Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met in deze editie aandacht voor de Mi Amigo USB-stick: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 704 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 726 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Studio versie.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 840 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 508 weergaven
-
-
Op verzoek downloads van de Foute Top 150. Hier de uren van 28 juni 2015, de Foute Top 150 van de jaren ´70 Gerrit Lettinck [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 22 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
Met dank aan Jarno1973 en hieronder kun je mee lezen met deze top 50.
-
-
- 1 antwoord
- 888 weergaven
-
-
Met dank aan de buren.
-
- 0 antwoorden
- 847 weergaven
-
-
Hier is via Mixcloud de retro top 50 met Ferry Eden. Met dank aan de buren.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 564 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] Het zegt mij helaas niets meer, maar wie er meer over weet - dan graag
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze opname van bijna 4 minuten is vanaf muziekcassette door mij gedigitaliseerd en in het kader van 'alle beetjes helpen' bied ik deze nu aan op dit forum. Je hoort niet de stemmen van de heren, maar wel de jingles en het kraken van het vinyl. [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Een kwartiertje Simone Walraven in Oh wat een nacht op zaterdag 2 maart 1985 om 3:00 uur. [verborgen inhoud] Dit zou wel eens haar debuut op Radio 1 kunnen zijn, sinds oktober 1984 presenteerde ze al het jongerenprogramma Club Veronica-Trend op Radio 2. Hans
-
- 3 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Hierbij een fragment over het begin van de Dik Voormekaar Show op 7 januari 1973 in het programma Radio Hall of Fame op Radio 10 FM van 31 augustus 2001. Het programma Radio Hall of Fame werd uitgezonden ter gelegenheid van 30 jaar Peter Holland op de radio. [verborgen inhoud] Peter
-
-
- 8 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Lijkt me iets uit een actualiteitenrubriek. Televizier? [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Diverse radiofragmenten 1978 en 1979 waaronder Engel van Vlaanderen Willem de Ridder VPRO en Start en Finish met Henk Spaan en Harry Vermeegen 20 min uit archief Hans Hogendoorn Slechts 1 week beschikbaar [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Geweldig interview van Patrick Kicken met Francis Dix, Een echte AANRADER!!!!
-
-
- 16 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Ik ben altijd erg fan geweest van Frank van der Mast (zowel op Mi Amigo als later in 1979 toen hij nachtprogramma's deed voor de AVRO). Ik ben toen ooit bij een van zijn nachtprogramma's aanwezig geweest. Super!! Heeft iemand wellicht nog opnames van deze nachtprogramma's en zou je die dan willen plaatsen op dit forum zodat ik ze kan downloaden? Zou mij heel veel plezier doen. Vast bedankt. Ton H
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
-