 20 November, 1983, Mick Jagger - Undercover. interview with Mick Jagger by Dan Formanto Verkrijgbaar tot 30 maart 2015 Download link: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 17-2-1973. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 3-10-1975. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke Dinsdagavond tussen 19 en 20 uur. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-