Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.863 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 248 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 213 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 115 weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
-
Via Hans Knot kreeg ik deze link, wie radiobloed heeft moet kijken. Het toont een prachtig kijkje achter de schermen van BBC Radio ONE and TWO in 1970. Geweldig uniek. Een kijkje terug in de tijd dat deze ex piraten absolute sterren waren in the UK. En dan het neerbuigende vermanende BBC vrouwtje talking down on the kids. Das het eerste dat me in de eerste 5 minuten opvalt, nu verder kijken. op 10 minuten zien we het verschil tussen de vrijgevochten ex piraat Bl Burn en de mislukte baladsinger J Young met stopwatch in de hand en op de vingers gekeken door een kalende producer, oja en muziek terwijl u werkt in de fabri…
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Nee, dit is niet bedoeld om de oeverloze discussie over zin versus onzin van dab+ weer een zwengel te geven. Al moeten anderen maar doen wat ze niet laten kunnen. Ik wilde alleen even melden dat hier onder de rook van A'dam vandaag ineens de BBC World Service in het dab-aanbod is opgenomen. Geheel onaangekondigd, volgens mij, en ik heb nog geen idee op wiens initiatief. Paul
-
- 16 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 973 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
- 1 follower
-
-
Gedurende de jaren 1968-1992 heb ik o.a. veel opnames gemaakt van radio uitzendingen. Ik luisterde veel naar radio RSA de nederlandse dienst vanuit Johannesburg. Op de langegolf frequentie van 263 Khz zond de Sovjet Unie uit. Deze was in Nederland , zei het met wat kunst en vliegwerk ,keihard te ontvangen. (15 meter koperdraad en een goede aardleiding aan de dakgoot). De Sovjetunie had een ontelbaar aantal radiozenders ter beschikking. Het programma hier gepresenteerd werd over alle steunzenders van de Sovjet Unie verder uitgezonden. Ook via de Horizont TV sat. De eerste tvsat ter wereld, De in Oost Duitsland (DDR) gelegerde Sovjet militairen konden afstemmen op deze…
-
-
- 2 antwoorden
- 579 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 295 weergaven