Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.749 discussies in dit forum
-
Er komen veel Radio 10 opnames voorbij uit 88/89, opnames waar veelal ook die kenmerkende nieuwsjingle van Radio 10 te horen is. Luister nu naar WNBC New York met Big Jay Sorensen uit 1999. Die nieuwsjingle komt voorbij, evenals de complete nieuwsuitzending met daarin de sympathieke stemmen van Reagan en Bush, als het kan laat ik in opnames altijd de complete nieuws uitzending intact. De inspiratie van Big Jay komt zonder twijfel van WABC Musicradio 60-70s. De Pams jingles zijn spot on. De openingsongein van het uur perfect evenals de muziek. Huiver en luister alhier [verborgen inhoud]
-
Hi a couple of recordings of Caroline on the Astra Satellite from 1991 1991 03 31 Caroline via Astra Keith Lewis 10.25 - 11.10 60's music [verborgen inhoud] 1991 03 31 Caroline via Astra Keith Lewis 12.15 - 13.05 70's music [verborgen inhoud] enjoy
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
WZGC Atlanta Z93 1981 07 06 14 American Top 40 partly with Casey Kasem and Mark Stuart part late afternoonshow total time 120 min [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Middag forumleden, Wellicht een raar verzoek, maar heeft iemand nog een leuke USA radio opname liggen van een oldies / rock station met veel jingles en strakke presentatie? Ik zoek een beetje wat opnames tussen 1980 en nu. Mis soms een beetje de opnames hier op het forum van oldies station zoals ik die graag beluisterde tijdens mijn vakanties in de USA. Veel jingles en lekkere muziek. Heeft iemand misschien nog wat leuks liggen? Mijn grote dank als je het zou willen delen. Groeten, Leo
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
In de opruiming: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
John's promotion for Mind Games continued in late November 1973 with a trans-Atlantic telephone interview with Tony Prince. It was aired December 9th on the series Rock Present, Roll Past. In addition to running through each track of the album, John talked about his current relationship with his ex-bandmates and with Yoko, disingenuously denying any romantic involvement with May Pang. [verborgen inhoud] Duration : 26 min . music scoped . quality not very good :)
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ik heb een tijdje geleden de LP set van dit radio programma gedigitaliseerd. Don draait muziek uit 1968, 1961 en 1966. De download is inclusief de cue sheets en bevat de separate tracks van de drie uren, dat dit programma duurt. Vandaag exact 33 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 815 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Murray the K was een bekende deejay die mede aan de wieg stond van het succes van The Beatles en Bob Dylan in Amerika: http://en.wikipedia.org/wiki/Murray_the_K#.22The_Fifth_Beatle.22 Hij was ook een van de initiatiefnemers van het ‘album rock’-format. Hier een opname uit 1970 van WHFS, een station dat te horen was in het stedelijk gebied rond Washington D.C. Met o.a. verwijzingen naar de oorlog in Vietnam en een reclame voor de film A Clockwork Orange. http://www.mediafire.com/?mf5s33t1mtzyyad Paul
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Docu over de herbouw van het am zenderpark op Fiji
-
- 2 antwoorden
- 875 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik heb tijdens afgelopen april vakantie in Kent weer wat oud-offshore DJ's opgenomen van diverse radio stations. Helaas was Roger Day niet aanwezig, zijn show werd waar genomen door David Hamilton. BBC Radio Kent (2016-04-23) - The Dave Cash Countdown (1979 & 1989) 18u-19u : [verborgen inhoud] 19u-20u : [verborgen inhoud] KMFM (2016-04-24) - Tony Blackburn's Playlist 16u-17u : [verborgen inhoud] 17u-18u : [verborgen inhoud] 18u-19u : [verborgen inhoud] BBC Radio 2 (2016-04-24) - Sounds of the Seventies met Johnnie Walker 15u-16u : [verborgen inhoud] 16u-17u : [verborgen inhoud] BBC Radio Kent (2016-04-24) - Dave Cash Country 17u-18u :…
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Minerva Antwerpen 98.0 FM & Blankenberge 105.6 FM en internet http://www.radio-minerva.be zendt heden een easy listening Top100 uit van 12.00-19.00. Dit is uniek moment voor de liefhebbers van zachte muziek voor een volwassen publiek. Volg tevens het resultaat van de inzendingen van de luisteraars op www.radiominervatop100.be Pierre Addicted To Music
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Part of a video interview with John Peel from1999, about Big L and Radio One TY Martin vd Ven for sharing your video vaults with us.
-
- 2 antwoorden
- 877 weergaven
-
-
Op1 17 November 1983 verhuisde ik met m'n gezin naar de VS en woonden we in eerste instantie tijdelijk in Four Lakes Village, Naperville, Illinois (bij Chicago). Onze huisraad was met een zeecontainer onderweg, maar we mochten ook één kubieke meter luchtvracht meenemen en daarin zat een radio-cassetterecorder (Fuji Electric). Helaas was die stuk gegaan en mocht ik van de verzekering een andere radio kopen. Dat werd een JVC stereo radio-cassetterecorder met Dolby-B. Vanaf dat moment kon ik genieten van het grote aanbod aan Amerikaanse radio. Op Christmas Eve (zaterdag 24 December) luisterde ik naar WFYR, waar Dick Bartley de Christmas Eve edition van Solid Gold Saturdaynig…
-
-
- 2 antwoorden
- 619 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Luxembourg-19700419-1934-2035-KidJensen-KidJensenShow Datum klopt, wordt genoemd na nieuws van 20:00 uur. Voor de ?? wordt nog een antwoord gezocht (opgelost). 00:00 Slade - The Shape of Things to Come (uitgebracht in de UK op 06-03-1970) 00:31 Kid Jensen. 01:14 Clodagh Rodgers - Everybody Go Home the Party's Over (uitgebracht in de UK op 13-03-1970, oude [verborgen inhoud]. 03:51 Kid Jensen. Mogen om 19:30 04:13 Creedence Clearwater Revival - Travelin' Band (uitgebracht in de UK in maart 1970, Paul Burnett hitpick, nummer 8 in de [verborgen inhoud]) 06:10 Kid jensen. 06:27 Tony Joe White - Groupy Girl (uitgebracht in de UK op 26-03-1970). 08:50 Kid Ken…
-
-
- 2 antwoorden
- 225 weergaven
-
-
"An audio field-diary investigation into the history of radio enthusiasts and short-wave hobbyists recorded and assembled by David Ellis. Ellis follows the trail of one particular operator who was a teenager in 1957 when he exchanged cards with other hams to acknowledge the reception and sending of transmissions. Music by Richard Kilgour with additional material by Jo Thomas" [verborgen inhoud] Thought this might go down well. Shaun
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Ik kwam deze opname tegen in het archief van Ad Couwenberg. Deze opname ontving hij van een kennis in de UK in 1974. De radio van die kennis stond afgestemd op Capital Radio en op de achtergrond hoor je vrij duidelijk Radio Veronica. Ik heb nooit geweten dat Radio Veronica zo stoorde op Capital Radio in de UK. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Sinds enkele maanden heeft Neil Gates zijn Radio Sovereign Solid Golden met na 2200 uur Classic Rock "on air" , dwz online. Hier is de link [verborgen inhoud] Hoewel het hoofdzakelijk non stop is met uitstekende jingles van de legendarische Britse landpiraat Radio Sovereign zeer de moeite waard van het luisteren. Wie kan mij trouwens helpen aan het IP adres van dit station zodat ik het via Frontier aan mijn WIFI radio kan toevoegen. Neil Gates is de geschiedenis ingegaan als de deejay die de allerlaatste uitzending via Caroline vanuit Internationale wateren maakte en wordt hedentendage geridiculiseerd op het Pirate Free Radio Board , het Britse zeezen…
-
BBC Local radio 2011 2 mei 2011 BBC radio Kent: Roger Day 4 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 5 juni 2011 BBC Eastern Counties Keith Skues 2 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 2 oktober BBC Eastern Counties Keith Skues 2 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel plezier met het beluisteren, Jan
-
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Opgenomen op Terschelling van de 1602 kHz. Je hoort dat er onweer in de lucht zat. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik heb nog een aantal opnamen liggen, als er behoefte aan is hoor ik het wel.
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
An UK recording without any information on the cassette. The year can be 1994, it is a AM recording made in The Netherlands. UK-Unknown.mp3
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-