Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.810 discussies in dit forum
-
Hello iedereen. Ik werd naar deze site verwezen alwaar ik blijkbaar informatie zou kunnen bekomen betreffende het volgende. Kan mij iemand informatie geven betreffende de frequenties waarop Radio Monte Carlo te ontvangen is, het zou wel in de jaren 1967 - 1968 moeten zijn. Was RMC reeds op de korte golf te ontvangen in Duitsland in die jaren op een frequentie tussen de 2MHz en de 12MHz? Dus wel in de jaren 1967 - 1968 en op de korte golf. Groetjes Danny
-
God, Pirates and Ovaltineys Duration: 1 hour First broadcast: Saturday 05 January 2008 [verborgen inhoud] God, Pirates and Ovaltineys: Sean Street investigates the history of the cultural battle between the BBC and commercial radio, which goes back to the 1920s.
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
internet audio-stream (ThisDayInMusic.com), June or early July 2016 'It's Only Rock & Roll': Hyde Park 2013-special It had been almost 44 years since the band played to 250,000 people in the Park in 1969. In their 50th year, they would play two sell out shows in the central London once again. ... Pete Mitchell talks to Keith Richards, Mick Jagger and Ronnie Wood. valid 24 december 2016 Download-link [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze kwam ik tegen op Mixcloud ik zal ze ook nog op pixeldrain zetten als het probleem met het uploaden is verholpen. Vooral de duo presentatie vind ik heel bijzonder!
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
Mooi artikel. Toen ik 1976 van Montreal - Canada naar New York reed met de auto viel mij dit ook al op. Nou is WABC een "clear channel" station dus weinig last van andere stations. [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 47 antwoorden
- 7,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Een opname die al meer dan 20 jaar op de plank lag en eindelijk kan worden geopenbaard. Het is een opname die ik kreeg van Graeme Stevenson in Scotland, die het weer heeft gekregen van Dave Gelden. Niet al te beste kwaliteit maar wel uit de begindagen van AFN Linz in 1945 en 73 min in lengte [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 626 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 434 weergaven
- 1 follower
-
-
Some of audio files of the stations of the stars. who are of more acceptable quality, but less significant in the history of radio... In any case - DJ Chris Holmes, who performed on Radio Luxembourg under his mother's maiden name - Moyles ... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] valid until Saturday 28 March :)
-
- 0 antwoorden
- 392 weergaven
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud] De eindtijd is waarschijnlijk anders dan aangegeven ivm af en toe "doorspoelen" van de opname.
-
-
- 2 antwoorden
- 210 weergaven
-
-
Deze twee opnamen komen uit het archief van Chet Reuter. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 148 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 774 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 755 weergaven
-
-
Link available 7 days [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 894 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 627 weergaven
-
-
Gisteren stuurde Douwe me een app door van Roger Day dat John Ross-Barnard is overleden. Op [verborgen inhoud]lees ik net het volgende bericht: 2nd November: We are sad to hear of the passing of John Ross-Barnard earlier today. He was in Coventry University Hospital after a kidney infection took a turn for the worst and died with his family around him. Our sincere condolences to them. RIP. Jon Myer heeft op zijn website het volgende artikel aan het radioverleden van John gewijd : [verborgen inhoud] Ik ontmoette John zelf voor de eerste keer tijdens de London RSL in 2000 op Clacton Pier. Hij was een zeer aardige en vriendelijke man, een…
-
- 0 antwoorden
- 875 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 493 weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is opgenomen door Hans Hogendoorn op Compact Cassette. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 152 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] WOMC-Detroit-19941107-0721-0802-Tom&Eleine&Marie
-
- 0 antwoorden
- 101 weergaven
-
-
-
Ik luister op dit moment naar 6,045 Mhz shortwave. Waar komt dat vandaan? Juul
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een man die beweerde in de jaren 60 discjockey te zijn geweest op Radio Caroline North is tijdens de uitzending ontmaskerd. "Mark Dean" was 28 november 2013 te gast bij het radioprogramma van Alison Butterworth op BBC Radio Lancashire en BBC Radio Manchester. In een 90 minuten durend live interview vertelde hij dat hij twee jaar had doorgebracht aan boord van het zendschip van Radio Caroline North. BBC correspondent Paul Rowley en voormalig Caroline South DJ Tom Edwards ontmaskerde de man live in de uitzending. Later bleek dat zijn enige verbinding met het station was dat hij in een busje reed die apparatuur vervoerde voor de Radio Caroline Roadshow. Voor wie het h…
-
- 10 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 25-6-1977. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www31.zippyshare.com/v/47920425/file.html
-
- 0 antwoorden
- 882 weergaven
-