Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by jeffry87,

22 januari was de langste file ooit daarom besloot stephan jacobs op 100p nl langer door te gaan met zijn programma.is er iemand die dat heeft opgenomen?

• 0 antwoorden
    • 550 weergaven
  2. Gast 12wk5005
    Started by Gast 12wk5005,

Hoi, Ik ben op zoek naar de thuismix " Love is a battlefield" Pat Benatar in een Top veertig voorjaar 1984 Ik had die op cassette , helaas niet meer afspeelbaar. Groetjes, Francie

• 8 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  3. Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een uitzending van Kletskop van Annette van Trigt waarin Annie M.G. Schmidt te gast was. Wie kan me hieraan helpen. Dank. Ed

• 0 antwoorden
    • 464 weergaven
  4. heeft iemand hier misschien opnames van Het Avondcircus op Slam? helaas heeft Slam geen terugluister mogelijkheid, dus probeer ik het via deze weg.

5. Started by rauhfaser,

Hallo, Vannacht is mijn dochter met haar actie voor Serious Request voor de microfoon bij het Glazen Huis geweest. Mijn opname is mislukt. Wie kan mij helpen aan het uur tussen 3 en 4 in de nacht van woensdag op donderdag? Dank alvast, Edwin

• 3 antwoorden
    • 794 weergaven
  6. Started by Ton H,

Beste radiovrienden. Ik ben nog op zoek naar twee specifieke uren van de VOO nachtuitzending van (s 'ochtends) 1-9-1979. Het gaat om de uren van 0400-0500 en van 0700-0800. Het betreft de nachtuitzending herdenking 5 jaar na 31-8-1974. Hopelijk heeft iemand deze en wil ie 'm beschikbaar stellen. Bedankt vast! Ton H

• 6 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  7. Gezocht, "Oude" Veronica uitzendingen van 2009 - 2015. ik zou graag even terug naar die tijd dat, Erik de Zwart "Station Voice" is willen, mis dat na al die jaren nog steeds eigenlijk... maakt niet uit wat het is, of wie het presenteerde., alles is welkom! (Wat ook zeer welkom zou zijn, is de volledige start van Veronica in 2003, en de 50 jarige verjaardag van Veronica in 2010.) Mijn dank is Groot ❤️

8. G O E I ' N D Á Á G E E M ! ! ik zoek al enige tijd alle uitzendingen van Radio Veronica tijdens “Het Basispakket Van De Nineties” in Juni (dacht ik in elk geval niet zo heel lang geleden) Hebben de mensen hier, het toevallig opgenomen of gedownload en het ter beschikking willen stellen? Mijn dank is groot!

9. Started by cdb,

De tweede uitzending van Tineke op Radio Veronica van Zondag 14-08-2022 heb ik kunnen opnemen, maar de eerste heb ik gemist. Staat bij Radio Veronica niet bij gemiste programma’s. Wie kan mij helpen?

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 890 weergaven
  10. In de jaren 80' bracht de Tros een reeks programma's onder de titel - Een Goede Morgen Met Ron Brandsteder - 0703-0800. Er waren ook geregeld gast-presentatoren. Op 20-10-1980 presenteerde Theo Klouwer (Schuimpie van The Cats) dit programma. Er is een opname van. Heb alleen een klein stukje. Wie heeft er meer??

• 5 antwoorden
    • 4,7k weergaven
  11. Started by Richard079,

Heeft iemand van jullie 'oude-radio-fragmentenverzamelaars' misschien nog een opname in bezit van het begin van 100%NL in 2006?. Het had in die periode nog een compleet ander format dan wat we tegenwoordig van ze gewend zijn; Dutch Urban, iets wat we nu op FunX en Vibe Radio kunnen beluisteren. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is het nieuws wat een tijdje niet werd ingesproken maar gerapt. Alvast dank voor het meezoeken en eventueel delen.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 484 weergaven
  12. Beste medeforumleden en vooral radioexperts, Ik ben al een tijdje opzoek naar informatie over een radiopiraat wat in de periode half jaren '80, eind '80 heeft uitgezonden in de regio Haarlem/Zandvoort. Naam van dit station; Radio Connection FM en het zou op- of rond de frequentie 104.4 hebben uitgezonden. De naam duikt niet op in oude FRM's en ook online kom ik er (tot nu toe) niets van tegen. Kortom, de hoogste tijd om jullie hulp in te roepen Wie van jullie kent dit station en waar kwam het precies vandaan? Of misschien nog beter; wie heeft er nog oude opnames van dit station? Ik hoor graag van jullie en alvast dank voor jullie info ! Groet, Richard

• 0 antwoorden
    • 327 weergaven
  13. Started by Sachzzfm,

Hee! Al een tijdje ben ik opzoek naar uitzendingen van 3FM tussen de jaren 2000 en 2005. Nou kan ik deze maar moeilijk vinden en ben ik benieuwd of ik uitzending van die tijd ergens nog kan terug vinden...

14. Lieve mensen, Eddy Keur hier. Aanstaande vrijdag zit ik 40 jaar in t vak en zou graag een stukje miniparade willen laten horen. Liefst een opening van een Miniparade. Heeft iemand een fragment voor mij? Die zou ik as vrijdag graag laten horen in de show op 2. Hoor graag alvast enorm bedankt. Eddy Keur

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 11 antwoorden
    • 866 weergaven
  15. Started by cdb,

In de reeks van TROS Poster door Tom Mulder, heb ik deel 1 van The Cats Story. De serie is uitgezonden van 25 mei tot en met 22 juni 1978. Wie helpt mij aan de andere vier delen. De aanbieder van het eerste deel is mij onbekend. https://pixeldrain.com/u/s8eeBjJd

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 9 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  16. Beste mensen, Muziekmozaïek was van 1962 tot 1999 iedere zondag te beluisteren op de radiozender Hilversum 1 en werd gepresenteerd door Willem Duys. Zijn er forumleden die deze radioprogramma's in bezit hebben en op deze site willen delen? Groet, Rob

• 2 antwoorden
    • 606 weergaven
  17. Started by rauhfaser,

Hoi allen. maandagavond 7 september was mijn dochter onverwachts in de uitzending bij Domien op 3FM. Wie heeft deze uitzending (18-21 uur) voor mij beschikbaar? Dank alvast, Edwin

• 2 antwoorden
    • 785 weergaven
  18. Started by harveyfm,

Wie kan me helpen aan de uitzendingen van de Top 40 op volgende data? 13 juli 1990 20 juli 1990 ** 3 augustus 1990 10 augustus 1990 Alvast bedankt om mee te zoeken! Groet,

19. Started by Kronkel71,

Dag, met het naderende einde van Ekstra Weekend in het verschiet, ben ik op zoek naar de marathonuitzending, die op 28 oktober 2011 werd uitgezonden in verband met het vijfjarig bestaan van het programma. Als iemand mij aan deze 12 uur durende uitzending kan helpen, zou dit fantastisch zijn. Dank alvast !! Benno

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. De geheime zondagavondshow was een radioprogramma van Q-music Nederland dat vanaf september 2010 af en toe werd uitgezonden op zondagavond tussen 8 en 10 uur. Het programma heeft een paar maanden bestaan totdat de nieuwe programmering bekend werd gemaakt. Ik kan me een aantal afleveringen herinneren. Heeft iemand toevallig nog een aflevering van bewaard?

• 0 antwoorden
    • 587 weergaven
  21. Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan afleveringen van Listen To The Music wat begin jaren '90 door Veronica is uitgezonden? Met vriendelijke groet, Berrie

22. Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een aantal afleveringen van de Golden Love songs met Anneloes den Haan op Radio 10 Gold. Wie heeft wat? Alvast mijn hartelijke dank, Wim

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  23. Hallo, Ik ben op zoek naar de uitzending Annemieke Hier op 3FM van afgelopen zaterdag 11 april tussen 10.00 en 12.00 u. Toevallig iemand die die beschikbaar heeft? Ik was onverwachts in de uitzending en zou het graag horen (bewaren) Alvast bedankt, Edwin

• 2 antwoorden
    • 608 weergaven
  24. Started by ZyZx_,

Hai, heeft iemand toevallig nog opnames van Arrow Classic Rock (Noord)? weet niet geheel zeker maar Arrow Classic Rock Noord staat me nog heel erg bij van een aantal jaar geleden, daarna was het City FM volgens mij als ik me niet vergis?

25. Started by Tino,

Hoorde vandaag bij Stenders dat deze uitzending 40 minuten lang Talk Talk bevat, in een loop. Als iemand hier een opname van heeft....

• 0 antwoorden
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.