Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.192 discussies in dit forum
-
Voor allen, als dank voor de aangeboden uploads. Een liedje van de plank van Harry Rijnbergen (voormalig zanger/gitarist Ro-d-Ys, Wise Toot, Harley Jay en Zen) en Niels Lingbeek (Mastersound Studio). Rynbergen met Mysterious Ways. (Helaas geen beeld) Een fijne vakantieperiode gewenst.
-
- 2 antwoorden
- 954 weergaven
-
-
Heren, Kan een Windows computer een videofile met de extensie "mv4" aan? Juul
-
- 4 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
Begin jaren 80 zonden we in Poster de serie Geschiedenis van de popmuziek uit. De oorspronkelijke serie kwam uit Amerika en was een Drake Chenault productie. Dit hoorde er ook nog bij. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 952 weergaven
-
-
Als Stones fan vanaf het eerste uur t/m ong. 1971 weet ik wie Anita Pallenberg is-was. Ze heeft nogal veel gehad met diverse Stones leden. De latere fans zegt het waarschijnlijk niks. Dus wordt het tijd om dit even te lezen: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 951 weergaven
- 2 followers
-
-
Bron: Nieuwsblad-Gent http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20130721_00665929
-
- 0 antwoorden
- 950 weergaven
-
-
Ik heb er verder geen belang bij, maar wellicht is dit voor iemand hier interessant: [verborgen inhoud] Volgens mij stond dit model ook in de boordstudio en je ziet ze niet zo vaak.
-
- 2 antwoorden
- 950 weergaven
-
-
Leuk om te lezen en te zien. Radio piraten in "Hillywood". [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 949 weergaven
-
-
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een file kan uploaden? Ik heb Zippyshare gedownload, twee Jingles (een Wil Wil Wel geluidje en een Televersum achtergrond geluidje) wil ik uploaden naar het cafe (afd. jingles) maar weet niet hoe, sorry. Met vriendelijke groet Bob
-
- 1 antwoord
- 949 weergaven
-
-
Wie heeft het fragment van de TROS Top50 waarin Lex en Bart onder hun eigen naam het overzicht doen?
-
-
- 2 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Interessant. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 949 weergaven
-
-
Hallo . Is er iemand die nog opnames beschikbaar heeft van Henk Terlingen, hij had vroeger op hilversum 3 programma,s onder de naam van Hulleky Dulleky (misschien klopt de spelling niet, dat weet ik niet meer precies). Het zou voor mij leuk zijn om dat nog eens te horen. V.G. Jan Wouda.
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Ben in het bezit van een grote tv collectie. Als er mensen interesse hebben kunnen wij misschien materiaal uitwisselen. Mijn collectie begint bij begin jaren 50 t/m de dag van vandaag.
-
- 0 antwoorden
- 948 weergaven
-
-
Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3584665/2014/01/27/Oma-zoekt-lp-s-voor-door-brand-gedupeerde-kleinzoon.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 2 antwoorden
- 947 weergaven
-
-
-
Ik kan op het www even zo snel niets vinden maar in welk jaar kreeg de VOO de B-status. Uit mijn hoofd dacht ik oktober 1982...
-
- 5 antwoorden
- 946 weergaven
-
-
Beste allen, Voor een muziek kwis zit ik nog vast op één intro die ik niet kan thuis brengen. Ik zoek dus uitvoerder + titel. Wat ik wel weet is dat de artiest moet meezingen in het achtergrondkoor van een zanger/groep die meedeed aan het Eurosongfestival. De artiest moet ook ooit in de Top 40 gestaan hebben. Mocht iemand de ultieme tip hebben, zou die zeer welkom zijn. Alvast bedankt voor het meedenken. Het fragment is hier te horen of te downloaden: [verborgen inhoud] Tnx, Frank
-
-
- 5 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
Nummer 56 van Offshore Echos. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
-
-
Gewoon voor de grap, voor het eerst sinds tijden, weer eens een kruiswoordpuzzeltje gemaakt. Niets bijzonders hoor, maar misschien aardig om een paar minuutjes mee bezig te zijn. Tis de bedoeling over een tijdje eens een echte grote en moeilijkere te maken. http://radioships.com
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Ik heb inmiddels echt teveel tijdschriften in bezit, dus ik sla even over, maar misschien heeft iemand anders hier interesse in? [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
Solo songs van Paul McCartney, John Lennon, George Harrison en in dit geval Ringo Starr, die met behulp van artificial intelligence, worden bewerkt tot 'nieuwe' Beatles songs. Vooral mooi op 1 minuut en 7 seconden als de stem van John Lennon er bij komt.
-
- 0 antwoorden
- 940 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 939 weergaven
-
-
"Er blijkt al maanden een ernstig lek in Internet Explorer 8 te zitten dat nog niet gedicht is. Het lek is onthuld door het Zero Day Initiative, dat zegt dat de kwetsbaarheid het op afstand uitvoeren van code met de rechten van de ingelogde gebruiker mogelijk maakt." http://tweakers.net/nieuws/96168/internet-explorer-8-bevat-al-maanden-ernstig-lek.html
-
- 3 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
Sender & Frequenzen 2014 Auteurs: Michael Schmitz en Wolf Siebel 608 pagina’s formaat 14,8x21cm. Bestelnummer 413 1400 ISBN 978-3-88180-888-0 Prijs exclusief verzendkosten Euro 29,80 31ste editie, rijk geïllustreerd Al meer dan drie decennia lang komt het boek Sender & Frequenzen medio november uit en bij mij de brievenbus binnen. En ieder jaar rond dezelfde tijd zit ik me al een paar weken lang te verheugen om te kijken wat de veranderingen ten opzichte van het voorgaande jaar zijn en vooral welke extra verhalen er in de nieuwe editie van Sender & Frequenzen van Michael Schmitz en Wolf Siebel te vinden zijn. Het is het enige naslagwerk in haar…
-
- 0 antwoorden
- 938 weergaven
-
-
In de jaren '70 zond de KRO de 18-delige documentaire-serie All You Need uit over het ontstaan en de ontwikkeling van popmuziek. Dat werd gepresenteerd door Theo Stokkink. Gisteren kwam ik een aflevering van dat programma tegen op een oude VCR (N1500) videoband. Wie weet in welke periode van de jaren '70 dat programma werd uitgezonden? Als ik een periode weet kan ik wat gerichter zoeken in de oude omroepbladen. Hierbij een indruk van die aflevering van All you need: [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 937 weergaven
-
-
Je bent even dicht, lees weg van huis. De mast ingeschoven want je wilt de oppas niet lastig vallen met zulke zaken. Krijg ik deze foto's vanavond, kijk eens wat boven in je mast zit? Theo
-
-
- 1 antwoord
- 937 weergaven
-