Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
-
AVROTROS spant opnieuw een zaak aan tegen de NPO. De omroep legt zich niet neer bij het besluit om Annemieke Schollaardt en Rob Stenders afwisselend het middagprogramma op Radio 2 te laten presenteren. [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, lang geleden zelf opgenomen RadioVeronicaTineke16-3-1983-2 [verborgen inhoud] RadioVeronicaTop40-3-7-1981-3 [verborgen inhoud] Helaas weet ik niet meer of ik de andere delen ook al geplaatst heb, dus ben tegen gekomen.
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 581 weergaven
-
-
FiratoRadio19860000-63min - [verborgen inhoud] Wie kan deze opname uitzoeken?
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 751 weergaven
-
-
Ik durf het bijna niet te vragen 😀... heeft iemand de files van deze uitzending?
-
- 6 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Beluister: [verborgen inhoud] four tops - you keep running away pilot - you're my number one andrew gold - how can this be love ramsey lewis - the 'in' crown brenda holloway - you've made me so very happy rolling stones - brown sugar queen - these are the days tante leen - als je maar eerlijk bent sandie shaw - do you mind afterglow - morning player - melanie skeeter davis - i will follow him scott walker - if you go away scaffold - stop blowing those charity bubbles spencer davis group - look away prince - diamonds and pearls booker t & the mg's - hip hug-her
-
- 0 antwoorden
- 694 weergaven
-
-
Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 503 weergaven
-
-
Dinsdag 1 januari 2008 En zo klonken de eerste minuten van 2008 op 3FM met Domien Verschuuren in de studio. 01.00-04.00 Roosmarijn en Michiel Veenstra (ontbreekt) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 09.00-12.00 Arbeidsvitaminen (ontbreekt tot 17 maart) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 28 antwoorden
- 4,7k weergaven
-
-
Hallo allemaal, ik ben voor iemand op zoek naar materiaal van Eddy Keur het mag van alle jaren zijn. Groetjes. Onno
-
In deze week was er volgens mij nachtuitzending van Veronica, maar kan het kloppen dat er op deze datum dan GEEN In The Mix was? En mocht die er wel zijn geweest, dan hoop ik dat iemand hem heeft. Ik heb destijds hier de mixen gevonden maar daar zit deze datum niet tussen. heb ik iets over het hoofd gezien?
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Helaas heeft Radio Veronica er weer een potje van gemaakt met hun terugluisterfunctie 😞 En het begon zo hoopvol. Maar goed, heeft iemand toevallig de volgende uitzendingen? Deze zijn online niet terug te luisteren. Ik zou de lijst graag compleet maken. Elke nacht van 02-04 (waren uberhaupt niet beschikbaar via de terugluisterfunctie) 17 november 04 uur tm 18 uur Niels van der Veen (maar 1 uurtje beschikbaar van de 2 uur) Tim Klijn Marisa Heutink Martijn Muijs Rob Stenders Sander Lantinga Groet Henkjan
-
-
- 1 antwoord
- 989 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 311 weergaven
- 1 follower
-
-
1975-11-29 RobOut-StichtingNederlandseTop40-InfoNr24 Cassette A [verborgen inhoud] 1975-11-29 HansMondt-StichtingNederlandseTop40-InfoNr24 Cassette B [verborgen inhoud] 1976-11-29 2255-2355 TomCollins-3600sec VOO-H1 [verborgen inhoud] 1985-11-29 1306-1400 BartVanLeeuwen-LaatsteTipparade VOO-H3 [verborgen inhoud] 1985-11-29 1400-1500 BartVanLeeuwen-LaatsteTipparade VOO-H3 [verborgen inhoud] 1985-11-29 1500-1600 LexHarding-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1985-11-29 1600-1700 LexHarding-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1985-11-29 1700-1800 LexHarding-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 351 weergaven
-
-
Op Koninginnedag in de jaren 90 stond radio 538 met een kar vol artiesten op het Leidse Plein. Dit zijn opnames uit het jaar 1997. Ik heb diverse compilatie cassettes met optredens van diverse artiesten. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 417 weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 197 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 282 weergaven
-
-
Dit zijn opnamen uit eigen archief. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 144 weergaven
-
-
In 1988 zong Gerard Joling zijn "Shangri-la" voor Veronica TV in als: "Als Je Kijkt naar Veronica" !
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Een aflevering van Het Steenen Tijdperk met Jeffrey Willems van 29 juni 2003. Hierin aandacht voor juni 1975. Ook deze weer uit die Everton doos, dank daarvoor. Everton heeft de twee uur terug geknipt naar 1,5 uur. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] foto radiovisie.eu
-
- 0 antwoorden
- 918 weergaven
-
-
Helaas alleen het vierde en laatste deel kunnen opnemen. De complete lijst is terug te vinden op de Radio Caroline website. Veel luistergenot! [verborgen inhoud] Beschikbaar tot 29-04-2014
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Zijn er eigenlijk ook liefhebbers van het gesproken woord onder de radiofanaten hier? Ik hoor daar weinig over. Zo heeft de vpro een website met een schat aan gesproken woordprogramma's ( http://www.woord.nl/start.html ), en herhalen ze elke vrijdagnacht programma's uit het archief van de publieke omroep. Programma's die ook allemaal via iTunes te downloaden zijn als podcast. Op 20 april 2013 werd er een uur gewijd aan de vrije radio. Eerst hoor je ruim tien minuten uit het bekende jubileumprogramma van Veronica d.d. 21 april 1965. (Vooral het interview met Max Groen is interessant, want hij geeft wat mij betreft de meest geloofwaardige verklaring voor de herkomst va…
-
538-20061011-1400-1800-Jeroen Nieuwenhuize-Top 40. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Deze kan al eerder hier voor bij zijn gekomen maar,beter 2 keer dan helemaal niet. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 789 weergaven
-