Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 531 weergaven
-
-
Door een crash van mijn HD ben ik al mijn Radio 10 gold en Cable one uitzendingen kwijt die ik ooit verzameld heb. Wie oh wie kan mij helpen.
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
NOS-H3-19750418-1600-1730-FelixMeurders-Daverende30 [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 3,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Nederlandse top 40 van 10-04-1982 Rob van Wezel op 06-04-2019 - 13.00 - 16.00 uur
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
De Top 40: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En de tipparade: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Tipparade van 10-04-1982 met Bert van der Laan op 06-04-2019
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ik heb hier aan de hand van allemaal fragmenten en liedjes van dj sven en dingetje een ''best off'' gemaakt. ruim 3 uur lang. net echt met nieuwsblokken en filemeldingen met Dingetje, moppen, limericks en 2 spelletjes, Wat ruist er door het struikgewas, en dagelijks dingetje, en wat andere fragmenten, alleen het begin is van iets mindere kwaliteit, maar die wou ik er graag in. Veel Luisterplezier, Brian Somertijd(mp3).mp3 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio City, 19-4-1981 Hugo Meulenbroek, 14-15 uur 103 MHz [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 886 weergaven
- 1 follower
-
-
Hoi medeforummers, Ik ben bezig om de eerste paar 538Top50's te downloaden en de reclames eruit te knippen. 04-01-2019 is af en 11-01 en 18-01 komen er morgen bij. Mocht je ze willen hebben, dan kun je ze hier downloaden: [verborgen inhoud] Bij voldoende tijd ga ik ze de komende weken opnemen en ontdoen van reclames, maar ik doe geen beloftes. 😉 Groeten, PD
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Chart for the week of April 3, 1971 : Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Chart [verborgen inhoud] i am posting now the same chart show but a complete Top 50 on " overige landen" thread. Next Billboard Hot 100 with Frank van Agtmaal is from April 04, 1964. Enjoy and have a nice weekend.
-
- 0 antwoorden
- 604 weergaven
-
-
Voor de liefhebbers de laatste cassettes uit de VPRO/VARA doos! Twee VARA Moondogs opnamen begin jaren tachtig. De intro's heb ik er aangeplakt en horen daar dus origineel niet in het betreffende programma. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Dit was de uuropener van de Top 40 toen. Ik denk zelf zomer 2001 of 2002 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Geen hele Top 40 maar alleen de opening [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met in deze editie aandacht voor de Mi Amigo USB-stick: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Femke van der Veen op KINK. Elke vrijdag van 21- 23 uur.
-
- 15 antwoorden
- 4,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Chart from March 22, 1969 * Show [verborgen inhoud] Playlist [verborgen inhoud] Hot 100 page [verborgen inhoud] * i will post very shortly the Billboard Top50 of March 29, 1969 ( Flashback Top 50 Countdown ) on the overige landen thread. If you want me to post this show every week, feel free to tell me. Still need your help to know how to have the title of the Billboard Hot 100 show in bold ....
-
- 1 antwoord
- 867 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Vinnie's Feiten, de Bakplaat waarbij Sander het strafblad van een bepaalde artiest analyseert en van deze artiest muziek draait, weggeven cd v/d week, 3fm request, hebben vrachtwagenchauffers een knippercode? [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 806 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden