Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 723 weergaven
  2. Started by henkjan2016,

Plaats hier informatie dat je ter oren is gekomen over de plek waar Rob Stenders, afwijkend van de normale programmering, wel of niet te horen is.

• 18 antwoorden
    • 3,1k weergaven
  3. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. Started by Flashbert,

[verborgen inhoud] Ik zie enige reuring omtrent de Zaterdagmiddaggebeurtenissen van Extra Gold. Bij deze; de service is de afgelopen 12 jaar (incl. onze tijd als Amigo 192) onbaatzuchtig verzorgd door Peter Vrakking. Gelukkig zijn er velen geweest die Peter daarvoor ook steevast bijzonder vriendelijk bedankt hebben. Inmiddels heeft Peter door simpelweg tijdgebrek niet de mogelijkheid om elke week gegarandeerd een nieuwe download van alle Extra Gold lijsten te maken. Daarom stopt deze service op deze wijze dan ook. Per nu. We zien tot ons plezier dat Ton de Groot al diverse bijdragen heeft geleverd met Top en Tiplijsten en deze ook via Mixcloud verspreid (waar…

• 0 antwoorden
    • 704 weergaven
  5. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 925 weergaven
  6. Zondag 2 september 2018 - Turn On The Pirates Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [helaas is deze opname per ongeluk verdwenen uit de opname-pc - heeft iemand 'm toevallig?] Zaterdag 8 september 2018 - Papa Was A Poor Man Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 9 september 2018 - Another Day Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 9 september 2018 - LIVE met verzoekplaten Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister uur 1: [verborgen inhoud] Beluister uur 2: [verborgen inhoud] Beluister uur 3: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  7. Van de Golden Radio NL server Tros_-_Tom_Mulder_-_Havermoutshow 18 10 1979 0700 - 0800 [verborgen inhoud]

8. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  9. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  11. Chart from Sept 09, 1967 : 2 hour show : [verborgen inhoud] Playlist : [verborgen inhoud] Hot 100 page : [verborgen inhoud] Can someone at Radio 192 do something to play hour 2 of the show on woensdagavond's repeat ? Bedankt.

• 0 antwoorden
    • 842 weergaven
  12. Started by Jochem Bootsma,

Dag allemaal, Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek neerzet. Zo niet, excuses en dan mag het natuurlijk verplaatst worden! Al een tijd ben ik op zoek naar afleveringen van Simek 's Nachts, het nachtelijke radioprogramma van Martin Simek. Ook andere programma's of losse uitzendingen met Simek zijn welkom (zoals Kleur Bekennen). Een groot verlies dat hij van de radio verdwenen is! Ik heb er in de afgelopen jaren gelukkig wel wat kunnen vinden, maar ik bedacht me dat er misschien wel iemand is met een mooi volledig archief (of iets dergelijks) Het zou heel mooi zijn als iemand me verder kan helpen! Veel dank al…

13. Voor de liefhebbers: [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 2,5k weergaven
  14. Van de Golden Radio NL server 2003-01-18 17.00-19.00 Ron Bisschop Ron Bisschop [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  15. 08u-09u - Tom Mulder : [verborgen inhoud] 09u-10u - Tom Mulder : [verborgen inhoud] 10u-11u - de start op 1008 om 10u08 met Tom Mulder en Erik de Zwart : [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  16. 7 Augustus 1961 : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 704 weergaven
  17. Started by martin61,

[verborgen inhoud]

18. Gast Max

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een werkweek Jeroen Drogt op Optimaal fm. Het Ritme van de Achterhoek

19. 27 februari [verborgen inhoud] 28 februari [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 636 weergaven
  20. 27 maart Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 28 maart Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 806 weergaven
  21. Met dank aan de uploader Multiplex Music Aalsmeer - Mike Peereboom, Johnny Poster , en Johan Visser - 1980 [verborgen inhoud]

22. Started by martinja,

TROS-H3-19751225-1202-1300-Top100van1975-KlaasVaak [verborgen inhoud] TROS-H3-19751225-1302-1400-Top100van1975-KlaasVaak [verborgen inhoud] TROS-H3-19751225-1402-1500-Top100van1975-HugoVanGelderen [verborgen inhoud] TROS-H3-19751225-1502-1600-Top100van1975-HugoVanGelderen [verborgen inhoud] TROS-H3-19751225-1602-1700-Top100van1975-FerryMaat [verborgen inhoud]

23. NOS-R3-19840823 1800-1900 [verborgen inhoud] NOS-R3-19860519-1800-1900 [verborgen inhoud]

24. Started by cdb,

In de reeks van TROS Poster door Tom Mulder, heb ik deel 1 van The Cats Story. De serie is uitgezonden van 25 mei tot en met 22 juni 1978. Wie helpt mij aan de andere vier delen. De aanbieder van het eerste deel is mij onbekend. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 9 antwoorden
    • 1,5k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.