Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
Met erg veel plezier heb ik gisteravond ( zaterdag 12 mrt ) weer gekeken naar de docu "Standing In The Shadows of Mowtown". Met Joan Osborne. Je kunt 'em vinden denk ik op uitzending gemist of You Tube…... Juul
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Voor degenen die het missen op de radio: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Toetsenist Keith Emerson, mede-oprichter van de popgroep Emerson, Lake and Palmer is overleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 603 weergaven
-
-
Ik kwam net een mailwisseling met Rick van Dijk ( † 5 december 2011) tegen. Rick was z'n naam op ons forum, in werkelijkheid was het Erik Langelaan. Dit jaar is Rick al weer 5 jaar niet meer onder ons. Wat gaat de tijd toch snel. Rick was een goeie gozer…………………..
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Met al die verhalen over ongepaste topsalarissen zou je bijna uit het oog verliezen dat de Buma ook mooie dingen doet. Zoals het steunen van Nederlandse bandjes in het buitenland. [verborgen inhoud] Paul
-
De vroegere producer van The Beatles sir George Martin is overleden. [verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
-
-
Hallo iedereen, Heeft iemand de opname van Mattie & Wietze van Dinsdag 01-03-2016 op Q-Music? Alvast bedankt, Leon
-
- 0 antwoorden
- 933 weergaven
-
-
-
Aan de hand van "Drank & Drugs" probeerde de Correspondent uit te zoeken wie er aan dat nummer verdient en hoe de taart wordt verdeeld. Het hele verhaal op de Correspondent: [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een aardige site met korte fragmenten, of het rechten vrij is weet ik niet. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 656 weergaven
-
-
Ik wit net iens mei it beslút dat koe wurde oerset yn it Frysk. De meast moaie plak yn de Lewarden is Bushalë nei Grins. Paul de Haan.
-
- 3 antwoorden
- 813 weergaven
-
-
-
Grappig, Ik ben dezer dagen voor een project regelmatig met Lex aan het mailen en hij heeft nu in z'n mail een leuk logo zitten…………...
-
- 3 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
Wie oh wie kan me helpen aan deze radioopnamen 4th July, 1969: Dutch radio (Radio Veronica) 'In Memoriam - Brian Jones'. Weet niet precies wat dit inhoudt Gr Ray
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Gisteravond heb ik met veel ontroering naar een tv docu over Glen Campbell gekeken. Glen een gevierd sessiemuzikant in de begin jaren 60 die later zelf wereldberoemd werd. Want er is geen Beach Boy plaat waar Glen niet op mee speelt. Dat was mooi te zien in de eveneens schitterende docu "The Wrecking crew" Hij lijd al een paar jaar aan de ziekte Alzheimer en het is ontroerend hoe z'n omgeving daar mee omgaat tijdens z'n afscheidstournee. Hier wat meer gegevens over de docu: Het Uur van de Wolf': Het geheugen van Glen Campbell woensdag 10 februari 2016 In 2011 onderneemt countryzanger en meervoudig Grammy-winnaar Glen Campbe…
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Tip: als je hoogtevrees hebt, niet kijken.
-
- 1 antwoord
- 730 weergaven
-
-
Ook Maurice White is overleden. Het wordt op deze wijze wel een indrukwekkend rijtje muzikanten die in 2016 zijn overleden. [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 3,6k weergaven
-
-
Zelfs in de Televaag staat een kritisch artikel over de machtsgreep van de VVD bij de PO. Doet mij denken aan de uitspraak van een VVD kamerlid tegen een collega toen de VVD in 2012 "aantrad"; "we zullen nu toeslaan"…………………………... [verborgen inhoud]
-
- 21 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
40 jaar Atlantic records Crosby Stills Nash & Young - VH1 Legends Documentary
-
- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
-