Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Radiopiraten op Omroep Brabant maart 1980 [verborgen inhoud] Op de foto - eigen foto - het studiootje van mezelf na een inbeslagname in maart 1983

2. Gast Max
    Started by Gast Max,

1985-12-06 volle vrijdag Veronica van 07 uur tot 18 uur 07-09 uur Bart van Leeuwen - Vergulde Gaper 09-10 uur Peter Teekamp - Goud van Oud 10-12 uur Adam Curry - Hot Curry 12-13 uur Peter Teekamp - Staat van Beleg 13-15 uur Jeroen van Inkel - Rinkeldekinkel 15-18 uur Lex Harding - Top 40 [verborgen inhoud] 07-09 uur Bart van Leeuwen - Vergulde Gaper [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 09-10 uur Peter Teekamp - Goud van Oud [verborgen inhoud] 10-12 uur Adam Curry - Hot Curry [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 12-13 uur Peter Teekamp - Staat van Beleg [verborgen inhoud] 13-15 uur Jeroen van I…

3. Started by radiofreak33,

Ik weet niet of deze zender hier al eens ter spraken is gekomen maar kwam bij toeval op deze nieuwe zender. Het is een station van Harry de Winter (bekend van Wintertijd o.a.) i.s.m. KX Radio. Het station draait de betere kwaliteitsmuziek zoals blues, soft classic rock en Americana. Eigenlijk dus dé zender waar iemand als Johan Derksen zich ook thuis zou kunnen voelen. Zelf hoop ik dat de man ooit nog eens met een eigen Nederlandse blues en Americana komt maar dit station komt aardig in de buurt :-). www.40up.nl [verborgen inhoud]1:4007/40up1.m3u

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  4. Met dank aan Stichting Norderney 192 Radio 2011 10 01 1200-1300 non stop Veronicas Teenager Muziek Express [verborgen inhoud] 192Radio_20111001_1300-1400 Top40-300972-LexHarding-remix [verborgen inhoud]

5. Deze cassette komt van Alex uit Alkmaar en is (vermoed ik) opgenomen door Jelle Boonstra. [verborgen inhoud] Hieronder een scan van het cassette label. Arnold ontdekte dat de datum van 17 Januari 1975 onjuist is. Met dank aan Arnold voor het bepalen van de juiste datum.

6. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  7. Started by SIrhc,

Voor de liefhebber.... Rob ging gisteren na One Night Stenders nog een uurtje door op zijn stream, de @XXLStenders met lekkere jaren'80 platen!! #80s

8. Ben het boek "50 jaar 3FM" van Arjan Snijders maar eens gaan lezen. Ongeveer alles wat in relatie tot zeezenders wordt gemeld is historisch fout. Dan vraag je je altijd af wat je van de rest moet geloven.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  9. Started by martinja,

Kontakt FM_231004_1200-1300(CeesvanKooij) [verborgen inhoud] KontaktFM_231004_1300-1400(RobVanWezel) [verborgen inhoud] KontaktFM_231004_1400-1500(CeesvanKooij) [verborgen inhoud]

10. Van de Golden Radio NL server John Klerks Radio Decibel(nuenen) 106 Hitmiddag juni 1997 [verborgen inhoud] Radio Decibel(nuenen) 106 Hitmiddag juli 1997 [verborgen inhoud]

11. Van de Golden Radio NL server Atlantis Rotterdam - Robert Tillmann Show-A - 80's - 1900-2000 Uur [verborgen inhoud]

12. Started by Vincent,

Uit het archief van Evert twee uur Goud van Oud met Bart van Leeuwen: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En als toetje nog 9 minuten met Wessel van Diepen: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Als aanloop naar de frequentie verdeling in 2003 was er op BNN een Roemruchte Radio Reeks waarin alle stations in Nederland aanbod kwamen . Van 2 Mei 2002 is hier Kink FM : [verborgen inhoud] Kink FM Frequenties: Kabel. (Kink, the cable is the link) Format: Met duizenden titels in de computer en vele doelgroepenprograma's in de avonduren kun je eigenlijk niet spreken van een format. Kink is het alternatieve station van Nederland en dat betekent zoveel als: minder toegankelijke en minder bekende muziek. Het accent ligt op rock, maar ook dance en andere subgenres komen langs. Veel nieuwe en voor oppervlakkige luisteraars onbekende platen dus. Helde…

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  14. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  15. radio 5 NTR - Familie Nederland 2010-10-26 18.00-19.00 jingles en tunes gast oud Veronica-DJ Tineke [verborgen inhoud]

16. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. De milleniumwisseling op Radio 10 gold met Dave Donkervoort Wim

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  18. Omdat het de vijfde zondag van de maand is, heeft Radio Extra Gold op zondag 29 juli 2012 weer een speciale lijst. Van 15.00 - 18.00 uur presenteert Jaap Jansen de Radio London Fab Forty van 31 juli 1966. [verborgen inhoud], aangevuld met hittips ('DJ Climbers') van de deejays van Radio London. En natuurlijk de jingles die zo kenmerkend waren voor deze zeezender die uitzond voor de kust van Essex van 1964 tot augustus 1967.

19. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Radio10-oudjaar1988-2345-0030 [verborgen inhoud]

20. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Goedemorgen! We hebben er weer één. Deze keer de Eeuwige 100 van 1996, uitgezonden op Radio 538 op 1e Kerstdag van 09-00.18.40. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  21. Started by wim1958,

Sinds vandaag kan ik via mijn internet radio en op de Mac geen verbinding meer maken met LX Classics. Is dit een storing of is er iets anders aan de hand?

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De exacte datum en tijd van de tweede heb ik niet kunnen achterhalen. Iemand .. ?

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  23. Started by janf001,

Hierbij het jaaroverzicht van de top 100 van 1975. Het is een cassetteopname van de Stichting Nederlandse Top 40 (4 * 45 minuten). Uiteraard met dank aaneen eerdere aanbieder. Ik weet niet of er ook een radiouitzending is (uitgezonden door TROS neem ik aan), dan ben ik daar wel in geinteresseerd. groet, janf http://www.mediafire.com/?mb54twbn5ydjs

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  24. Dutch radio (VPRO), 12 October, 1973, Amsterdam Report from the press conference and Stones-party (without Stones-participation) at the Lido. Incl. interview with Mick Jagger by Rik Zaal [verborgen inhoud]

25. Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En een stukje 50 pop of een envelop: [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 18 antwoorden
    • 1,5k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.