Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Zondag 1 juli 2018 van 10.00-11.00 uur - Jeepster Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] zondag 1 juli - LIVE op EXTRA GOLD 14.00-17.00 uur - I'd Like To Teach The World To Sing Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister Uur 1: [verborgen inhoud] Beluister Uur 2: [verborgen inhoud] Beluister Uur 3: [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  2. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Martin van der Ven.

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  4. Started by bertus,

2 afleveringen van De Dik Voormekaar Show op band teruggevonden. Datum onbekend, Iemand enig idee? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  5. In de uitzending van "The Best Of 2Night" van 27 maart 2010 draaide Rob Stenders in het tweede uur alle 15 plaatjes uit de eerste Verrukkelijk 15 van 4 oktober 1983 ! Bijgaand de link naar beide uren van Rob, waarbij de V15 begint op 56m26s:[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  6. Started by mart538,

Hier zal niet veel meer gebeuren. http://www66.zippyshare.com/v/63980267/file.html http://www12.zippyshare.com/v/32064035/file.html http://www27.zippyshare.com/v/76557827/file.html Jammer..........

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  7. Voor de liefhebbers van het oude Radio London, een soort van herinnerings- programma, non stop clips van de zender en platen uit de BigL tijd, van Gary Stevens, nu op Radio Paradijs, 1584 (1224, 1332) AM. We zitten ook weer op de gebruikelijke streams.

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  8. Gast
    Started by Gast,

Vanochtend heb ik tonnen blad uit mijn tuin moeten verwijderen van bomen die niet in mijn tuin staat maar ten westen van het huis. Aangezien de wind meestal uit een soort westelijke richting komt beland die troep in mijn tuin, en niet zo'n beetje ook. Ruimen dus, zwaar vies werk, mijn klompen weer onder de drek, mijn werkbroek weer vies, bah bah bah! s Middags even in een luie stoel met voet ondersteuning naar de regionale omroepen gekeken, hoewel, ik bedoel dus radio kijken. Van "Radio Noord tot Radio Oost en van Radio West tot Radio Zuid", ze hebben allemaal van die plaatjesdraaiers in dienst die zo dom zijn dat ze zich zelf tekijk zetten via "kijkradio". En dan zi…

• 11 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  9. Started by Gino D,

En weer een 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel. Hier 81 opnames van voor mij toch wel een favoriet jaar, 1987. Meer bedoelt, voor als iemand nog iets mist ofzo ! Enjoy 😀 [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  10. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  11. Hallo Top 40 liefhebbers. Ik heb er weer eentje voor jullie.Dit keer een Top 40 van exact 24 jaar geleden. Presentatie is in handen van Jeroen van Inkel die Erik verving die met vakantie was. Waarschijnlijk met Lex om het aankomende Radio 538 project te bespreken. De nummers 33 en 16 zijn wat mij betreft platen om over te slaan. Credits gaan naar Evert Stolman die deze Top 40 destijds gedeeld heeft. Veel luisterplezier! [verborgen inhoud]

12. Started by multiplexfm,

Ik vond op een stukje 'test tape' nog een fragment van een aflevering van de Avondspits van eind mei/begin juni 1982. Aangekondigd wordt het spel 'Varen en fietsen '82' dat in de zomervakantie van dat jaar werd gespeeld tijdens de uitzendingen van de Avondspits en Nationale Hitparade op locatie. Ook maakt Frits een kwinkslag naar de gemeenteraadsverkiezingen op 2 juni dat jaar. Steunplaat was 'I Want You' van Cheap Trick. Dat overigens fout staat vermeld in de lijst op Radiopedia. Daar staat 'If You Want My Love' van dezelfde groep vermeld, maar die kwam pas in augustus van dat jaar binnen in de hitparades. 'I Want You' haalde de Top 40 niet en stond ook maar éé…

13. VPRO Radio 1 - 07032010 [2] Astrid Nauta - OVT-Het Spoor Terug-De Vrije Radio In De Jaren '80 [verborgen inhoud]

14. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  15. Started by Jochem Bootsma,

Dag allemaal, Hierbij een 'nieuwe' aflevering van Het Zwarte Gat (voor zover ik weet niet in omloop). Aflevering 588, 31-01-1993. Het is een echte classic, dus geniet ervan! [verborgen inhoud] Veel groeten, Jochem

16. Started by johnterp,

hallo muziek vrienden wie weet hoeveel VPRO Borat De soul van Pete Fellema er zijn gemaakt ik heb er 3 VPRO Borat 045 De soul van Pete Felleman (The Supremes).mp3 [verborgen inhoud] VPRO Borat 066 De soul van Pete Felleman (Marvin Gaye).mp3 [verborgen inhoud] VPRO Borat 107 De soul van Pete Felleman (Kim Weston).mp3 [verborgen inhoud] uGqjdj kan iemand mij meer vertellen alvast hartelijk dank John T

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 9 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  17. Started by Vincent,

De volgende, 1965, met Tom Mulder, Wim van Putten en Ad Roland. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  18. Van de Golden Radio NL server, met dank aan wijlen Jan Kat en Jean-Pierre HIL3-TROS-19730823-0700-0752-KlaasVaak-Vaak'sOchtends(1e) [verborgen inhoud] HIL3-TROS-19730823-0800-0900-KlaasVaak-Vaak'sOchtends(1e) [verborgen inhoud]

19. Van de Golden Radio NL server 19841002_Hof_Van_Heden_VARA [verborgen inhoud] Een mooi interview met Jeroen van Inkel

20. Started by Bertus Biervilt,

19640816 RNW - Martin Luther King - at the Baptist Meeting in RAI Amsterdam [verborgen inhoud] 19660816 RNW - - Nederland in 1990 provo's [verborgen inhoud] 19690816 RNW - Wim Kan - ABC Cabaret Hop hop hop [1] [verborgen inhoud] 19720816 Polygoon - Philip Bloemendal - Spel zonder grenzen Delft [verborgen inhoud] 19750816 1234 NCRV - André van Duin, Ferry de Groot - Dik Voormekaarshow |https://drive.google.com/file/d/1TNOPRVrF4shqFYB0DWwsvSsYYXmOXqlX/view?usp=drive_link 19770816 1800 NOS - Frits Spits - Vacaturebank, NOS-maal [verborgen inhoud] 19770816 1900 VARA - Willem …

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 11 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  21. Started by Armand,

Zit inmiddels alweer een kwartier naar een stel meeuwen in de branding te luisteren. Volgens de playlist van 192 duurt dit tot 11:00 uur. Gezellig 😉 Iets zegt mij dat de makers van 192 radio zelf niet altijd luisteren 😉 Edit(10:53): Daar is Willem met de waterpomptang (om de meeuwen weg te jagen denk ik)

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  22. Donderdagnacht waren Jan Paparazzi en Vincent de Lijser te gast bij Reinoud Roemer in Wakkere Honden. Onderwerp: het nieuwste exemplaar van het Hitdossier. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  23. NOS-H3-19751226-1900u2000-Tineke [verborgen inhoud] NOS-H3-19790429-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade [verborgen inhoud] NOS-H3-19790429-1800-1900-FelixMeurders-NationaleHitparade [verborgen inhoud]

24. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  25. Started by Jingle192,

Zaterdag 3 januari 2015 - de eerste in het nieuwe jaar! Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 4 januari 2015 - hits, tips en tracks uit 1966 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 4 januari 2015 - LIVE van 15.00-17.00 uur met verzoekplaten Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 10 januari 2015 - hits, tips en tracks uit 1964 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 11 januari 2015 - J'ai Vu Paris Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.