Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Tros Soul Show 1982-02-18 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 958 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Roger of Herbert lokaalfm_nijmegen_15_jaar_veel_airchecks [verborgen inhoud] Lokaalfm_nijmegen_herbert_visser [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 763 weergaven
- 1 follower
-
-
20030614_22u00-23u00_-_Poster__Speciale_uitzending_naar_aanleiding_van_de_release_van_de_CD_Winning [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron Hofstad Den Haag nonstop 7-8-1982-1 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 715 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Actief FM.Valkenisse-Veere.27122003.1700-1800uur.Actief Laat [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 846 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Top 100 1962 Tros [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft iemand opnames van het programma The Mudclub van Rob Stenders. Is niet zo'n bekend programma van hem. Heeft een tijdje in de doordeweekse avond gelopen op 3FM. Ik dacht nog voordat Isabelle op dat tijdstip kwam. Weet niet precies welk jaar het is geweest, maar ben benieuwd of er programma's bewaard zijn gebleven.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen N.B.: Bij controle blijkt het te gaan om "De grote blinddoektest : Holland-België", popquiz met Bram van Splunteren
-
- 0 antwoorden
- 646 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 0 antwoorden
- 537 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 0 antwoorden
- 708 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
-
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 16 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 928 weergaven
-
-
Hier ontbreekt het 2de uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 980 weergaven
-
-
Destijds gestreamed vanaf de top 40 website. Jammer genoeg ontbreekt het laatste uur. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 791 weergaven
-
-
Hallo allen, De top 2000 komt er weer aan jaja Vandaag werd bekend wie er gaan draaien en hoe laat... Vermoedelijk kunnen we ergens volgende week gaan boeken (als je er live bij wilt zijn) Houd de site van Beeld en Geluid in de gaten en luister naar NPO2 vanaf maandag dan weet je zeker dat je er bij bent
-
- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 549 weergaven
-
-
Top 40 (2017.11.04) [verborgen inhoud] Tipparade (2017.11.04) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 562 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 628 weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 500 weergaven
-
-
Radio 10 Gold Top 675 van 1995 met Peter van Dam en Mark de Brouwer 30-12-1995 [verborgen inhoud]
-
- 23 antwoorden
- 4,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, Ik kwam van de week op deze club terecht en heb wat rondgekeken op de Stack. Ik heb zelf ook nog een harde schijf liggen met daarop ruim 1 TB aan KX Radio podcasts vanaf volgens mij 2007. Vanaf dat jaar heb ik vrij trouw alle shows die ik maar enigszins interessant vond gedownload. Op een gegeven moment (ik denk in 2013) is de klad erin gekomen en mis ik heel veel, maar het oudere werk heb ik gelukkig nog wel. Omdat ik een wat beperkte upload heb en daarnaast de Stack niet wil laten vollopen is mijn vraag aan jullie of er specifieke verzoeken zijn voor programma's. Ik kan dan kijken wat ik hem en vervolgens uploaden. Ronald.
-
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-