Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Weet iemand of dat Audition er ook nog 'gewoon los' is? Misschien dat ik er overheen kijk maar ik geloof dat ik alleen nog maar de versie zie waarvoor je maandelijks een bedrag moet betalen. Eigenlijk niet bij stilgestaan dat ze dat dan voor alles zouden doen en niet alleen voor Photoshop.

• 11 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. Gast
    Started by Gast,

Grote schoonmaak bij radio 390 en The Sound Auckland New Zealand sounds like Caroline 74-78. Ziehier http://pauljdehaan.wordpress.com/ Paul de Haan.

• 0 antwoorden
    • 617 weergaven
  3. Started by Juul,

Wat voor singles zouden het zijn? http://www.telegraaf.nl/binnenland/22627718/__Man_steelt_1500_singles__.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. Started by Harmen,

Ik was nooit zo'n fan van stairway to heaven, maar vanavond stuitte ik toevallig op deze versie van Heart. Het nummer is al even geleden opgenomen, maar wou 'm voor de liefhebber toch nog even delen.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  5. Wij zijn op zoek naar iemand die voor ons een paar verschillende mooie logo's kan en wil ontwerpen. Wie dat wil kan met mij contact opnamen via een PB of per mail. En wat het budget betreft kan ik duidelijk zijn: dat is hoogstens een bakkie koffie bij één van de radio evenementen die er in de toekomst worden georganiseerd.

• 0 antwoorden
    • 901 weergaven
  6. Gast Ronald rosier
    Started by Gast Ronald rosier,

Hallo Allemaal, Mijn naam is Roel van den Oever (59 jaar), en ik ben net als jullie velen gek op muziek uit vervlogen tijd zoals de jaren 60, 70, 80, de zeezenders, de hit lijsten enz. Groeten, Roel

• 1 antwoord
    • 887 weergaven
  7. OffshoreEchos-198710-068.pdf

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  8. Started by Juul,

Ik kreeg per mail een verkeersboete "aanmanning.......". Ik waarschuw maar vast. http://www.opgelicht.nl/alerts/overig/alert-detail/justitie-waarschuwt-voor-nepboetes/

• 10 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  9. Gast Kaplaars
    Started by Gast Kaplaars,

Tja, zoals de titel misschien al bij menig forumgenoot een belletje zal doen rinkelen; ik heb mijn nickname vernoemd naar het cultureel verantwoorde, muzikale wondertje getiteld 'Kaplaarzen', van Dingetje. Opzich heb ik niet zoveel met schoeisel, maar ach, 't is natuurlijk wel een pakkende nick, en belangrijker nog, deze nick was vrij ;-). In het echte leven kennen ze me als Michael. Ben student, bouwjaar 1990 en sinds kort meer en meer geïnteresseerd in de andere kant van de radio, namelijk de makers van de radio en dan met name radiofragmenten. Gewoon om eens terug te luisteren en herinneringen op te halen. Ergens ben ik ook een soort radiomaker, maar niet zoals Stende…

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  10. Started by Lokeend,

Wie heeft voor mij de mp3's van de Duitse zanger Frank Duval met Angel of mine en de Belgische zangeres Sanne met Lange weg. Grt Rieni.

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  11. Totaal onbelangrijk natuurlijk, maar ik vroeg het me gewoon af: als je nu eens een programma zou hebben met de clips van alle winnaars, wie zou er dan verkozen worden als Beste Aller Tijden? Of: hoe zou de Top 57 van de winnaars er uit zien?

• 18 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  12. Started by Jan van Heeren,

Ik heb al een tijd de bekende LP "14 no. 1 hits uit 1977 - 12,5 jaar Nederlandse Top 40. Er staat een aantal namen op en ik heb me al vaak afgevraagd of dit bijv een verjaardagscadeau is geweest (dan was het wel erg goedkoop met zoveel mensen) of dat het medewerkers van de Top 40 waren (maar daar zijn het wel weer veel namen voor). Zegt de combinatie iemand misschien iets: enkele leesbare namen zijn: Bob, Vera, Jan, Mark, Mieke en verder nog iets als: Vermeere, Rik, ... Ben benieuwd...

13. OffshoreEchos-198708-067.pdf

• 0 antwoorden
    • 987 weergaven
  14. Toch wel even errug leuk: vandaag is het oorlogsdagboek dat mijn vader destijds bijhield, als echt boekje verschenen: De Toestand Bij Het Einde. Mijn vader schreef net zo graag als ik en hij heeft in de oorlog een dagboek bijgehouden. Door onverklaarbare zaken is daarvan alleen het laatste deel bewaard gebleven: een schriftje dat van voor tot achter was vol geschreven. Ik had er al een website aan gewijd, maar de hedendaagse techniek maakt het mogelijk professioneel zèlf uit te geven, zonder dat je je verplicht tot een minimum afname en zo. En dus heb ik de website gestript en de stap gezet om er inderdaad een boekje van te maken. Compleet met ISBN, dus hagstikke e…

• 1 antwoord
    • 824 weergaven
  15. Started by Juul,

Bron: NOS http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.html

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  16. Started by Juul,

http://tweakers.net/nieuws/95661/amerikaanse-overheid-raadt-gebruik-ie-af-vanwege-nieuw-lek.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 7 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. Started by Vincent,

Gisteren heb ik met Koningsdag een dagje Dordrecht gedaan. Lekker struinen door de stad langs kraampjes en terrasjes. En ja, ook dit jaar kwam ik weer thuis met een radio. Dit keer een Silver XF2400 wereldontvanger voor 2 euro. In nieuwstaat, incl. doos, handleiding, hoesje en garantiebewijs. LG, MG, KG en FM.

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  18. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198706-066.pdf

• 0 antwoorden
    • 853 weergaven
  19. Started by Lumpie,

Beste allemaal, Wie o wie heeft hier het nummer ''Spoonful'' van Booker T & The MG's in goede kwaliteit (liefst 320 kbps) in zijn / haar collectie, en wil deze hier delen? Alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp.

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Juul,

Ik heb net even naar Radio Waddenzee geluisterd. On-line, want op de MG kan ik hem-haar hier niet horen. Nog meer mensen geluisterd? We zouden het helemaal vergeten.......... "Ik wens ze een behouden vaart". Juul

• 11 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  21. Onderwerp van één van Dylan's bekendste liedjes: 'Hurricane' op het album 'Desire': http://www.bbc.com/news/27097854

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by leonk,

Hi, Mijn naam is Leon, ben 18 jaar en ben gek op radio, al van jongs af aan.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  23. Started by J.Vinke,

Op de site van Britisch Pathe zijn veel diverse oude biosscoop journaals te zien en na wat zoeken ook opnames van radio Caroline en de bouw van het Rem eiland. http://www.britishpathe.com/video/building-pirate-television-station-off-dutch-coast/query/transmitter http://www.britishpathe.com/video/pirate-radio-afloat Vr gr Jan

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  24. Started by Vincent,

OffshoreEchos-198512-059.pdf

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Gast Rovawe
    Started by Gast Rovawe,

kan iemand mij aan een mp3 helpen van de radio veronica jingele zo de week is ook weer doormidden gezaagd. gr ron

• 4 antwoorden
    • 1,8k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.