Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
Marianne Faitfull is vandaag overleden. bron: BBC news. [verborgen inhoud] Ik herinner één van haar mooiste singles. This Little bird.
-
-
- 13 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kreeg bij Veronica van de promo man van de platenmij deze prachtige LP van de Todd Rundgren radio show. Al die jaren heb ik 'em achter mij "aangesleept". Ik heb 'em geremasterd. Ik kwam er afgelopen week achter dat er maar 500 ex van gemaakt zijn en de LP wordt aangeboden voor soms $ 400,- !!!!! Je kunt 'em hier downloaden. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Zo rond 1995 werd geïnterviewd door de lokale TV in Dordrecht over mijn werk bij de ziekenomroep (RANO) in Dordrecht. Het komt van VHS deze opname.
-
Ik ben m'n computer aan het schonen en wat vond ik ?...................Een prachtige reportage over Woodstock. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Does anyone have any original publicity material from Radio Monique? I am especially intrerested in obtaining a copy of the publicity leaflet from MMI with details of programmes etc. I will gladly pay for such items Thanks Ian
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
We hebben al eens een prachtige Poster gemaakt over Steve Winwood. Dit was het USA programma dat er aan ten grondslag lag. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Gisteren kwam ik op de onvolprezen site van Nico Spilt (Langs de Rails) een promotiefilm tegen van de NS. Zo'n 18 minuten lang vertellen NS medewerkers waarom hun bedrijf zo goed is. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, zeker gezien het feit dat we voornamelijk bobo's voorbij zien komen die als dagelijkse taak hebben alles zo positief mogelijk naar buiten te brengen. Maar goed, afgezien daarvan is het een mooie film die ondanks de Youtube kwaliteit toch zeer mooi is om te zien. Klik bij het kijken even op kwaliteit en zet die maximaal en klik daarna op beeldvullend. uw prutsert, die treinen leuke dingen vind
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Hello I'm a new member to this forum . i'm french , living in the center of France near Orleans . I don't speak or write dutch , only english and french. I'm 61 and when i was a teenager during the 60's i used to listen to Radio Veronica , Caroline South , London and all the off-shores stations and later to RNI and Mi Amigo. Some of you have probably seen my psots in english in the dutch offshore radio forum. thank you for allowing me to be a member of this new forum
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Tot slot ben ik nog op zoek naar dit nummer. Het liefst vanaf een CD naar MP3 256Kbps of hoger. Alvast bedankt voor de moeite. Harm
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Voor de wat ouderen onder ons. bron: AD [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Is iemand die mij een " downloadlink" kan bezorgen zodat dit in m'n archief kan doen? Ivm de forumregels graag via mail. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1138124 Juul
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik zag vanavond een erg mooi interview van Christiane Amanpour met Paul Simon. Een erg "breekbare" man die de wereld samen met Art Garfunkel prachtige songs en platen heeft gegeven. Het is de moeite waard. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Soms denk ik wel eens in wat voor land leven we eigenlijk? http://www.nu.nl/binnenland/3500600/gemeente-wil-straatnaambordjes-onbewoond-eiland.html
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wie heeft voor mij de mp3 van de dubbel cd van Norbert....En dat vergeet ik nooit. Mvg Rieni.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar afleveringen van Nederland Muziekland uit de beginperiode 1981 + 1982 Tevens ook op zoek naar afleveringen van de TROS Top 50 uit de jaren 70 + 80 De opname van Gary Fane met Aquarius (1980) staat hoog op het verlanglijstje uit dat programma Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
-
-
-
En hup al weer een soort greatest hits. [verborgen inhoud] En met een Nederlands tintje: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben al sinds ik bij Veronica begon en door Willem van Kooten werd gewezen op de Amerikaanse West-coast band Love een fan. We kregen alle USA singles en LP's op het Elektra label toch altijd dubbel dus ik name de dubbelen mooi mee naar huis...... "Jules" ,zei Willem, "ik vind het goed, weet ik tenmiste waar ze zijn als we ze weer kwijt zijn hier". En dit is zo'n mooi nummer: The Castle- Love ( dan hen ik het nog niet eens over Alone Again Or )
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
De Amerikaanse blues- en countrymuzikant J.J. Cale is vrijdag overleden. Hij bezweek aan de gevolgen van een hartaanval in een ziekenhuis in La Jolla in Californië. John Weldon Cale, bekend van onder meer nummers als Cocaïne en After Midnight, is 74 jaar oud geworden. Bron: http://www.nu.nl/muziek/3536354/bluesmuzikant-jj-cale-74-overleden.html
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Voor de eventuele liefhebbers : mijn persoonlijke 100 songfestivalnummers in een top 100 gegoten en er een non stop lijst van 6 uur van gemaakt (aan elkaar geplakt en jingles tussenin). De opnames zijn gemaakt met magix audio cleaning lab 2013 (met gebruik van 2 sporen). Ik heb ervoor gekozen om de originele songfestivalopnames te gebruiken (dus geen singleversies), geript van dvd met winxdvdripper. De klank heb ik wat proberen op te poetsen ook met magix. Het gaat hier om mijn persoonlijke smaak, dus nummers als Waterloo of Save your kisses for me staan er niet bij wegens 'te veel gehoord'. De jingles die ik gebruik zijn knipsels en plaksels van reeds bestaande jing…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Adam Curry at the CUSP Conference 2012. Leuke video over hoe het begon, Podcasting, Steve Jobs etc. (met dank aan Erik de Zwart)
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Het blijft een aparte tv toren, de Torre de Collserola boven Barcelona. Gebouwd voor de Olympische Spelen van 1992. Mooi ook omdat je er zo naast kan staan als je op de Tibidabo staat. De top van de antenne bedraagt 288,4 m en de top van de uitbouw, met zijn 13 vloeren, heeft een hoogte van 152 m. De 10e verdieping is open voor publiek. De top van de antenne is voorzien van Twaron tuidraden. Deze lichtgewicht spankabels zijn niet elektrisch geleidend, waardoor ze de signalen niet verstoren. Twaron is een hittebestendige en sterke synthetische vezel, ontwikkeld in de jaren zeventig van de 20e eeuw door het Nederlandse bedrijf AKZO, divisie Enka, weer later AKZO Indu…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-