Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
10828 topics in this forum
-
De Top 40 van 23 Juni 1984 met Wim van Laar [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] De Tipparade van 23 Juni 1984 met Bert van der Laan [Hidden Content] [Hidden Content] De LP Top 20 van 23 Juni 1984 met Pieter Oele [Hidden Content] [Hidden Content] De 80s NonsTop 40 van 20 Juni 1987 door Frits Spoor [Hidden Content] De 90s NonsTop 40 van 24 Juni 1995 door Dave Roest [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 700 views
-
-
5 Soulshows met Ferry Maat op de Tros. Opgenomen van de nieuwe stream van Ferry. 1. datum onbekend 2.12-05-1983 3. 13-08-1981 4. 10-09-1981 5. 11-03-1982 [Hidden Content] Beschikbaar tot 28 juni, en met dank aan Ricardo! Veel plezier ermee, Wim
-
- 2 replies
- 1.3k views
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Robert Schiermanni [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 3 replies
- 925 views
- 1 follower
-
-
Vanmorgen had ik Radio 5 Nostalgia op met de Jukebox week. Een luisteraar vroeg Mandy My Dear van The Cats aan. Henk Mouwe vertelde dat ze dat niet konden vinden. Hij kwam ook met het antwoord want wat bleek? Het was ooit een B kant geweest en B kanten zitten niet in "het systeem" Dus geen Mandy my Dear. Nou zijn er de laatste jaren zo veel mooie verzamel cd s van The Cats uitgekomen waar dit nummer gewoon op te vinden is. Waarom niet even verder gekeken? Voor een lokaal zendertje kan ik me deze situatie nog voorstellen, maar voor de Publieke Omroep vind ik dit belachelijk.
-
- 11 replies
- 1.3k views
-
-
Mijn eerste bijdrage in het forum, 2 korte fragmenten van Robert Jensen uit zijn hoogtijdagen. Robert Jensen met Jeroen Kijk in de Vegte en Edwin (Eddo) Ouwehand [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 758 views
-
-
Ik lees op diverse websites dat de NPO plannen heeft bekend gemaakt voor een paar nieuwe dab+-kanalen in plaats van een paar oude. Zo verdwijnt de top 2000 en is sterren.nl nieuw. Radio 6 wordt vervangen door radio 2 Soul en Jazz, waarbij ik me afvraag of dat veel meer wordt dan een computer die de hele dag plaatjes programmeert. Het leukste vind ik dat ze de gepresenteerde programma's van KX radio (nu alleen online te beluisteren) willen toevoegen aan het aanbod. Dat zou de eerste keer zijn dat een 'no format'-popzender landelijk in de ether komt. Wat mij betreft, laat maar komen.
-
- 1 reply
- 594 views
-
-
Tijd voor een nieuwe serie programma's. Dit keer Nachtwacht van de TROS uit 1975. Dit is de aflevering van 17 januari 1975 met Ferry Maat, Ron Brandsteder en Ad Roland. [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 43 replies
- 8.5k views
-
-
[Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 866 views
- 1 follower
-
-
De Top 40 van 14 Juni 1969 met Jan Hariot [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] De Tipparade van 14 Juni 1969 met Bert van der Laan [Hidden Content] [Hidden Content] De LP Top 20 van 14 Juni 1969 met Pieter Oele [Hidden Content] [Hidden Content] De 80s NonsTop 40 van 14 Juni 1981 door Frits Spoor [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 674 views
-
-
Vandaag een doos met cassette's ontvangen van Edgar uit Duitsland. Op de eerste cassette staat een half uurtje Europarade met Ad Roland. Datum niet gecontroleerd, tijdstip niet uitgezocht. Heute habe ich eine Box mit Kassette empfangen von Edgar aus Deutschland. Auf dem ersten Band ist eine halbe Stunde Europarade mit Ad Roland. [Hidden Content]
-
- 7 replies
- 2.6k views
-
-
VPRO's Woord van 20 april 2013 over radiopiraterij. Aan het begin Tineke en aan het eind Rob Out. [Hidden Content]
-
- 0 replies
- 551 views
-
-
Dank je wel Rob Mesander en ook vooral Vincent voor deze mooie programma's. Herinneringen aan vervlogen tijden [Hidden Content]
-
- 1 reply
- 903 views
- 1 follower
-
-
Met dank aan Rob Mesander en Vincent [Hidden Content] Geweldig van genoten
-
- 1 reply
- 1.4k views
- 2 followers
-
-
Deze week een Anorakvideo uit 1995. Uitgezonden via de Eutelsat 16 Oost satelliet, het programma SatFest gepresenteerd door Eric Wiltsher en Rens Maas. In deze uitzending een reportage over een bezoek aan het schip de Communicator. Op dat moment nog Radio Veronica 1224. Met dank aan Eric Wiltsher en Rens Maas. Ook dit weer een tape uit het archief van Martin van der Ven, waarvoor dank. This week an Anorak video about The Communicator, from the time it was Radio Veronica 1224. Transmitted in 1995 by the Eutelsat 16 East Satellite. The program was called SatFest and was hosted by Rens Maas and Eric Wiltsher. I’m afraid it’s all in Dutch. A big thank you to Eric Wiltsher an…
-
- 0 replies
- 847 views
-
-
Radio192 1972-11-04 14.00-16.00 Top 40 Peter Teekamp [Hidden Content] radio192 2002-09-15 14.00-15.00 part1 SANGRIA [Hidden Content] radio192 2002-09-15 15.00-17.00 part2 SANGRIA [Hidden Content] Radio192.22092002.1900-2000uur.Peter Schavemaker - The Story [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 3 replies
- 1.3k views
- 1 follower
-
-
-
- 4 replies
- 1.2k views
- 1 follower
-
-
Presentatie en datum Top 40 weet ik niet. Wie kan dit invullen? De top 40 [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] De Tipparade Bert van der Laan [Hidden Content] [Hidden Content] De LP Top 20 met Pieter Oele [Hidden Content] [Hidden Content] De 80s NonsTop 40 door Frits Spoor [Hidden Content] De 90s NonsTop 40 door Dave Roest [Hidden Content]
-
- 3 replies
- 906 views
-
-
Zaterdag 4 april 2015 - hits, tips en tracks uit 1974 Draailijst: [Hidden Content] Beluister: [Hidden Content]
-
- 4 replies
- 1.2k views
-
-
[Hidden Content]
-
- 0 replies
- 720 views
- 1 follower
-
-
Ik kan me herinneren dat op de publieke omroep aan het begin van de jaren 70 een aantal mooie en interessante programma over popmuziek werden uitgezonden waarin interessante interviews met muzikanten zaten. Zo hadden de VARA en VPRO mensen als Pim Oets en Wim Bloemendaal, waarvan ik b v nog specials herinner met Manassas of Wings. Eigenlijk voor dat Poster met dit soort dingen begon. Omdat ik deze presentatoren erg goed vond, vraag ik me af of er nog radioprogramma s bewaard zijn gebleven van deze muziekjournalisten op de radio.
-
- 0 replies
- 864 views
-
-
Van de Golden Radio NL server [Hidden Content] Wel een zeer merkwaardige opname. Het gaat om de ontruiming van de kraakpanden waar ook Radio de Vrije Keyzer vanuit uitzond in Amsterdam
-
- 4 replies
- 949 views
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - met dank aan Evert [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]
-
- 2 replies
- 1.7k views
- 1 follower
-
-
Ik ben op zoek naar de uitzending van de ultieme top 40 die Veronica uitzond op 2 januari 2005 tussen 12:00 en 15:00. Kan iemand mij daar aan helpen? alvast bedankt.
-
- 1 reply
- 570 views
-
-
Arrow (Classic) Rock Radio Oktober 2004 Guns N' Roses Special Gerry Jungen 22.00-23.01 [Hidden Content] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 replies
- 596 views
-
-
-
- 0 replies
- 560 views
- 1 follower
-