Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Overige landen

Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.

1. Cleaned by Oldies 45 - who is the owner ? I don't know [verborgen inhoud]

2. Started by Ben,

Ik heb van Helmut een prachtig boek uit 1972 en een tijdschrift uit 1978 gekregen over RTL, het Duitstalige Radio Luxemburg. In dat tijdschrift staat een leuke tekening van Villa Louvigny, the "home of Radio Luxemburg", waarbij men aangeeft waar de verschillende gedeelten van het gebouw voor gebruikt werden in 1978. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 487 weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 740 weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 849 weergaven
  5. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Virgin 1215 03-04-93 Tommy Vance-Test Transmission 0.00-0.46 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  7. Virgin 1215 03-04-93 Tommy Vance - Sandy Beach - Test Transmission 00.48-01.32 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• 0 antwoorden
    • 887 weergaven
  8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 895 weergaven
  9. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Afkomstig uit archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  11. Started by Steksis,

hi all 1993 08 28 Virgin Dave Fanning [verborgen inhoud] 1983 08 28 Virgin Dave Fanning [verborgen inhoud] enjoy

• 0 antwoorden
    • 794 weergaven
  12. Started by Vincent,

In de opruiming: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 173 weergaven
  14. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 218 weergaven
  15. Deze satelliet opname komt van een compact cassette van Hans Hogendoorn. [verborgen inhoud] Ik heb op zolder vele tientallen 3 dubbel LPs staan van dit programma van Don Steele. Ik luister er graag naar.

• 0 antwoorden
    • 271 weergaven
  16. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 185 weergaven
  17. Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 136 weergaven
  18. Started by Jano1954,

Nog

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  19. Started by Juul,

Een ware speel en luister tuin. [verborgen inhoud]

20. VPRO Het Spoor Terug deel 1 en 2 over Radio Luxemburg 13-03-2005 en 20-03-2005 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 753 weergaven
  21. Started by hans knot,

Weet iemand wat er nu op de AM 1440 kHz wordt uitgezonden. De ontvangst in de omgeving van Rotterdam is overdag slecht tot niet en 's avonds wel te ontvangen als het donker is. Ik heb de indruk dat China Radio International (CRI) er niet meer op zit met zijn programma's in het Duits, Frans en Engels. Donderdag 3 oktober 2013 21.15 uur hoorde ik countrymuziek met Duitstalige presenatatie. Weet er iemand meer? Met vriendelijke groet, Rudi Koot

• 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  22. Started by amigo008,

wie heeft er misschien nog uitzendingen van Vragen Staat Vrij met Lutgaert. Radio 2 BRT. Groet, Marcel.

• 17 antwoorden
    • 5,2k weergaven
  23. Started by hans knot,

Er was tijd om weer een tape, door Harm gedigitaliseerd, uit het archief te halen en daar kwam verrassend ook twee hele oude opnamen uit de begindagen van AFRS tevoorschijn tape1190-7623-AFRS-1945-15min-Jill(MarthaWilkerson)-GIJiveWithJill(2).mp3 tape1190-7623-AFRS-1945-15min-Jill(MarthaWilkerson)-GIJiveWithJill(1).mp3 met groet Hans

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  24. Started by hans knot,

In het hele prille begin van Capital Radio is het volgende programma opgenomen in Londen. Amuserend als altijd is het een geluk dat dit destijds ook bewaard is gebleven op een van de honderden tapes, die Harm voor me heeft gedigitaliseerd http://bars.rug.nl/download/81804f3c635983c7 bestandsnaam : 508Capital-19731124-1100-1200-KennyEverett-DaveCash-KennyAndCash.mp3 bestandsgrootte: 54.9MB beschikbaar tot: 2012-05-14

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.