Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.702 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 930 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hallo Radiovrienden, Deze week de top 40 van 20 Oktober 1986 Net zoals de vorige beperkt het zich jammer genoeg tot 90 min. Veel luisterplezier, Groeten uit België Kurt. P.s. Mocht de link niet werken laat dan gerust iets weten, Het is namelijk de eerste keer dat ik iets deel via de IPad. http://www.mediafire.com/listen/diaqdcwgs9bs2bq
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 992 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hallo Beste Radiovrienden, Het is eindelijk gelukt om te starten met digitaliseren van mijn top 40 opnames. ik heb een hele poos geleden belooft om al deze opnames met jullie te delen, en ik ben blij dat uiteindelijk zover is. dit is de eerste (willekeurig gekozen) opname, dateert van 5 September 1986 Via deze weg wil ook graag alle mensen die forums als dit in leven houden door hun archief met ons te delen hartelijk danken!! ik vind mezelf bevoorrecht dat ik hier als radioliefhebber deel mag van uitmaken, en op deze manier dingen mag ontdekken waarvan ik het bestaan niet eens kon vermoeden. Vriendelijke groeten uit Belgie, Kurt. http://www.mediafire.com/list…
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
Onlangs kwam ik erachter dat je Moviemaker van Microsoft gewoon gratis kan downloaden. Gedaan en ik heb nu niet direct iets met video onder handen, maar ik wilde wel kijken of ik met het programma zonder video een foto-clip kan maken met een mp3 voor YouTube. Een goede vriend van mij uit Den Haag heeft op Den Haag FM al jaren een uurtje nacht-radio op de lokale zender. En om een programma voor het nageslacht te bewaren heb ik een recente, exemplarische aflevering van hem op YouTube kunnen zetten. Ging heel eenvoudig in Moviemaker. Je klikt op foto toevoegen en dat is het beeld, dan geluid/muziek toevoegen met twee handelingen voor de lengte, en is de video al klaar. …