Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.478 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ron [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 665 weergaven
- 1 follower
-
-
In oktober bestaat de nationale popzender 50 jaar. KX Radio zendt daarom op woensdagavond 50 weken lang een serie uit over de zender. Gisteravond deel 1 e die handelde over 1978. Heb je het gemist, geen nood. Hier is de download. [verborgen inhoud] download expires july 9
-
- 108 antwoorden
- 24,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben de houder van een aantal domeinnamen die wellicht interessant kunnen zijn voor radiostations. Toen we de eerste plannen maakten voor ons nieuw op te starten radiostation hebben we 'voor alle zekerheid' een aantal domeinnamen gereserveerd. Nu we over enige tijd definitief gaan uitzenden kunnen de 'overbodige' domeinnamen eventueel worden overgedragen aan andere geïnteresseerden. Hier is de complete lijst beschikbare domeinnamen: radioinvicta.nl invictaradio.nl radioinvictus.nl invictusradio.nl radioliana.nl lianaradio.nl radioposeidon.nl poseidonradio.nl 1485radio.nl 202radio.nl Ik ben bereid om een of meerdere van deze domei…
-
- 0 antwoorden
- 630 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben op zoek, naar de twee uur durende testuitzending van Big L via de 1008 kHz, op 21-07-2003 met Ray Anderson. Hier een kort fragmentje. Big L 1008 20030721-Test Transmission.mp3 [verborgen inhoud] Robin
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Op 30 september 2011 zond KinkFM de Kink 1600 uit. Hier zijn de laatste 7 uur. Nou, de laatste 7 uur!? Binnenkort gaat KinkFM weer van start. 1.1700-1800.mp3 [verborgen inhoud] 2.1800-1900.mp3 [verborgen inhoud] 3.1900-2000.mp3 [verborgen inhoud] 4.2000-2100.mp3 [verborgen inhoud] 5.2100-2200.mp3 [verborgen inhoud] 6.2200-2300.mp3 [verborgen inhoud] 7.2300-2400.mp3 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 642 weergaven
-
-
Hallo, In maart 2015 was ik totaal verbijsterd door het nieuws dat Radio 6 moest stoppen. Ik luisterde met veel plezier naar Radio 6 en met name de ochtendshow "Eerst Jaap". Sinds 2012 was ik een fervent luisteraar. Het was voor mij een ontspannen begin van de dag met heerlijke muziek, nieuwtjes, muzikale duiding en humor. Door Radio 6 heb ik een hoop (nieuwe) artiesten mogen ontdekken, zoals José James, Snarky Puppy en Gregory Porter. De zwarte lijst heeft mij 'opgevoed' op het gebied van soul & jazz met de vele klassiekers en de jonge juweeltjes. De argumenten die aan dit besluit ten grondslag lagen vond en vind ik nog steeds niet ste…
-
- 0 antwoorden
- 562 weergaven
-
-
Mischien dat ik er iemand een plezier mee doe. Heb er nog veel meer. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groetjes, René
-
- 2 antwoorden
- 766 weergaven
-
-
Vara's Vuurwerk, 17.02.1987 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 693 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Marcel Van deze opname weet ik niets. Door de krachtschijf die gedraaid werd, heb ik de indruk dat ie uit 1983 stamt, maar het kan net zo goed later of vroeger zijn. Ik hoorde in het begin roepen dat het 4 uur is, dus dan is dit een uur tussen 16 en 17 uur [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 851 weergaven
- 1 follower
-
-
Vrijdag 14 oktober 2016 zond Radio M Utrecht tussen 9 en 17 uur de Sixties Top 100 uit. Heel leuk deze top 100, maar per uur zit er zo'n 18 minuten overbodig 'materiaal' in, dwz nieuws en reclameblokken elk heel en half uur. Deze zijn er uitgeknipt, waardoor je optimaal van de sixtiesmuziek kunt genieten. Als bron zijn de terugluiusterbestanden op de website van Radio M Utrecht genomen, die vervolgens zijn bewerkt met het programma MP3GAIN, waardoor het volume van de stream kon worden versterkt. 09-10 [verborgen inhoud] 10-11 [verborgen inhoud] 11-12 [verborgen inhoud] 12-13 [verborgen inhoud] 13-14 [verborgen inhoud] 14-15 [verborgen inhoud] 15-1…
-
- 1 antwoord
- 608 weergaven
-
-
Vanaf volgend weekend gezamenlijke weekendprogramma's. Te beluisteren via de 1485 khz AM rondom Buitenpost en via Atlantisradio.eu en radio0511.com. Het beste van beide stations ! Bron : [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 727 weergaven
-
-
Vanmiddag werd op radio 5 de 'lage landen lijst' uitgezonden, een top 100 van Nederlandstalige liedjes. De lijst staat nu online, en ik vind hem eigenlijk best wel aardig: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
VOO-H3 1984 04-06 1900-2200 JeroenVanInkel - ErikDeZwart - BartEnDeZwart.mp3 [verborgen inhoud] Tijd ben ik niet zeker van. Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Sinds ongeveer 2005 is vanuit Fryslan Radio 0511 een populair oldiesstation met de nadruk op the better end of popoldies veelal upbeat. Op raadselachtige wijze was 0511 ook vele vele jaren op middengolf 1503 te ontvangen in grote delen van Fryslan en Grunn. Tussen Radio 0511 en Atlantis Fryslan zijn overeenkomsten en verschillen. De oorsprong van Atlantis Fryslan is hoofdzakelijk Noord Oost Fryslan onder de Waddenzeedijk terwijl 0511 als oorsprong heeft de Noardlike Fryske Wâlden. Atlantis Fryslan is tijdelijk webonly. Radio 0511 is nu luisterrijk in een groot gebied te ontvangen op 1485khz tussen 07.00 en 19.00 uur. De websites van beide stations: [ver…
-
- 10 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
Gisteren heeft Quality RTV BV (Ruud Poeze) onderstaand persbericht doen uitgaan. Vanwege het onderwerp publiceer ik het hier. Piet. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Minister houdt landelijke 50 + zender tegen op Middengolf (AM) Rechtszaak over het gebruik van middengolf frequentie 747. Op 11 oktober dient voor de rechtbank in Rotterdam een bodemprocedure tegen minister Henk Kamp van Economische Zaken over het gebruik van de middengolffrequentie 747kHz voor landelijk dekkende radio uitzendingen. Wat is er aan de hand? Een initiatief voor een nieuwe nostalgische middengolfzender …
-
- 43 antwoorden
- 6,8k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Zoals jullie in het overzicht kunnen zien ontbreekt nog de delen 4 en 6. Heeft iemand deze? [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Vara's Vuurwerk, 10.02.1987 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 507 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 759 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
De Top 40 van 7 Oktober 1972 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 7 Oktober 1972 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van week 41, 1972 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 7 Oktober 1989 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 749 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 868 weergaven
-
-
Radio Oost neemt je van 31 oktober t/m 6 november weer mee terug naar je jeugd in de 'Week van het vinyl'. Luister naar de mooiste evergreens en maak elke dag kans op een prachtige retro-radio!
-
- 0 antwoorden
- 673 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 3,2k weergaven
- 1 follower
-