Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
Vandaag weer eens op pad geweest met de videocamera, één van hobby's. Ik ben naar het Wantijpark geweest hier in Dordrecht en heb deze video gemaakt.
-
-
-
-
Een hele leuke ouwe film met nostalgische beeld.
-
Een aantal bekende Nederlanders treden op in de nieuwe clip van de recent uitgebrachte plaat van Danny Mirror (Eddy Ouwens). Die bekende Nederlanders zijn o.a.Willem van Kooten en Tineke de Nooij. Het is allemaal humoristisch bedoeld en ik heb ook echt in een deuk gelegen over het optreden van Willem van Kooten.in deze clip. Oordeel zelf:
-
Misschien een schrale troost voor Rob van Zomeren na zijn gedwongen vertrek bij Radio Veronica dat hij is genomineerd voor de Zilveren Radioster Man en niet zijn goede vriend Jeroen van Inkel..... Lees verder: http://www.weekend-online.nl/nieuws/14423/nominaties-zilveren-radiosterren-bekend Gr, Melle
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Hier een video tijdens het sportprogramma op TROM Radio in Dordrecht. Alweer 21 jaar geleden en ik kom zelf ook nog in beeld. Was een super tijd.
-
Leuk gedaan, al is het origineel natuurlijk vele malen beter.
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
-
-
Iemand de 90's request van vrijdag op 3 FM opgenomen ? Ik wilde het terugluisteren via de site, maar daar stond dat het programma niet is opgenomen.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
-
-
Zo rond 1995 werd geïnterviewd door de lokale TV in Dordrecht over mijn werk bij de ziekenomroep (RANO) in Dordrecht. Het komt van VHS deze opname.