Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Jingle192,

Zaterdag 6 oktober 2012, 10-11u op Extra Gold inhoud: http://jaapjansen.blogspot.nl/2012/10/zaterdag-6-oktober-2012-liedjes-uit-1972.html download: http://www.mediafire.com/?k3lh8p343e2jdh6 Zondag 7 oktober 2012, 10-11u op Extra Gold inhoud: http://jaapjansen.blogspot.nl/2012/10/zondag-7-oktober-2012.html download: http://www.mediafire.com/?ygkkak4vkbuca87

2. Michael Pilarczyk en Bart van Leeuwen zijn vanaf vandaag elke werkdag te beluisteren op Classic FM. Pilarczyk gaat dagelijks van 09:00 tot 13:00 uur een programma maken en Van Leeuwen van 13:00 tot 16:00 uur. Michael Pilarczyk [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Bart van Leeuwen [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  3. Gast jinglegast
    Started by Gast jinglegast,

Voor wie deze nog niet had,Marc Jacobs bij de Avro op Hilversum 3 Het is de nachtuitzending van 29 April 1978. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PMEXOP6RVPNI.mp3

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  4. Started by Sapuripong,

24-08-2013 Radio 10 Gold Meer muzieknacht 05.00 - 08.00 Dick van Deelen 08.00 - 10.00 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KMSRZU4LQGH3.wma

• 0 antwoorden
    • 754 weergaven
  5. Started by Jan-Fre,

Opgenomen van de tv, goede kwaliteit: Goud van Out met Rob Out. De datum van uitzending is onbekend, maar het is aflevering 3. [verborgen inhoud] Jan-Fré

• 0 antwoorden
    • 959 weergaven
  6. Started by h.roos,

Radio192-20030222-2200-2400-Martien Engel-Club MiAmigo. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet Henk.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  7. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 735 weergaven
  8. 1-AVRO-19820726-Arbeidsvitaminen. [verborgen inhoud] 2-AVRO-19830725-Arbeidsvitaminen. [verborgen inhoud] 3-AVRO-19840723-1200-1300-Arbeidsvitaminen. [verborgen inhoud] 4-AVRO-H3-19830801-Arbeidsvitaminen. [verborgen inhoud] 5-3FM-AVRO-20060316-0900-1000-Arbeidsvitaminen. [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.

• 0 antwoorden
    • 703 weergaven
  9. Started by Jano1954,

De komende tijd herdenken we dat het 70 jaar is geleden dat Nederland werd bevrijd. Bij de regionale omroep RTV Drenthe gaan ze daar heel veel werk van maken. Ze hebben hiervoor door Top Format een speciaal jingle pakket laten produceren om het gevoel van de jaren 40 opnieuw op te roepen. Het jinglepakket is geproduceerd met gebruikmaking van de originele radiovormgeving van Radio Oranje en Radio Herrijzend Nederland. Mijn collega en presentator van Transportradio Bob van Beeten is de vaste Voice-over van RTV Drenthe. Hij heeft de jingles ingesproken en ook zijn stem heeft een "ouderwets" randje gekregen. Hier is de TV-promo :

• 0 antwoorden
    • 613 weergaven
  10. Started by Vincent,

Morgen komt hij weer bij mij voor de deur langs, de [verborgen inhoud]. Aan dit evenement is ook een radiostation gekoppeld: [verborgen inhoud]. Diverse lokale zenders langs de route werken hier aan mee. Ik ben vandaag even de straat overgestoken richting de mobiele studio voor een paar foto's. Deze staan in het fotoalbum: https://www.internetradiocafe.nl/gallery/album/15-roparunradio/.

• 0 antwoorden
    • 771 weergaven
  11. Op 29 september 1972 zond Hilversum tot 18:00 uur uit op FM en was daarna alleen nog op de middengolf te ontvangen. Ik zoek nu de datum in 1972 dat Hilversum 3 ook na 18:00 uur op FM ging uitzenden. Het zal ongetwijfeld wel staan in het boek van Arjan Snijders, maar mijn exemplaar ligt ergens in een verhuisdoos.

• 7 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  12. NOS-H3-19781229-1600-1700-FelixMeurders-NationaleHitparade-LaatsteOpVrijdagmiddag NOS-H3-19781229-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade-LaatsteOpVrijdagmiddag Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 3 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  13. 1979 01-04 2100-2200 CaseyKasem - USATop50Uit1978 - TROS-H3.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  14. Voor de liefhebbers van het Free Radio Magazine: er staan weer wat nieuwe "ouwe" uitgaven van het vrije radio blad van weleer online. Ze zijn te herkennen aan het icoontje "new". [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  15. Started by Tino,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra

• 2 antwoorden
    • 761 weergaven
  16. Started by JanDoet,

Het logo wat bij deze topic gebruikt wordt is van Radio 192 en niet van 192 Radio van nu. 192 Radio heeft toch ook wel een logo? gr JanDoet

• 3 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  18. Radio Veronica 06-04-1974 0557-0700 - Bart van Leeuwen [verborgen inhoud] De afbeelding zag ik in mijn viewer

19. Started by Onno87,

De eerste uitzending op 3FM: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Als iemand een hoger kwaliteit heeft hou ik me aanbevolen.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  21. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 884 weergaven
  22. Started by Ton de Groot,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  23. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

24. Alhier de eerste opname die ik heb kunnen vinden van de geschiedenis van de Hits met Tom Mulder. Mijn opnames beginnen helaas pas bij aflevering 10. Naar verluid heeft de zender zelf al deze opnames in de container gegooid bij de verhuizing van de Vijzelgracht naar Hilversum.( wens van de Mol ) Radio 10 Gold stond toen nog als een huis. Geen hip gedoe met nieuwe titels. Alle hits waren echt nog goud. Als Tom van de muziekredactie een lijst voor zijn show kreeg zonder de grote artiesten dan belde hij meteen naar boven. "Is Elvis dood vandaag? "Vroeg ie dan . Als geen ander begreep hij dat de grote namen zoals de Beatles en Elvis in ieder show horen…

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.