Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
Dit jaar is het 50 jaar geleden dat de zeezender Radio Mi Amigo van start ging. Zondag 20 oktober a.s. is het 46 jaar geleden dat Radio Mi Amigo 'wegens onvoorziene omstandigheden' uit de lucht verdween. Om dit te herdenken presenteert Radio Extra Gold en de Gouden van Dagen: 'De Lievelingen Top 50'. Dat meldt Martien Engel. De 'Mi Amigo Lieveling' was destijds de wekelijkse plugplaat van het station. Martien meldt verder: "Help mee deze lijst samen te stellen en mail 10 van jou favoriete lievelingen voor 30 september naar martienengel@extragold.nl". Bekijk het volledige artikel
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 557 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik doe maar een gooi: Ik bied een aantal -werkelijk- nieuwe radioprogramma-onderdelen in licentie aan. Waarom? Omdat ik een beetje moe ben van al die dezelfde items op de vele zenders. Overal hetzelfde HOT (show)news, terugindetijdverhaaltjes, de krantenoverzichten, etc. Het blinkt momenteel niet uit door creativiteit, terwijl het medium radio zoveel (goedkope) mogelijkheden biedt om luisteraars/sponsors te werven en te binden met doordachte concepten. Het allerleukste voor de programmamaker(s) is de eigen inbreng (naar klaarliggende voorbeelden) om iets 'eigens' te creëeren dat opvalt t.o.v. de concullega's. …
-