Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server Radio 5 - 12102008 - Jewish Broadcast About Abe Nathan And The Voice Of Peace [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 876 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Ik lees in het boek Mega top 50 presenteert 50 jaar hitparade dat in 1983 tijdens de Nationale Hitparade met Frits Spits Rob Out als ZIP (zeer interessant persoon) te gast is geweest. Heeft iemand daar opname van ? Ik weet wel dat Lex een keer op bezoek is geweest maar Rob ???????
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
In drie losse uren: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Of als een geheel: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Sep 10, 1966 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 704 weergaven
-
-
Decibel-19821017-1300-1500-JeroenVanInkel-TelMetDecibel [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
In 1980 viel 1 januari op dinsdag. Op Hilversum III zou Felix Meurders normaal gesproken de dagopener zijn van 7.00 tot 8.30, gevolgd door Peter Holland en Leoni Jansen van 8.30 tot 11.30. Op deze dag was alles anders. Peter zat vroeg in de studio, Felix had zich zogenaamd verslapen, maar stond wel met een zender onder de douche. Een amusant hoorspel, waarin we Felix horen treuzelen tot hij uiteindelijk in de studio verschijnt. [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
Kink heeft de afgelopen dagen een promo bij het nieuws lopen met de tekst "Er hangt iets in de lucht" en sinds gisteren "We hebben iets voor je", met de aankondiging "komende maandag om 10 uur meer". Ik realiseer me dat het speculeren is, maar aangezien Kink al meerdere keren duidelijk heeft gemaakt dat het een FM frequentie wil, dan is de slogan "er hangt iets in de lucht" wel het gissen waardig. Even wat opties: - Talpa heeft waarschijnlijk zenders in de verkoop en verkoopt het FM kavel van Skyradio aan Kink, omdat dit ongeclausuleerd is. 538 gaan ze niet verkopen en Veronica is geclausuleerd. - SlamFM, daar gaat het niet goed mee en doet de z…
-
-
- 9 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Hallo gulle gevers en delers, Ik zoek naar wat Avondspits shows uit midden jaren negentig. Mag van alles zijn (liefst geen specials) als er maar dingen als de 'magische megatour' inzit. En! Als iemand nog de special heeft van Paul de Leeuw die een uur te gast was met publiek?...Alvast bedankt
-
-
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Op 27 februari 2000 maakte Jeffrey Willems als onderdeel van zijn 3FM zaterdagnacht programma "de overnachting: classic soul night" een special over Counterpoint Hifreak FM Amsterdam met gast Ken Nichols. Het gesprek met Ken Nichols start vanaf 47 minuten. [verborgen inhoud] (Ik heb nog meer opnames van "de overnachting" en "back to the oldschool" die ik ook zal posten maar wilde deze special apart aanbieden gezien het onderwerp)
-
- 0 antwoorden
- 842 weergaven
- 1 follower
-
-
Vroeger had je op Radio 3 een mooi overzicht van het jaar. In de 90's heette dat 'het geluid van'. Heb daar mooie herinneringen aan. Heeft iemand uit de 90s een opname van 'het geluid van'? Zou fantastisch zijn
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Mijn moeder luisterde vroeger vaak naar de Radio Girls op 103. Ze heeft erg veel cassettebandjes opgenomen die ik nu aan het luisteren ben. Veel jaren muziek uit de jaren tachtig. Ze waren alleen op bepaalde dagen en zeker niet de hele dag in de lucht. Zo te horen ging het er gezellig en leuk aan toe. Veel verzoekplaten groetjes doen over de radio en meiden die meezongen met sommige platen.
-
-
- 28 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 2 followers
-
-
Laser Radio - De Tunes [verborgen inhoud] Laser Radio - De Tunes [verborgen inhoud] Laser Radio - De Tunes [verborgen inhoud] Met Ad bouman - Ferry de groot - Jelle boonstra - Hans hogedoorn 2007-05-05 2000-2300..bedankt hans gr jan V
-
-
- 3 antwoorden
- 677 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. Dit is de audio van de TV uitzending "The Day The Music Died" [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 548 weergaven
-
-
VOO-H3 19781224 1400-1705 BartVanLeeuwen&LexHarding-Top100van1978 [verborgen inhoud] 1400-1530 [verborgen inhoud] 1530-1705
-
- 0 antwoorden
- 629 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, De laatste dagen zijn hier enkele Nationale Hitparades uit 1979 van Felix Meurders (zondagavond Hilversum III, 17.00-19.00 uur) opnieuw geplaatst. Ik heb even gezocht en vind er een aantal meer uit dat jaar. Die zijn hier in de afgelopen jaren al vaker geplaatst, dus vooral leuk voor de nieuwelingen. MAAR: dankzij de onvolprezen website Dutchcharts.nl, heb ik ontdekt dat een aantal lijsten verkeerd waren gedateerd. Dat heb ik dus aangepast. Als je ze download, kijk even op die site (en vergelijk met je eigen archief). Hier de links: Groet, Edwin [verborgen inhoud]
-
-
- 25 antwoorden
- 4,5k weergaven
- 2 followers
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 457 weergaven
- 1 follower
-
-
1980-03-01 1330-1400 De Lach of ik schiet show NCRV [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 608 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 325 weergaven
- 2 followers
-
-
Dit topic ga ik de komende tijd vullen met opnames van Gerard de Vries voor de TROS - Een kaart van U een plaat van ons Vandaag een uitzending van 01-10-1984 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 411 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 453 weergaven
-
-
1978-12-24 1900-2000 LexHarding-DeNederlandseTop40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1980-12-24 0900-1000 HansMondt-MuziekTerwijlUWerkt VOO-H1 [verborgen inhoud] 1980-12-24 1000-1045 AnnetteVanTrigt-Kletskop-BonnieStClaire VOO-H1 [verborgen inhoud] 1982-12-24 1500-1743 ErikDeZwart-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1982-12-24 2000-2100 LeoVanDerGoot VOO-H3 [verborgen inhoud] 1984-12-21 1500-1600 LexHarding-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1984-12-21 1730-1800 ErikDeZwart-Top40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1990-12-24 1538-1700 ChielVanPraag-NederlandseTop100 VOO-R1 [verborgen inhoud] gr jan V
-
-
- 4 antwoorden
- 802 weergaven
-
-
Deze foto's zijn gemaakt door wijlen Rob Olthof. 8 van Radio Star en 4 van Radio Omega. Mocht je de namen weten van de medewerkers op de foto's, kun je me dat dan svp laten weten? Misschien zijn het leuke foto's voor degene, die er wel 's naar geluisterd hebben. Persoonlijk had ik nog noot van deze FM piraten uit hoogstwaarschijnlijk Amsterdam gehoord en weet er dus verder niets van. Radio Omega: [verborgen inhoud] Radio Star: [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 465 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo! Ik ben opzoek naar een reclame van vroeger... ik zag dat het eerder gedeeld was op het forum maar dat was 9 jaar geleden en een zippyshare file, en dat kan je helaas niet meer openen. Heeft iemand nog een opname van de Kodak reclame waar in voor komt: geef mij maar een kodakado.. kodakado.. Ik zou zeer blij zijn als iemand toevallig een opname heeft liggen! Alvast bedankt!
-
-
- 13 antwoorden
- 780 weergaven
- 2 followers
-