Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Radiotrefpunt

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Vincent,

Zaterdag 1 oktober is radiomaker en journalist Marc Stakenburg te gast bij Wekker-Wakker-Weekend! Marc maakte jarenlang de radioprogramma’s Leidsekade Live! en Theater van het Sentiment. Tegenwoordig begeleidt hij motorreizen door het Zuiden van de Verenigde Staten, op zoek naar de wortels van de popmuziek. Samen met Jan Rietman duikt Marc in de geschiedenis van de Amerikaanse popmuziek. Van Memphis tot New Orleans en van Hank Williams en Aretha Franklin tot Elvis Presley en Sam Cooke. Wekker-Wakker-Weekend! – Elke zaterdag van 6.00 uur tot 10.00 uur bij MAX op NPO Radio 5 Kan iemand dit morgenochtend opnemen?

• 1 reply
    • 605 views
  2. De Top 40 van 24 September 1977 met Peter Hoogwerf [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] De Tipparade van 24 September 1977 met Bert van der Laan [Hidden Content] [Hidden Content] De LP Top 20 van 1977 week 39 met Pieter Oele [Hidden Content] [Hidden Content] De 80s NonsTop 40 van 24 September 1988 door Dave Roest [Hidden Content]

3. Uurtje Top 50 [Hidden Content]

4. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

5. Started by bertus,

De soulshow van 30 oktober 1986 is uitgezonden op 21 september jl op soulshow radio. Helaas heb ik deze gemist. Is er iemand die deze uitzending op het forum wil plaatsen. Groet, Bertus

• 2 replies
    • 633 views
  6. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

7. Started by dave76,

Beste leden. Een jaar of 2 geleden werden hier wat VOO TV top jaaroverzichten gedeeld. Onder andere Top '87, '90, '91 en '92 kwamen in video formaat voorbij. Hier zocht ik al jaren naar en was er dus dolgelukkig mee. Ik droeg mijn steen bij en uploadde Top '85. Ook Top '86, '88 en '89 kwamen voorbij maar helaas alleen in audio formaat. Die zou ik dolgraag in video formaat willen bekijken. Ik had ze destijds als klein jochie op VHS opgenomen maar die hadden helaas niet het eeuwige leven. Ik weet dat ze te koop zijn bij Beeld en Geluid maar dan zit je al snel aan 60 euro voor 3 mp4 files. Misschien heeft iemand van jullie één of meerdere VOO video uitzendinge…

• 0 replies
    • 928 views
  8. Started by rauhfaser,

Hallo radiovrienden, Een jaar of vier geleden heb ik hier opnames geplaatst van Het Zondagse Gezicht van de VARA op 3 met Aad Bos. Ik zoek die nu, maar kan ze zelf niet meer vinden. Wie heeft zijn archief beter op orde en kan ze even herplaatsen? Dank is onmetelijk groot. Edwin

• 4 replies
    • 1.5k views
  9. Started by Rob Veld,

[Hidden Content] Rob V.

• 15 replies
    • 2.1k views
  10. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 replies
    • 974 views
  11. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 replies
    • 1.3k views
  12. Started by Vincent,

[Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 2 replies
    • 1k views
  13. Started by Marcelj,

Wie kan mij helpen met programma's van Radio 558 en 819?

• 0 replies
    • 610 views
  14. Started by Juul,

Ruud de Wild aan Nu.nl vanmiddag: De Wild bevestigde zijn vertrek aan nu.nl: "Ik merkte dat het presenteren op BNR andere koek is. Bovendien miste ik de muziek toch wel erg." Ja, zo zie je maar weer, radio maken is toch echt een vak ! Z'n presentatie was zo erg "stuntelig" bij BNR dat ik 'em gewoon niet meer aan zette. Ruud denkt dat het een soort "speeltuin" is.

15. Die van Centraal Beheer met 4 x achter elkaar het zelfde verhaal!

• 4 replies
    • 1.5k views
  16. Zaterdag 3 september 2016 - Zaterdag 3 september 2016 - Spicks And Specks, Here, There And Everywhere Draailijst: [Hidden Content] Beluister: [Hidden Content] Zondag 4 september 2016 - Stayin' Alive, Daytime Nighttime - Te gast: Jaap Schut en Herbert Visser Draailijst: [Hidden Content] Beluister: [Hidden Content]

• 2 replies
    • 1.1k views
  17. Started by martinja,

[Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]

18. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 replies
    • 990 views
  19. Vandaag 3 jaar geleden: [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]

20. [Hidden Content]

• 0 replies
    • 1.5k views
  21. Started by Bosmeester,

Wie o wie heeft toevallig de 80's NonsTop 40 waarin de lijst van 4 september 1982 centraal stond opgenomen. Alvast bedankt voor het uploaden. Groeten, Arnold.

22. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

23. [Hidden Content] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

24. Started by Harm,

25. Started by flarenixie,

Goedemorgen, op een ouwe cassette vond ik Vanderberg live in Countdown cafe. Verder nog wat flarden van het programma. Helaas niet alles. Het begint met de aankonidiging van Mono door Erik de Zwart. Hij heeft het over de eerste aflevering van het jaar 1984 maar op de cassette staat dat Countdown cafe van 18-8-84 is... Verder hoor je ook nog heel kort Lex H., Annette van Trigt en aan het einde Peter Teekamp die de afsluiting doet. [Hidden Content] Groeten, Joop.

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.