Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Tino,

Deze 3 staan niet op de podcast van Rob: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  2. Started by rauhfaser,

Beste radiovrienden, Volgens mijn radio-archief heb ik ergens op de 700 cd's met oude radio-programma's (uit de tijd voordat ik op HD's ging bewaren) het eerste uur Hilversum 4, van dec 1975, door de nieuwe zendgemachtigde VOO. Nu blijkt echter dat ik het verkeerd heb geadministreerd. Wil iemand dit uur voor mij plaatsen? Ik heb iemand beloofd het 'even' door te sturen. Maar dat is lastig als je het kwijt bent. Dank alvast. Edwin

• 5 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  3. Started by Addamen,

Hallo Ik ga het toch nog eens proberen.. Kan iemand mij helpen aan de Jaaroverzicht Top 100 over 1989 uitgezonden door Veronica? Dat is namelijk nog het enige jaaroverzicht wat bij mij ontbreekt... Groetjes Ad

• Verward
      • Treurig
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 11 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  4. Chart date : June 15, 1969 Show : [verborgen inhoud] Playlist : [verborgen inhoud] Chart : [verborgen inhoud] Next show : June 23, 1979

• 0 antwoorden
    • 870 weergaven
  5. Cleaned by Oldies 45 VOO-H3-19850906-1300-1400-BartVanLeeuwen-Tipparade [verborgen inhoud] VOO-H3-19850906-1400-1500-BartVanLeeuwen-Tipparade [verborgen inhoud] VOO-H3-19850906-1500-1600-LexHarding-Top40 [verborgen inhoud] VOO-H3-19850906-1600-1700-LexHarding-Top40 [verborgen inhoud] VOO-H3-19850906-1700-1800-LexHarding-Top40 [verborgen inhoud]

6. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] firtations - nothing but a heartache crosby & nash - carry me houseband - don't lose your love o'jays - travelin' at the speed of thought blake - vinyl junkies starland vocal band - afternoon delight rolling stones - martine bijl - koning middelmatigheid jerry butler - western union man crystall grass - dream on les humphries singers - we'll fly you to the promised land henry mancini - cades county hollies - wiggle that wotsit romantics - talking in your sleep joe cocker - unchain my heart

• 0 antwoorden
    • 832 weergaven
  8. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] don rosenbaum - miss america paul mccartney - getting closer dave dee etc. - snake in the grass gerard cox - een mooi verhaal alice cooper - elected wynder k. frog - green door mark lindsay - and the grass won't pay no mind lulu - to sir with love michel delpech - pour un flirt manfred mann - with god on our side ria valk - onze griek europgrup - pots sentirmez ray stevens & henhouse five plus two - in the mood four seasons - let's hang on scott walker - jackie lodewyck van avezaath - verrek zeg kerel hurricane smith - i don't know why i love you

• 0 antwoorden
    • 596 weergaven
  9. Started by Jingle192,

Beluister: [verborgen inhoud] steely dan - reelin' in the years mother's finest - baby love dimitri van toren - charlie harold melvin - tell the world dutch rythm steel & show band - edison tha gilmore - all you need is love bonnie pointer - when i'm gone bee gees - fanny clyde mcphatter - a lover's question billy idol - eyes without a face mireille mathieu - le vieux café de la rue d'amérique bots - sieben tage lang carole king - it's too late miracles - the power of music

• 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  10. Beluister: [verborgen inhoud] sammy davis jr. - you can count on me b.a. robertson - bang bang heino - blau blüht der enzian hot chocolate - girl crazy georgie fame & alan price - follow me miracles - power of music zzn - gewoon een lekker hollands liedje greg kihn band - don't feel sorry for me mae west - day tripper eddie holland - i couldn't cry if i wanted to doobie brothers - daughters of the sea philip goodhand-tait - leon tremeloes - i shall be released jan rot - leve de liefde en de lol diana ross - love hangover

• 0 antwoorden
    • 532 weergaven
  11. Beluister: [verborgen inhoud] Draailijst: eddie floyd - big bird limousine - seventy-five bob kuban - the cheater musical youth - youth of today delvis - come my way flirtations - nothing but a heartache bar-kays - soul finger zzn - de laatste roos vitesse - you can't beat me fun boy three & bananarama - it ain't what you do wally - misère association - windy o'jays - love train boudewijn de groot - verdronken vlinder aretha franklin - eleanor rigby ccr - green river gary puckett - woman gert & hermien - alle duiven op de dam

• 0 antwoorden
    • 598 weergaven
  12. Zondag 5 mei 2019 - Baby Hold On Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 11 mei 2019 - Give Up Your Guns Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 12 mei 2019 - Popeye The Hitch-hiker Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 18 mei 2019 - All You Get From Love Is A Love Song Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 19 mei 2019 - Bluebirds Over The Mountain Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 25 mei 2019 - We Can Work It …

• 0 antwoorden
    • 912 weergaven
  13. Zaterdag 6 april 2019 - Finders Keepers Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 7 april 2019 - A Foggy Day in London Town Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 27 april 2019 - When You Are A King Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 28 april 2019 - Gonna Sing My Song Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 446 weergaven
  14. Van de Golden Radio NL server Radio Popular - 17102008 - 1555-1902 Uur - Luuk Meeuwisse - Muziek Van Toen [verborgen inhoud]

15. Van de Golden Radio NL server Radio One - 11041981 - 1100-1200 Uur - Frank Van Der Mast - Met Of Zonder Koffie - 30 minuten [verborgen inhoud]

16. Started by martinja,

Cleaned by Oldies 45 Atlantis-Rotterdam-19820415-1500-1600-MichelDeRuyter [verborgen inhoud] Atlantis-Rotterdam-19820421-1800-1900-Larra-VerzoekService [verborgen inhoud] Atlantis-Rotterdam-19820423-1000-1100-PaulVanDelft [verborgen inhoud]

17. In deze aflevering van de Avondspits is Sting te gast. NOS-R3-19930928-1800-1900-FritsSpits-Avondspits-Sting [verborgen inhoud]

• 7 antwoorden
    • 2,8k weergaven
  18. Chart date : Juni 8, 1974 Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 678 weergaven
  19. Started by Vincent,

Een Havermoutshow zonder datum. Wie wil het uitzoeken?

• 66 antwoorden
    • 8,3k weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 548 weergaven
  21. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  22. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 592 weergaven
  23. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 641 weergaven
  24. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  25. Started by peter,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 640 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.