Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 965 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 659 weergaven
-
-
Vanaf volgend weekend gezamenlijke weekendprogramma's. Te beluisteren via de 1485 khz AM rondom Buitenpost en via Atlantisradio.eu en radio0511.com. Het beste van beide stations ! Bron : https://www.facebook.com/atlantisradio
-
- 1 antwoord
- 761 weergaven
-
-
Vanmiddag werd op radio 5 de 'lage landen lijst' uitgezonden, een top 100 van Nederlandstalige liedjes. De lijst staat nu online, en ik vind hem eigenlijk best wel aardig: http://www.nporadio5.nl/nieuws/5321/bekijk-lage-landenlijst
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Sinds ongeveer 2005 is vanuit Fryslan Radio 0511 een populair oldiesstation met de nadruk op the better end of popoldies veelal upbeat. Op raadselachtige wijze was 0511 ook vele vele jaren op middengolf 1503 te ontvangen in grote delen van Fryslan en Grunn. Tussen Radio 0511 en Atlantis Fryslan zijn overeenkomsten en verschillen. De oorsprong van Atlantis Fryslan is hoofdzakelijk Noord Oost Fryslan onder de Waddenzeedijk terwijl 0511 als oorsprong heeft de Noardlike Fryske Wâlden. Atlantis Fryslan is tijdelijk webonly. Radio 0511 is nu luisterrijk in een groot gebied te ontvangen op 1485khz tussen 07.00 en 19.00 uur. De websites van beide stations: http…
-
- 10 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 801 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 797 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 683 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Sinds vorige week is op DAB een nieuw non-stopradiostation met vooral hits uit de jaren zeventig te horen: Retro Radio. Het is de vervanger van radio 538 non-stop. Opmerkelijk, want er was ook al Radio 10 Gold en ondanks de eerdere berichtgeving is ook Radio Paradijs hier in mijn regio nog steeds op DAB te beluisteren. Allemaal non-stop oldies. Maar waar blijft nu toch dat ene echt goede albumrock station? Paul
-
Beste mensen, Ik ben opzoek naar een uitzending van Zomerspijkers met presentatie van Marcel Verrek. Op 10 juli 2004 ontving hij Willem Nijholt. Ik heb het wel opgenomen maar er ontbreken stukjes en dat komt door het onkeren van de bandjes. Hopelijk dat iemand mij kan helpen? Groet van E vd Leest