Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
I wonder can anyone help me with copies of volume 5 and 6 of Pirate Radio News covering from October 1973 October 1975. This was the newsletter produced by Hans Knot. I will happily pay for copies and postage for anyone that can help me. Many thanks Ian
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En datzelfde ANP stuurde mensen vorige maand mensen een rekening voor foto's van de NASA........Ze waren effe vergeten dat foto's van de NASA "rechtenvrij" zijn.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit nummer kwam ik tegen op een oude cassette, helaas kom ik er niet achter wie het is, en welk liedje het is. Zeer waarschijnlijk uit Rave Radio of Tros Dance tracks. Maar zou ook zomaar iets anders kunnen zijn. Wie weet wat het is,mijn dank is groot.
-
-
- 6 antwoorden
- 999 weergaven
- 2 followers
-
-
-
Wie stuurt mij de originele uitvoering als een MP3 via een PB/PM ?
-
- 2 antwoorden
- 998 weergaven
-
-
Ik had in december 2002 m'n afscheid aangekondigd bij de TROS. En ik kreeg van erg veel collega's erg leuke reacties. Vandaag kwam ik het "vaarwel" mailtje van Jurre Bosman tegen. Toen stagiare en nu de grote NPO radio baas. Leuk om weer eens te lezen denk ik dan. Heb ik 'em toch wat dingen mogen leren.............
-
- 0 antwoorden
- 997 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik las dit lovende stukje over Ad Bouman net op Seniorplaza.nl: (bron: [verborgen inhoud]) De populairste diskjockey van Radio Veronica, Ad Bouwman, kwam in november 1965 het team versterken. Deze voormalige technicus was echt gek van muziek. Op zijn zolderkamer was Adje, zoals hij door de luisteraars werd genoemd, druk in de weer met platen, microfoons en taperecorder. Al snel kreeg hij de bijnaam, De Meester, en terecht, Ad was geknipt voor deze baan, een tovenaar achter zijn mengpaneel. Op een dag, bij wijze van grap, vroeg Lex Harding hem zijn eigen top tien samen te stellen. Adje stelde een top tien samen van niet commerciële muziek, weird sounds (…
-
- 3 antwoorden
- 997 weergaven
-
-
Vaak moet ik wel glimlachen als ik geen stijl lees: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/pvda_daalt_naar_10_zetels_in_p.html#comments
-
- 5 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
bron: Onemorething.nl [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
- 1 follower
-
-
Hiep hoi, we mogen weer. Vanaf 25 augustus 2016. Met dank aan Bert van der Laan, Radio Extra Gold voor de audio vormgeving.
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
Om te voorkomen dat er straks weer meldingen komen in lopende topics: er is een storing bij Pixeldrain en daarom werkt het op dit moment even niet. Even geduld totdat het is opgelost.
-
- 1 antwoord
- 996 weergaven
-
-
De waaghals is live te volgen vannavond: En deze is mooi: http://www.youtube.com/user/redbull/stratos
-
- 3 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
-
-
Vanavond te gast bij P&W Johan Derksen en z'n muzikale gast Johnny Kendall ( van The Heralds ) De ouderen hier kennen hem van z'n hit uit 1964. https://www.youtube.com/watch?v=jGsQUtRxIaw
-
- 3 antwoorden
- 993 weergaven
-
-
Beste allen, Voor een muziek kwis zit ik nog vast op één intro die ik niet kan thuis brengen. Ik zoek dus uitvoerder + titel. Wat ik wel weet is dat de artiest moet meezingen in het achtergrondkoor van een zanger/groep die meedeed aan het Eurosongfestival. De artiest moet ook ooit in de Top 40 gestaan hebben. Mocht iemand de ultieme tip hebben, zou die zeer welkom zijn. Alvast bedankt voor het meedenken. Het fragment is hier te horen of te downloaden: [verborgen inhoud] Tnx, Frank
-
-
- 5 antwoorden
- 992 weergaven
-
-
Bron: musicfrom.nl http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws/41544/outsiders-gitarist-ron-splinter-overleden.html#.UZz-CZt073A
-
- 0 antwoorden
- 992 weergaven
-
-
Ja zo gaat dat hé? Niet zo slim. ( Is Rob Out al veel vaker overkomen trouwens......) http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/09/rtv_noorddirecteur_zuipt_en_cr.html
-
- 5 antwoorden
- 991 weergaven
-
-
bron; USA radio museum. [verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 991 weergaven
- 2 followers
-
-
Solo songs van Paul McCartney, John Lennon, George Harrison en in dit geval Ringo Starr, die met behulp van artificial intelligence, worden bewerkt tot 'nieuwe' Beatles songs. Vooral mooi op 1 minuut en 7 seconden als de stem van John Lennon er bij komt.
-
- 0 antwoorden
- 991 weergaven
-
-
bron: BBC [verborgen inhoud] bron: NOS [verborgen inhoud] bron; Rollingstone: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 991 weergaven
- 1 follower
-
-
Dezer dagen, ik kom niet zo veel "onder de mensen" ben ik m'n tijdens m'n werkzame leven gemaakte foto's maar aan het doorkijken....."deze kan weg, deze bewaar ik, en wat is dit nu weer?" Ik weet zeker dat ik foto's moest hebben waarop ik sta met Barry Manilow. Maar ja, waar dan? Het was in 1978 dat weet ik nog wel. Wel weet ik dat organisator Lou van Rees 'em naar A'dam haalde en Barry trad op in het Concertgebouw. "wij van de radio" werden door de TV collega's gevraagd het "geluid te doen". Maar ja, TV hé,................dus we gingen met een hele ploeg eerst maar eens een week van te voren naar Londen waar Manilow optrad. In A'dam…
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 989 weergaven
- 1 follower
-
-
Wij mogen Willem dan kennen als een legendarische deejay, maar hij ziet zichzelf in de eerste plaats als zakenman. Geen wonder. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 988 weergaven
-
-
Gek is dat, hier op het forum lees je er niks over…………….. Nou bij de "Beeb" is dat anders: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 986 weergaven
-