Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
-
Hallo . Is er iemand die nog opnames beschikbaar heeft van Henk Terlingen, hij had vroeger op hilversum 3 programma,s onder de naam van Hulleky Dulleky (misschien klopt de spelling niet, dat weet ik niet meer precies). Het zou voor mij leuk zijn om dat nog eens te horen. V.G. Jan Wouda.
-
- 0 antwoorden
- 934 weergaven
-
-
bron: BBC [verborgen inhoud] bron: NOS [verborgen inhoud] bron; Rollingstone: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 933 weergaven
- 1 follower
-
-
Nummer 56 van Offshore Echos. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 933 weergaven
-
-
Gelezen op RTL nieuws Tineke de Nooij per mail ontslagen bij Radio Veronica: 'Zo ga je niet met mensen om' | RTL Nieuws Tineke de Nooij per direct ontslagen bij Veronica..... Ik hield er al rekening mee toen het oormerk van "oldies" verviel bij de nieuwe frequentie. Veronica was een leuke oldies zender maar zal nu wel weer een volgende "538" kloon worden. Dank U, luisteraars van 50 jaar en ouder, zoekt U maar wat anders.... Toch maar weer een andere "voorkeur keuze zender" op mijn autoradio instellen... Henk Kruize
-
-
- 2 antwoorden
- 932 weergaven
-
-
Als Stones fan vanaf het eerste uur t/m ong. 1971 weet ik wie Anita Pallenberg is-was. Ze heeft nogal veel gehad met diverse Stones leden. De latere fans zegt het waarschijnlijk niks. Dus wordt het tijd om dit even te lezen: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 932 weergaven
- 2 followers
-
-
-
- 0 antwoorden
- 932 weergaven
- 1 follower
-
-
Interessant. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 932 weergaven
-
-
Gewoon voor de grap, voor het eerst sinds tijden, weer eens een kruiswoordpuzzeltje gemaakt. Niets bijzonders hoor, maar misschien aardig om een paar minuutjes mee bezig te zijn. Tis de bedoeling over een tijdje eens een echte grote en moeilijkere te maken. http://radioships.com
-
- 0 antwoorden
- 931 weergaven
-
-
"Er blijkt al maanden een ernstig lek in Internet Explorer 8 te zitten dat nog niet gedicht is. Het lek is onthuld door het Zero Day Initiative, dat zegt dat de kwetsbaarheid het op afstand uitvoeren van code met de rechten van de ingelogde gebruiker mogelijk maakt." http://tweakers.net/nieuws/96168/internet-explorer-8-bevat-al-maanden-ernstig-lek.html
-
- 3 antwoorden
- 930 weergaven
-
-
Wij mogen Willem dan kennen als een legendarische deejay, maar hij ziet zichzelf in de eerste plaats als zakenman. Geen wonder. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 929 weergaven
-
-
Voor degene die altijd al in "Hillywood" wil gaan werken. Sukses! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 929 weergaven
- 1 follower
-
-
Sender & Frequenzen 2014 Auteurs: Michael Schmitz en Wolf Siebel 608 pagina’s formaat 14,8x21cm. Bestelnummer 413 1400 ISBN 978-3-88180-888-0 Prijs exclusief verzendkosten Euro 29,80 31ste editie, rijk geïllustreerd Al meer dan drie decennia lang komt het boek Sender & Frequenzen medio november uit en bij mij de brievenbus binnen. En ieder jaar rond dezelfde tijd zit ik me al een paar weken lang te verheugen om te kijken wat de veranderingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn en vooral welke extra verhalen er in de nieuwe editie van Sender & Frequenzen van Michael Schmitz en Wolf Siebel te vinden zijn. Het is het enige naslagwerk in haar…
-
- 0 antwoorden
- 929 weergaven
-
-
Ben in het bezit van een grote tv collectie. Als er mensen interesse hebben kunnen wij misschien materiaal uitwisselen. Mijn collectie begint bij begin jaren 50 t/m de dag van vandaag.
-
- 0 antwoorden
- 928 weergaven
-
-
Lijkt me wel leuk om hier je leukste, of raarste, QSL kaart te posten die je ooit ontvangen hebt. In de jaren 80 was ik een fervent kortegolf luisteraar (DX) en ik woonde toen in een flatgebouw en had van mijn balkon op de 5e verdieping een draadantenne gespannen naar het hoogste punt van het dak op de 6e verdieping. Dit zeer tegen de zin van de woningbouw die regelmatig deze antenne verwijderde... en ik daarna weer aanbracht Mijn leukste QSL uit die tijd kwam uit Iran ....."In the name of Allah"... kreeg ik een leuke ontvangst bevestiging... Wie heeft er nog meer leuke? Groet Henk Kruize
-
- 0 antwoorden
- 927 weergaven
-
-
Ik heb gisteravond tenenkrommend naar een "optreden" van Ruud de Wild bij Jeroen Pauw zitten kijken. Hoe is het mogelijk dat zo'n man aanschuift en dan met nietszeggende zaken eigenlijk niks zegt! Of liever gezegd, niks wil zeggen. Snap ik ook nog want z'n contract loopt nog, maar ga dan daar niet zitten. Nou ben ik geen fan van Ruud de Wild omdat ik 'em bij ons op de TROS wel eens op de gang tegenkwam en meneer zich wel heel erg hooghartig gedroeg. Eigenlijk zat daar gisteravond maar een zielig mannetje.......
-
- 9 antwoorden
- 924 weergaven
-
-
Vroeger had ik als kind zo'n bouwdoos waarmee je je eerste electronische schakelingen kon maken. Vandaag de dag is er wel het een en ander te vinden maar ik vind het aanbod nogal summier. Of beter gezegd, EUR 35,00 voor een paar weerstanden, IC's, condensatoren en 5 schema's vind ik een hoop geld voor weinig... Heeft iemand suggesties? Het is bedoeld voor mijn neefje van 11.
-
- 3 antwoorden
- 923 weergaven
-
-
Wie heeft het fragment van de TROS Top50 waarin Lex en Bart onder hun eigen naam het overzicht doen?
-
-
- 2 antwoorden
- 923 weergaven
-
-
Eens even niet melden dat er weer iemand dood is, maar dat 'de ouwetjes het nog goed doen'. The Scaffold... ze zijn er nog steeds: http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/liverpool-pop-group-scaffold-reunite-5797278
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Mijn vriendjes zijn in Rötterdam. Luister je vanavond, maandag 27 oktober, mee Vincent? Vanavond via de radiogolven van RTV Rijnmond The New Adventures. Uitzending 22.00 uur: Live uit Lloyd. www.rtvrijnmond.nl Live luisteren: [verborgen inhoud] Programma info: [verborgen inhoud] Facebook: [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Voor de liefhebber en ter info: Luikinga is jarig vandaag en is momenteel de vervanger van Tineke op Radio 5 (747 Khz). van 12.00 tot 14.00 uur. http://www.omroepmax.nl/radio/alle-programmas/tinekeshow/uitzending/radio/will-luikinga-8-1/
-
- 1 antwoord
- 921 weergaven
-
-
Wie heeft er in zijn collectie de dubbel cd The Tony Allan Story of weet hoe ik daar aan kan komen? Alvast hartelijk dank!
-
- 0 antwoorden
- 921 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Wie zou er nou intrappen? afgezien daarvan, ze hebben het over 2 verschillende bedragen en de Belasting dienst stuurt niet zo'n mail. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 919 weergaven
-
-
Een stevige brand hier om de hoek Live te volgen via de stream: http://rijnmond.bbvms.com/p/default/c/2183456.html
-
- 0 antwoorden
- 919 weergaven
-