Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
Tja, je wordt morgen 54, je bent je vrije dagen aan het opmaken maar weet niet wat te doen ...... Kom je in de archieven die vreselijk bibberende bel van Radio Caroline tegen en wat doe je dan ? Om een lang verhaal kort te maken, alles schoon gemaakt, door de anti-bibber software gehaald en afgemixt met een klein beetje galm omdat de bel wordt afgekapt. De gerestaureerde bel van Caroline : http://www16.zippyshare.com/v/87065647/file.html Wanneer je hem zo hoort denk je dat er weinig is veranderd, maar wanneer je oud en nieuw parallel afspeelt is het geen gehoor ! Ik vraag me af waar die gare opname toch vandaan komt. Was dit werkelijk de enige opname die e…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Tot slot ben ik nog op zoek naar dit nummer. Het liefst vanaf een CD naar MP3 256Kbps of hoger. Alvast bedankt voor de moeite. Harm
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
- 9 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar afleveringen van Nederland Muziekland uit de beginperiode 1981 + 1982 Tevens ook op zoek naar afleveringen van de TROS Top 50 uit de jaren 70 + 80 De opname van Gary Fane met Aquarius (1980) staat hoog op het verlanglijstje uit dat programma Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
-
Zo rond 1995 werd geïnterviewd door de lokale TV in Dordrecht over mijn werk bij de ziekenomroep (RANO) in Dordrecht. Het komt van VHS deze opname.
-
Recensie: Bedrog Auteur: Peter Römer Uitgeverij de Fontein, Utrecht, ISBN 97890 261 3380-0 317 pagina’s Peter Römer (61) afkomstig uit Amsterdam, is niet alleen bekend als de zoon van Piet Römer, (Inspecteur De Cock uit de reeks Baantjer), maar ook duidelijk iemand met een prachtige eigen carrière. Peter Römer heeft verschillende beroepen uitgeoefend, die allemaal terug zijn te leiden naar de amusementswereld: acteur, televisieproducent, televisieregisseur, scenarioschrijver en sinds vorig ook auteur van een boek in de categorie ‘moordroman’. Hij speelde ook tal van filmrollen, onder andere in ‘Pastorale 1943’ en ‘Dokter Pulver zaai…
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hoe is Casey Kasem overleden ?. Het schijnt heel veel mensen nogal bezig te houden. CBS in de USA maakte er een item over. Dat wordt zaterdag 24 november a.s. uitgezonden. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
In het Engelse blad Practical Wireless van mei 1969 vond ik een aardig stukje inzake de invoering van commerciele radio in Engeland.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben m'n computer aan het schonen en wat vond ik ?...................Een prachtige reportage over Woodstock. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Vannacht nog een trilling gevoeld Paul (de Haan). Of zat het net iets meer richting Stad? Gelukkig is het hier in het Oldambt nog .. rustig. Goede jaarwisseling, ook aan alle anderen hier op het forum.
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
En hup al weer een soort greatest hits. [verborgen inhoud] En met een Nederlands tintje: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
We hebben al eens een prachtige Poster gemaakt over Steve Winwood. Dit was het USA programma dat er aan ten grondslag lag. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
In mijn archieven kwam ik nog een lp van Jean Jacques Perrey tegen, compleet met scans van de hoes. Ook dit is weer veelvuldig gebruikt bij Veronica. Jean Jacques Perrey : http://www68.zippyshare.com/v/6261201/file.html Rien, die bezig is met de uitverkoop.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Ik zag vanavond een erg mooi interview van Christiane Amanpour met Paul Simon. Een erg "breekbare" man die de wereld samen met Art Garfunkel prachtige songs en platen heeft gegeven. Het is de moeite waard. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
hey vrienden , naar alle waarschijnlijkheid houden we van dezelfde hobby ,nl .de radio,de muziek enz ,,,,, ik zelf ben 44j kom uit lochristi getrouwd en zoontje van9jaar vroeger in mijn tiener jaren was ik verzot op "radio maeva " en zonder dat ik het toen wist zonden ze een paar huizen voorbij mijn toen ouderlijke woning uit nl magerstraat bij noel d'hond toen de zendtechnicus van toen af is er een speciale band met de muziek de vrije radios en de jingles welke ik nu nog steeds heb alhoewel mijn serieuzemuziek kennis en platenverzameling ben ik nooit te horen geweest op de radio wel mix ik nu cd tjes in elkaar voor in de wagen of thuis en nu ga ik een…
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Ik wil me even voorstellen als nieuweling op het forum. Geboren in de jaren 70 en opgegroeid in de jaren 80. Zonder twijfel was ik een groot Veronica fan. Elke vrijdag zat ik met de cassetterecorder klaar om na schooltijd naar de top 40 te luisteren en alle nieuwe binnenkomers te tapen. Het weekend begon pas echt als Curry & van Inkel begon om 19 uur. En... dat allemaal omdat ik een Veronica sticker vond destijds in 1981 en niet eens wist wat veronica was. Nu zit ik een top 40 uit 1982 te beluisteren, die ik zojuist ontdekt heb hier. En er zijn nog meer van dit soort verrassingen te beluisteren. Normaal registreer ik me niet zo snel b…
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Adam Curry at the CUSP Conference 2012. Leuke video over hoe het begon, Podcasting, Steve Jobs etc. (met dank aan Erik de Zwart)
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Gezocht "Hard to find" instrumentaaltje ; Ronny & The Jerrycans - Giant walk Gaarne via PB
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Best leuk om deze weer eens terug te zien. [verborgen inhoud] Met o.a.
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Ha forumleden, Heeft iemand hier toevallig het Four Tops album ''Tonight'' uit ik meen 1981 in zijn / haar collectie? Ik zoek hem eigenlijk in 320 kbps. Zou iemand dit album hier wellicht willen delen? Ik ben al een tijd opzoek naar dit album, maar kan het nergens krijgen. Bekende tracks van het album zijn o.a. when she was my girl en don't walk away. Alvast mijn grote dank! Leo
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zag dit op internet. Van wie is dit een uitgave ?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Voor de wat ouderen onder ons. bron: AD [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Soms denk ik wel eens in wat voor land leven we eigenlijk? http://www.nu.nl/binnenland/3500600/gemeente-wil-straatnaambordjes-onbewoond-eiland.html
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik ben al sinds ik bij Veronica begon en door Willem van Kooten werd gewezen op de Amerikaanse West-coast band Love een fan. We kregen alle USA singles en LP's op het Elektra label toch altijd dubbel dus ik name de dubbelen mooi mee naar huis...... "Jules" ,zei Willem, "ik vind het goed, weet ik tenmiste waar ze zijn als we ze weer kwijt zijn hier". En dit is zo'n mooi nummer: The Castle- Love ( dan hen ik het nog niet eens over Alone Again Or )
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-