Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Lokeend,

Wie heeft voor mij de mp3 van de dubbel cd van Norbert....En dat vergeet ik nooit. Mvg Rieni.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  2. Started by Cas,

Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht aan museum Rockart in Hoek van Holland. Leuk team van enthousiaste vrijwilligers die je van alles kunnen vertellen over de zeer grote collectie van de Nederlandse popmuziek. Elk hoekje staat vol met spullen, je kijkt je ogen uit. Uiteraard stilgestaan bij de boordstudio van Veronica. Groet, Cas

3. Started by Harm,

Tot slot ben ik nog op zoek naar dit nummer. Het liefst vanaf een CD naar MP3 256Kbps of hoger. Alvast bedankt voor de moeite. Harm

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  4. Started by Vincent,

De Amerikaanse blues- en countrymuzikant J.J. Cale is vrijdag overleden. Hij bezweek aan de gevolgen van een hartaanval in een ziekenhuis in La Jolla in Californië. John Weldon Cale, bekend van onder meer nummers als Cocaïne en After Midnight, is 74 jaar oud geworden. Bron: http://www.nu.nl/muziek/3536354/bluesmuzikant-jj-cale-74-overleden.html

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  5. Started by Skyseth,

Hello I'm a new member to this forum . i'm french , living in the center of France near Orleans . I don't speak or write dutch , only english and french. I'm 61 and when i was a teenager during the 60's i used to listen to Radio Veronica , Caroline South , London and all the off-shores stations and later to RNI and Mi Amigo. Some of you have probably seen my psots in english in the dutch offshore radio forum. thank you for allowing me to be a member of this new forum

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  6. Started by Juul,

Ik vind deze op de Tube :

• 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  7. Started by Juul,

En hup al weer een soort greatest hits. [verborgen inhoud] En met een Nederlands tintje: [verborgen inhoud]

8. Started by Juul,

bron: BBC [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  9. Gast Danno
    Started by Gast Danno,

Ik ben op zoek naar afleveringen van Nederland Muziekland uit de beginperiode 1981 + 1982 Tevens ook op zoek naar afleveringen van de TROS Top 50 uit de jaren 70 + 80 De opname van Gary Fane met Aquarius (1980) staat hoog op het verlanglijstje uit dat programma Wie kan me helpen? Alvast bedankt!

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  10. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Zo rond 1995 werd geïnterviewd door de lokale TV in Dordrecht over mijn werk bij de ziekenomroep (RANO) in Dordrecht. Het komt van VHS deze opname.

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  11. Started by Vincent,

Behalve een echte leeftijd heeft iedereen een muzikale leeftijd. Radio 1 van onze zuiderburen heeft de muzikale leeftijd van de Belgen al onderzocht. RTL Nederland heeft, in samenwerking met radiozender Qmusic, een eigen muziekleeftijdstest gemaakt: [verborgen inhoud]

• 13 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  12. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  13. Started by Juul,

Ik zag vanavond een erg mooi interview van Christiane Amanpour met Paul Simon. Een erg "breekbare" man die de wereld samen met Art Garfunkel prachtige songs en platen heeft gegeven. Het is de moeite waard. [verborgen inhoud]

14. Started by Juul,

We hebben al eens een prachtige Poster gemaakt over Steve Winwood. Dit was het USA programma dat er aan ten grondslag lag. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  15. Voor de wat ouderen onder ons. bron: AD [verborgen inhoud]

16. Started by rien1959,

Tja, je wordt morgen 54, je bent je vrije dagen aan het opmaken maar weet niet wat te doen ...... Kom je in de archieven die vreselijk bibberende bel van Radio Caroline tegen en wat doe je dan ? Om een lang verhaal kort te maken, alles schoon gemaakt, door de anti-bibber software gehaald en afgemixt met een klein beetje galm omdat de bel wordt afgekapt. De gerestaureerde bel van Caroline : http://www16.zippyshare.com/v/87065647/file.html Wanneer je hem zo hoort denk je dat er weinig is veranderd, maar wanneer je oud en nieuw parallel afspeelt is het geen gehoor ! Ik vraag me af waar die gare opname toch vandaan komt. Was dit werkelijk de enige opname die e…

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  17. Started by hans knot,

Recensie: Bedrog Auteur: Peter Römer Uitgeverij de Fontein, Utrecht, ISBN 97890 261 3380-0 317 pagina’s Peter Römer (61) afkomstig uit Amsterdam, is niet alleen bekend als de zoon van Piet Römer, (Inspecteur De Cock uit de reeks Baantjer), maar ook duidelijk iemand met een prachtige eigen carrière. Peter Römer heeft verschillende beroepen uitgeoefend, die allemaal terug zijn te leiden naar de amusementswereld: acteur, televisieproducent, televisieregisseur, scenarioschrijver en sinds vorig ook auteur van een boek in de categorie ‘moordroman’. Hij speelde ook tal van filmrollen, onder andere in ‘Pastorale 1943’ en ‘Dokter Pulver zaai…

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. Started by Gerrit Blaauw,

Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum.

• 6 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  19. Started by rien1959,

In mijn archieven kwam ik nog een lp van Jean Jacques Perrey tegen, compleet met scans van de hoes. Ook dit is weer veelvuldig gebruikt bij Veronica. Jean Jacques Perrey : http://www68.zippyshare.com/v/6261201/file.html Rien, die bezig is met de uitverkoop.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  20. Started by Alex,

Vindemleuk

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  21. Started by Juul,

In het Engelse blad Practical Wireless van mei 1969 vond ik een aardig stukje inzake de invoering van commerciele radio in Engeland.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  22. Started by Alex,

Adam Curry at the CUSP Conference 2012. Leuke video over hoe het begon, Podcasting, Steve Jobs etc. (met dank aan Erik de Zwart)

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  23. Started by Juul,

Soms denk ik wel eens in wat voor land leven we eigenlijk? http://www.nu.nl/binnenland/3500600/gemeente-wil-straatnaambordjes-onbewoond-eiland.html

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  24. Started by MusicRadioFan,

Beste forum leden, Vooreerst mijn beste wensen voor iedereen voor de komende feestdagen. Ik heb een vraagje: Het wordt steeds lastiger om je favoriete YouTube-video's te bekijken zonder een Premium-abonnement. Wie kan me de tip geven, om op een eenvoudige manier, een goedwerkend programma te vinden voor deze en andere downloads via Windows 10. Alvast bedankt. Pierre Addicted To Music

25. Started by Juul,

Ik ben al sinds ik bij Veronica begon en door Willem van Kooten werd gewezen op de Amerikaanse West-coast band Love een fan. We kregen alle USA singles en LP's op het Elektra label toch altijd dubbel dus ik name de dubbelen mooi mee naar huis...... "Jules" ,zei Willem, "ik vind het goed, weet ik tenmiste waar ze zijn als we ze weer kwijt zijn hier". En dit is zo'n mooi nummer: The Castle- Love ( dan hen ik het nog niet eens over Alone Again Or )

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.