Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11311 topics in this forum
-
Overzicht van wat al eerder door mij beschikbaar is gesteld: [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 25 replies
- 9.3k views
- 1 follower
-
-
[Hidden Content] [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 reply
- 1.1k views
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 11 februari 2017 van 14.00 - 18.00 uur op de stream van [Hidden Content]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 14.00 - 18.00 uur, zie [Hidden Content] Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 11 februari 2017 van 16.00 - 18.00 uur op de [Hidden Content]. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie [Hidden Content]. The Beat Goes On! 50 jaar na dato. Nog even en niemand heeft het meer meegemaakt dat het nummer voor het eerst verscheen. Nou ja, bijna dan. Sonny Bono zelf in ieder geval niet. Maar mooi…
-
Een lijst met namen van programma's van de VOO. Welke missen we nog? 20 jaar Radio Caroline 30 jaar Veronica 82 Nederlanders 3600 seconden Veronica ABTT Album top 100 allertijden Anita Back to the 60's Bart & De Zwart Bart & Van Inkel Bodylijn Cafe de Luikgraaf Club Veronica Trent Confrontatie Countdown Countdown café Curry & Van Inkel D'rob of d'ronder De avond van het sentiment De grote Amerikaanse verwarring De grote reclame show De grote verwarring De hits van ... De kater op z'n kop De Leeuwenkuil De Niks-aan-de-hand show De stemband De vergulde gaper De Wakkere Knapen De Will Luikinga show …
-
- 16 replies
- 5.2k views
-
-
Radio 0511 [Hidden Content] [Hidden Content]
-
[Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 4 replies
- 747 views
-
-
[Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 reply
- 928 views
-
-
Vrienden, Voor het maken van een radio item over drive-in shows ben ik opzoek naar een radiospotje van de Vara drive-in show uit de jaren 70. Je weet wel die spot die begint met het Ah-Oeh-Oeh-Ha geluidje uit Big Bertha van Windmill en het muzikale loopje van Sir Douglas Quintet (She's about a mover). Is er misschien iemand die mij aan een (mogelijk) kwalitatief goede opname van zo'n spotje kan helpen?? Je zou mij er een groot plezier mee doen. Jan
-
- 0 replies
- 1.5k views
-
-
Vandaag tijdens 'Arbeidsvitaminen' op Radio 5 werd Ad Bouman door Hans Schiffers via de telefoon kort geinterviewd. Ad geeft ondermeer een verklaring voor het feit waarom er juist in 1967, het topjaar van de popmuziek notabene, maar zo weinig originele banden van Veronica-uitzendingen bewaard zijn gebleven. Voor degenen die het gemist hebben, hierbij het interview: [Hidden Content] Gr, Melle
-
[Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 replies
- 810 views
-
-
De Top 40 van 30 Januari 1971 met Jan Hariot [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] De Tipparade van 30 Januari 1971 met Bert van der Laan [Hidden Content] [Hidden Content] De LP Top 20 van week 5, 1971 met Pieter Oele [Hidden Content] [Hidden Content] De 80s NonsTop 40 van 4 Februari 1984 door Dave Roest [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 809 views
-
-
Hallo, Al m'n favoriete radiostations heb ik in een m3u-bestand opgesomd zodat ik makkelijk kan 'zappen' in mijn audiospeler. Helaas kan ik maar niet de directe link (URL) vinden naar de stream van Baars Classic Rock ([Hidden Content]. Het loopt via Veronica. Datzelfde geldt ook voor Wave Radio, maar die link staat op hun website vermeld. Kan iemand mij helpen? Groet, Richard
-
- 5 replies
- 1.7k views
-
-
Radiozender van Lex Harding, LXClassics, gaat uitzenden via DAB+ [Hidden Content]
-
- 27 replies
- 7k views
-
-
-
Bij deze verwijs ik graag naar de 'bandenservice' elders op het forum. Dit betreft cassettebanden uitgegeven door de Stichting Nederlandse Top 40 in de periode juni 1975 tot 1981(?), toentertijd verkrijgbaar in de detailhandel. Het zijn verwijzingen van jaren terug, maar nog merendeels te openen. Route: Forums: Nederland - in zoekbalkje rechtsboven noteren: bandenservice. Je krijgt dan drie jaren: 1975, 1976, 1977. Niet alles is te openen, maar m.n. wel 1975. En hier wil ik het graag over hebben. Kan iemand het volgende aanvullen? Missend is kant B van 18 okt 1975: StNedTop40-19751018-B-Info-1eJaargangNr18-HansMondt, Nu staat van die datum tweemaal A-info erop met Rob Out…
-
- 5 replies
- 2.8k views
-
-
-
-
- 3 replies
- 1k views
-
-
-
- 1 reply
- 1k views
-
-
[Hidden Content] [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 replies
- 1k views
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 5 februari 2017 20.00- 22.00 uur en 10 februari 2017, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Kees Brinkerink Vandaag weer eens dat verschijnsel waar wij van Playback 1967 zo dol op zijn: een groep die hier vrijwel onbekend is gebleven. En niet alleen hier. Ook in hun eigen VS hoorden maar weinig mensen van ze. Ik heb het over Gentle Soul (foto). Het tweede deel van de naam… [Hidden Content] [Hidden Content]
-
Vara's Vuurwerk, 24.02.1987 [Hidden Content]
-
- 2 replies
- 864 views
-
-
Nou ik heb antwoord over mijn onderhandelingen over de top2000 van 2001 van Beeld en Geluid. De eerst geraamde kosten kwamen op ruim 2800 euro uit...... en nu ? Ik citeer de mail en het aanbod: (houd je vast) "Beste Theo, Ik zie dat de Top2000 in 2001 op 2e kerstdag begonnen is. Toen die tijd was de duur 6 dagen. In het systeem kom ik uit op 37 dragers die wij zouden moeten maken. Hiervoor vragen wij per drager € 19,95. U vangt deze dan via de e-mail. Totale kosten komen dan uit op € 738,15. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hoor graag van u of ik de aanvraag in behandeling kan nemen. Met vriendelijke groet…
-
- 123 replies
- 15.2k views
-
-
-
- 3 replies
- 2.5k views
-
-
-
Extra Gold van 12.00 tot 17.00 uur live vanaf de platen- en CD beurs van de Oldiesclub Neerkant. Maar liefst 4 zalen bomvol vinyl en digitaal geluid trekken elke keer weer hele volksstammen bezoekers uit zowel Nederland, België, Duitsland en zelfs Frankrijk. Live impressies vanaf de beurs worden afgewisseld met gesprekken met de kopers van 'vers vinyl' waarbij natuurlijk ook de net aangeschafte 45- of 33 toeren platen even op de echte draaitafels worden gelegd. En... het verhaal bij de fraaie muzikale vondsten van de liefhebbers op de beurs is uiteraard ook altijd interessant. 12.00 uur [Hidden Content] 13.00 uur [Hidden Content] 14.00 uur [Hidden Co…
-
- 2 replies
- 601 views
-