Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Indien mogelijk graag een repost van; Radio 10 Gold - Diverse niet gedateerde opnames Geplaatst 5 april 2015 NietGedateerd-3.zip ik wil ze graag beluisteren en dateren
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Een middag aanboord van de Jenni Baynton van Radio Seagull 747 en KBC 1602. De JB in de haven van Harlingen, goed kijken, de 747 antenne loopt van voormast naar de top vd zendmast. Walter Galle legt uit dat de twee 747 draden geen verbinding hebben met de verticale antenne draden van de 1602 khz. Vanaf het achterdek of naar binnen of door naar het voorschip. Via de achterdeur dus naar binnen. Ik was een aantal jaren niet aanboord geweest en meteen valt op de mogelijkheid de nieuwe trap naar beneden te nemen, aldaar de hutten. De nieuwe zeer knusse mes…
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 759 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Radio en muziekliefhebbers zitten goed in Fryslan; 747 Seagull 1395 Atlantis 1485 Radio 0511 1602 KBC/Seagull Een prima prestatie. Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 811 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Mark van den Akker is toch wel één van mijn radiohelden. Als scholier luisterde ik altijd laat in de nacht zijn programma op YORIN FM. Kwam daardoor geregeld te laat in de les ;-). Zou graag weer eens wat uitzendingen terug luisteren, maar er is niet veel meer te vinden op het net. Alleen zijn allerlaatste uitzending kwam ik nog tegen. Ik begreep dat de man eerder ook te horen was op 538. Daar zijn uiteraard ook opnames van welkom.
-
- 12 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]