Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.209 discussies in dit forum
-
-
- 1 antwoord
- 962 weergaven
-
-
Het was even schrikken toen ik dit zag: [verborgen inhoud] Bij deze beterschap Tineke.. Rob Veld
-
- 1 antwoord
- 741 weergaven
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Inderdaad die Marco heeft gelijk. Ik ook trouwens, ik wordt een beetje flauw van al die mensen die Podcasts als een ware diarree over ons uitstrooien. Ik luister niet en heb niet het gevoel dat ik iets mis. Maar ja, ik ben ook die radiomaker waar Marco het over heeft. Het is net als Feesboek........"ik Feesboek dus ik besta". De score over Podcasts van vandaag 11 juni..............
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
http://9to5mac.com/2014/01/14/2013-mac-pro-style-hackintosh-based-on-actual-trashcan/
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
Een jingle uit 1970 van het country programma van Gerard de Vries door de Nederlandse groep The Shepherds uit IJmuiden [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] jingle:©Stichting Norderney
-
- 1 antwoord
- 692 weergaven
-
-
Op het forum is geen aandacht geweest voor het overlijden van John Wetton , bassist bij veel grote popgroepen... [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 918 weergaven
-
-
Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje opzoek naar een piraten plaat. Alleen kan ik er absoluut niet opkomen wie dit zingt, de tekst gaat ongeveer zo : De man loopt binnen in een kerkje ( kapelletje ) en vraagt dan aan god of ze hem niet kunnen nemen ipv zijn vrouw of kind aangezien zijn vrouw en kind ziek zijn. En dan wil hij weer naar het ziekenhuis en dan glijd hij uit waarbij hij zelf komt te overlijden, en dan zegt de dokter dat is nu jammer.. hij heeft nooit komen te weten dat zijn vrouw en kind beide nog in leven zijn. heeft iemand een flauw idee welk nummer ik bedoel? Alvast hartelijk bedankt. Het word trouwens ook niet gezongen.. maar …
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
hallo allemaal. mijn naam is Nathalie, en kwam op deze site terecht via google aangezien ik een piratenplaat zocht waarvan we niet op de titel konden komen. wij draaien zelf op een internetstation, voor vragen, stel ze gerust. mvg
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Een schande, maar dat komt er van als je het Mediapark maar openstelt voor iedereen. Wordt tijd dat de "de portier" weer terug komt. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Tja, je wordt morgen 54, je bent je vrije dagen aan het opmaken maar weet niet wat te doen ...... Kom je in de archieven die vreselijk bibberende bel van Radio Caroline tegen en wat doe je dan ? Om een lang verhaal kort te maken, alles schoon gemaakt, door de anti-bibber software gehaald en afgemixt met een klein beetje galm omdat de bel wordt afgekapt. De gerestaureerde bel van Caroline : http://www16.zippyshare.com/v/87065647/file.html Wanneer je hem zo hoort denk je dat er weinig is veranderd, maar wanneer je oud en nieuw parallel afspeelt is het geen gehoor ! Ik vraag me af waar die gare opname toch vandaan komt. Was dit werkelijk de enige opname die e…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Een erg mooie website gemaakt door zendamateur PA0JWU. Hij is inwoner van Radio Kootwijk en heeft er ook gewerkt. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Schrijvend journalist en jinglekenner Jelle Boonstra dook vanavond op in het RTL Nieuws, in een reportage over de vondst van een scheepswrak in Kampen. Geen zendschip natuurlijk, maar een kogge uit vermoedelijk de 14e eeuw.
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-
Hoewel ik zelf een treinenliefhebber ben en vlakbij de HSL woon, heb ik nooit iets met de Fyra gehad. Met verbazing heb ik gezien hoe de Nederlanders het weer presteerden om iets te kopen wat anderen niet hadden ..... en nu zitten ze met de gebakken peren ! Dominee Gremdaat maakte zich er ook boos om. Kijk maar. Rien, die morgen in Zwitserland met de trein hoopt te reizen.
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Ik heb maar eens gekeken of ik "gevaar loop" als het water hier de eerst komende uren stijgt. Welnu, tot aan 3 mtr. heb ik geen problemen zo aan de rand van het Randmeer ( Elburg ) Test je eigen hoogte: http://ahn.geodan.nl/ahn/viewer3/postcodetool.html
-
- 1 antwoord
- 730 weergaven
-
-
Gevonden op Internet. Meer info heb ik niet.(helaas) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 556 weergaven
- 1 follower
-
-
Net als een paar anderen gaat plaatsgenoot Rock van Velthuysen voor de Gouden radio ring. Het lokale blad sprak met hem. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Wij zijn op zoek naar iemand die voor ons een paar verschillende mooie logo's kan en wil ontwerpen. Wie dat wil kan met mij contact opnamen via een PB of per mail. En wat het budget betreft kan ik duidelijk zijn: dat is hoogstens een bakkie koffie bij één van de radio evenementen die er in de toekomst worden georganiseerd.
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
-
Beste vrienden, Heeft er iemand soms de uitzendingen 1 tot en met 10 voor mij? Groeten. Danny.
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Meindert van der Meulen maakte een oude VHS digitaal. Een leader gemaakt speciaal voor NOB medewerkers uit 1992. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
- 1 follower
-
-