Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. [verborgen inhoud]

2. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  3. Op 11-10-1994 om 6.30h veranderde Holland FM in Hitradio Holland FM. Bijgaand de opname van 6-7h met Erik Holzhauer waarin zich dit voltrekt. [verborgen inhoud]

4. Started by Jingle192,

Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. [verborgen inhoud]

6. Started by Juul,

Vrijdag a.s. ( voor de datum puristen hier zaterdag 00.00 uur ), om 24.00 uur de laatste Casa Luna, via radio 1. Een programma waar ik de laatste jaren frequent naar luisterde, hoewel er de laatste tijd wat de klad in kwam vond ik. In mijn optiek was de keuze van de gast niet altijd een gelukkige. Ik ben goed "belezen' , volg het nieuws e.d. op de voet en toch kwamen er gasten langs waarvan ik dacht................ Maar goed, wie neemt die laatste uitzending op? Ik heb er de middelen niet voor. Ja, dat heb je hé, als je lang bij de radio gewerkt hebt. Juul

• 6 antwoorden
    • 1k weergaven
  7. Zaterdag 5 januari 2018 - Stop! in The Name Of Love Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 6 januari 2018 - Reelin' In The Years Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  8. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Roger Keizerstad 911_Hans_Toernee_vierdaagse_ontbijtshow_170689 [verborgen inhoud] Keizerstad955_1e_stop_1985 [verborgen inhoud] Keizerstad955_test_na_inbeslagname [verborgen inhoud]

9. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  10. Started by h.roos,

TheMusicFactory(TMF)-19981231-Erik de Zwart-Top 98. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  11. Started by Vincent,

Een complete WIll Wil Wel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  12. Started by Juul,

Een mooie Poster met Brian Wilson. Alle gegevens vindt je hier: [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1k weergaven
  13. Started by h.roos,

VOO-19890426-Goud van Out Live. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Eind Juni werd bekend dat Radio 10 Gold de 1008kHz ging gebruiken. Ik heb daar een stel opnames van gemaakt. 23 Juni 2004 - Aankondiging van AM1008 door Tom Mulder 08u-09u : [verborgen inhoud] 09u-10u : [verborgen inhoud] 30 Juni 2004 - Aanzetten van AM1008 tijdens het programma van Torvald de Geus 18u15-19u03 : [verborgen inhoud] 1 Juli 2004 - Officieele opening AM1008 door Tom Mulder en Erik de Zwart 08u-09u : [verborgen inhoud] 09u-10u : [verborgen inhoud] 10u-11u : [verborgen inhoud]

15. Started by Jan-Fre,

Ik kan me herinneren dat er enige tijd geleden is gepraat hier over een top 1000 van Radio 10 in 1989. Ik meende me toen al te kunnen herinneren dat ik een aardig deel daarvan had opgenomen. Nu is er een uurtje boven water gekomen: 10-19891207-1300-1400-FerryMaat-Top1000 http://www26.zippyshare.com/v/13872729/file.html Met dank aan Vincent voor het digitaliseren. Jan-Fré

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  16. Started by h.roos,

Ik ben op zoek naar het VOO-R2 programma De Hits Van 1975 met Ad Bouman ik denk uit 1995. Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  17. Weer een uurtje van die geweldige Veronica revival uit 1999 [verborgen inhoud]

18. Started by Sapuripong,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  20. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  22. Started by Vincent,

Een uurtje zonder datum: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  23. Beste Paasvrienden. Ik vond vanmorgen op zolder wederom een map met artikelen over Veronica aan het einde van de 80’s. En ben dus lekker aan het scannen gegaan vandaag. Prachtige interviews met Rob Out, Lex Harding, Adam Curry, Jeroen van Inkel, Erik de Zwart, Rob Stenders, Ruud Hendriks, Simone Walraven, en Wessel van Diepen. Het zijn in totaal 19 PDF’s geworden. Ik heb ze net als de vorige keer tijdelijk on line gezet op mijn server. En ze zijn nu gratis binnen te halen via de volgende url: [verborgen inhoud] Veel plezier er mee!!!!

24. Nieuwe Top 1000 70's USA podcasts : Top 1000 US 70s 40.mp3 Top 1000 US 70s 33.mp3 Top 1000 US 70s 34.mp3 Top 1000 US 70s 35.mp3 Top 1000 US 70s 36.mp3 Top 1000 US 70s 37.mp3 Top 1000 US 70s 38.mp3 Top 1000 US 70s 39.mp3 Verkrijgbaar tot 6 juni 2014 Download link http://we.tl/HU3PstaYwT

• 2 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.