Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Knolleke voor het uitzoeken

• 0 antwoorden
    • 829 weergaven
  2. Top 40 Uur 1: [verborgen inhoud] Uur 2: [verborgen inhoud] Uur 3: [verborgen inhoud] Tipparade Uur 1: [verborgen inhoud] Uur 2: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  3. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 1 antwoord
    • 828 weergaven
  4. Started by jan V,

1978-12-01 1900-2000 LexHarding-DeNederlandseTop40 VOO-H3 [verborgen inhoud] 1985-12-01 1600-1655 JanDeHoop-DeGroteVerwarring VOO-R5 [verborgen inhoud] gr jan V

5. VOO-H3-19770909-1900-2000-BartVanLeeuwen-DeNederlandseTop40

• 1 antwoord
    • 828 weergaven
  6. Zaterdag 6 oktober 2018 - A Sign Of The Times Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 828 weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  8. Hallo liefhebbers, Hier is de uitzending van vanmiddag. Deze keer was het de maand Februari 1966 Allemaal UK releases en sommige hits uit die tijd. ...These are the songs you would have heard on the radio in... Februari 1966 ruim 4 uur lang waan je je in Februari 1966... Hoe leuk is dat? Hier te downloaden: https://bluekangaroo.stackstorage.com/s/vuZlRcfvgp53dtn5 Grote dank weer aan Ron voor het verzorgen en beschikbaar stellen

9. Vinnie's Feiten, de Bakplaat waarbij Sander het strafblad van een bepaalde artiest analyseert en van deze artiest muziek draait, weggeven cd v/d week, 3fm request, hebben vrachtwagenchauffers een knippercode? [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  10. Started by Moby,

Ruud Hendriks&Annette van Trigt op Veronica radio in 1984 VOO-H2-1983-19-09-2000-2100 [verborgen inhoud] VOO-H2-1983-22-08-2000-2100 [verborgen inhoud] Groet,Moby.

11. Started by Vincent,

Bijvangst. Voor de liefhebbers de start van Op Volle Toeren. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  12. Van de Golden Radio NL server KRO-H2-20070629-2200-2300-HetTheaterVanHetSentiment [verborgen inhoud]

13. TROS-H3 1986 05-01 1500-1600 ErikDeZwart - NationaleHitParade.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 2 antwoorden
    • 827 weergaven
  14. Started by peter,

Non Stop 80's [verborgen inhoud] Blijkbaar lopen de streams op Extragold nog niet helemaal zoals het hoort. Gisteren liet de top 40 het wat afweten, vandaag is de lp top 20 te versnipperd om er veel mee aan te kunnen. Ik kijk de komende week of ik er nog iets van kan maken.

• 0 antwoorden
    • 827 weergaven
  15. Van de Golden Radio NL server Radio Entertainer-PatrickvanHolland [verborgen inhoud]

16. Hadden we dacht ik al gehad, maar dankzij Theo in Zeeland - van de Golden Radio NL server - kwam ik 'm nog een keer tegen [verborgen inhoud]

17. Started by Vincent,

Legendarisch live met een concert uit 1977 met Supertramp. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 827 weergaven
  18. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 827 weergaven
  19. In 2003 bracht het Genootschap van Jingles en Tunes een CD uit met de titel : TROS RADIO TM jingles 1979-1981 In de TROS poster aflevering van 14 Juni 2003 worden Benno Roozen en Maarten Schutjes van Het Genootschap geïnterviewed door Daniel Dekker naar aanleiding van de release van deze CD : [verborgen inhoud] De uitzending kun je hier beluisteren : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 827 weergaven
  20. Een complete aflevering waarvan de cassette in het verkeerde doosje zat. Waarschijnlijk 1997. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 827 weergaven
  21. Started by Erwin!,

Een cassettebandje met de 1e Top 40 van 1998 met Erik de Zwart uitgezonden op 2 januari 1998. De klapper van de week op nummer 13: Koos Grandioos (Andre van Duin) - Ayohee De nummer 1: Barbra Streisand & Celine Dion - Tell Him [verborgen inhoud]

22. Vandaag precies 5 jaar geleden is Michael Jackson op 50 jarige leeftijd overleden. En wat gebeurt er als er een groot artiest als hij overlijdt....inderdaad er ontstaat een run op zijn cd's en op downloadsites als I-Tunes. Met als gevolg dat in de Mega Top 50 van 4 juli 2009 er maar liefst 15 liedjes van Michael Jackson binnen kwamen, waarvan 3 direct in de top 10. Als je die uitzending nog eens wilt beluisteren, heb ik hieronder daarvan de upload: http://www2.zippyshare.com/v/96068322/file.html Lijst: http://www32.zippyshare.com/v/77994368/file.html Gr, Melle

• 2 antwoorden
    • 827 weergaven
  23. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] Dit is het gedrukte exemplaar van de Tipparade : [verborgen inhoud] En dit van de Top 40 : [verborgen inhoud] De opname is gedigitaliseerd van een BASF LH SM 120 cassette. Zelf sta ik versteld van de mooie kwaliteit van de opname.

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 826 weergaven
  24. Started by Kronkel71,

Gisteravond zond radio 2 rechtstreeks uit vanuit Enschede. Ik heb die uren via mijn hd-recorder opgenomen maar merk dat die niet zo geweldig zijn gelukt (veel witjes) Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan opnames van de uren tussen 20.00 en 0.00 uur ? Heel veel dank !! Benno

• 2 antwoorden
    • 826 weergaven
  25. De Top 40 van 30 Januari 1971 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 30 Januari 1971 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 5, 1971 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 4 Februari 1984 door Dave Roest [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 826 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.