Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken... Wim

• 7 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  2. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 5 antwoorden
    • 2k weergaven
  3. VOO-H3-19770617-1902-2000-LexHarding-TwaalfenHalfJaarTop40-OudeAlarmschijven [verborgen inhoud] VOO-H3-19771223-1902-2000-LexHarding-Top40Overzicht [verborgen inhoud] VOO-H3-19780324-1900-2000-LexHarding-Top40overzicht [verborgen inhoud]

4. Gast Max

Top 70 van de jaren 70 met Erik de Zwart, Rob Stenders, Peter Holland 30.11.1990

• Treurig
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 3,3k weergaven
  5. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  6. Zaterdag 8 december 2018 - Boterham Met Kaas Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 9 december 2018 - Bubble Gum Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 15 december 2018 - Life Is Music Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zondag 16 december 2018 - Whatcha Gonna Do? Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  7. Started by Onno87,

Hierbij de eerste week Veronica Inside: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  8. Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 839 weergaven
  9. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  10. Started by martinja,

Helaas geen gegevens Stenders & Van Inkel [verborgen inhoud]

11. Started by Erwin!,

Het begin van de terugkeer van Countdown Cafe op Radio Veronica in februari 2015 met Kees Baars & Dennis Hoebee [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 976 weergaven
  12. Started by Rob1955,

Ooit van m'n buurman gehad Uitgezonden op Radio M Programma: de stem van M Tweeluik met Bull Verwey Heb er verder geen informatie over. BullVerweyinterviewdeel1 [verborgen inhoud] BullVerweyinterviewdeel2 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 699 weergaven
  13. TROS-H3-19820829-1600-1700-FerryMaat-FerryGouweOuweClub-RNITreiterSchijven [verborgen inhoud]

14. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  16. Toen ze nog te beluisteren waren via het internet. [verborgen inhoud] Ad spreekt een aantal oud Radio Monique medewerkers in deze uitzending.

• 1 antwoord
    • 786 weergaven
  17. Als radiomaker zit ik met 500+ cassette/DAT-bandjes die veel ruimte innemen: ik heb ze allemaal gedigitaliseerd en wil er nu vanaf, heb ze voor niks aangeboden op een cassettebandjes-groep, voor wie maar een 'bulk eraser' te leen heeft, zodat ik ze goed en volledig kan wissen. Maar dat schiet helaas niet zo op. Kan ik van iemand zo'n ding lenen tegen een goede fles wijn of voor een klein bedrag huren? Als dit niet lukt, moet ik ze allemaal in de bankschroef zetten.. dat is toch heel pijnlijk in deze tijd dat we moeten recyclen en de afvalstroom beperken. Iemand een idee? Dank alvast voor het meedenken.

• 7 antwoorden
    • 768 weergaven
  18. Started by Lars Verlinden,

Hallo heeft iemand de losse tros shout?

• 0 antwoorden
    • 828 weergaven
  19. Started by Ben,

Het was de avond dat de 675 uitging, ik vermoed dat ik dit van de kabel heb opgenomen. Wie is de DJ hier? [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  20. Started by edwin8yvonne,

1984 Ferry Maat [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

21. Hier is via Mixcloud de retro top 50 met Ferry Eden. Met dank aan de buren.

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. OA klein stukje Avondspits (van Iersel) De Regenboog (jaarwisseling) (Morrison ventje) Wat edits van de Steen en Been Show 1 jan 1991 met grappen en grollen en een stuk Hans Dorrestijn (D.P.A.) Ik vermoed opgenomen R3 ('Hilversum 3') Teruggevonden op cassette (mooi stereo): [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 580 weergaven
  23. Een nacht Veronica radio op Hilversum 1 - 00.00-07.00 1979-09-01 De Herdenking van de zeezenders Lex Harding,Tineke,Leo Van Der Goot,Tom Collins We horen Juul nog in het begin van het 3 e uur. [verborgen inhoud] 00.00-01.00 [verborgen inhoud] 01.00-02.00 [verborgen inhoud] 02.00-03.00 [verborgen inhoud] 03.00-04.00 [verborgen inhoud] 04.00-05.00 [verborgen inhoud] 05.00-06.00 [verborgen inhoud] 06.00-07.00 Groet,Moby.

24. Started by djegovdoet2,

Goedenavond ik ben nieuw hier op dit forum, en ik zag dat dit al in 2022 is gevraagd maar ik wil oude ruuddewild.nl uitzendingen terugluisteren, alleen die linkjes werken niet meer. Iemand nog wel een werkende linkje? Liefst uitzendingen van 3FM.

25. Blijkbaar had hij een contract met BNNVARA wat voorschreef dat hij géén TV-werkzaamheden mocht doen. Gister was hij te zien bij RTL Boulevard als second in command, en nu maakt hij vandaag bekend dat hij per direct geen programma's meer maakt voor de radio. Ik vind dit heftig. Zie ook hier: [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.