Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Radio Veronica 22 10 1965 23.00 - 0002 Jan van Veen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
En de laatste van juni 1979 met Ad Roberts. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En eentje zonder datum: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni.
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8JYX7TWHHT8E.mp3 jan V
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik heb grote twijfels bij deze datum. Volgens mijn gegevens was Monique de 14 en de 15 uit de lucht om de frequentiewisseling mogelijk te maken en kwamen ze pas de 16e in de ochtend terug. [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 3 followers
-
-
Weet iemand de datum die bij deze opname hoort: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Hierbij een foto van Radio Caroline Deze foto is gemaakt in Dover . De douane deed erg moeilijk want hij zei eerst dat het officeel verboden was om foto's te maken Toen ik vroeg of het niet officeel wel mocht kon ik zo doorlopen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-D8KCSSOAWSLH.tif
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
RNI NSGDX with AJ Beirens and André Lasale with DX News and playing the RNI Muziek Express record. 1974 05 05 9-10 GMT 60 min studio. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Tony Berk en Maarten de Jong. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Met een knipoog naar de rubriek "35 jaar terug op de Noordzee", maar nu gaan we 51 jaar terug. Het waren de dagen van de zeilrace en ook redelijk warm weer. Hoewel dat op zee a/b van de Norderney wel meeviel getuige deze foto. Hopelijk mag ik de bovenstaande knipoog gebruiken voordat het weer verkeerd overkomt. foto ©Stichting Norderney. Vlnr Ed Terpstra ( zendertechnicus ), Tom Collins, Rob Out, Freek Simon en Ruud Doets. Van wie de voeten zijn weet ik niet. En dan hier in dezelfde rubriek een stukje audio, beetje zelfspot ?........................ [verborgen inhoud] …
-
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 3 followers
-
-
Op 15 Januari maakte Rob Hudson, Ruud Hendriks, zijn debuut bij Radio Mi Amigo. Omdat ie vlak daarvoor zijn ontslag had gekregen bij een discotheek omdat ie te vaak de single "Brick house" van The Commodores had gespeeld, besloot Rob om zijn eerste Mi Amigo programma daar ook mee te beginnen. Zojuist gedigitaliseerd, helaas heb ik alleen het eerste half uur op de (BASF) band staan en misschien is er iemand die het hele programma "Disco show" op tape/mp3 heeft. Deze opname is opgenomen in Geldrop. [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo - 15 Januari 1978 - "Disco show" met Rob Hudson - 16:00uur tot 16:32 uur Have fun... Henk Kruize
-
-
- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Toen de Televizier nog geen uitgave was van de AVRO. 08-06-1963 Met vraagteken.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Een driemaster uit 1971 met als toetje Mark Stuart. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Caroline North - 19670602 - 1520-1603- Mike Luvzit - Countdown Of Sound [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Beste radioliefhebbers, ik luisterde onlangs naar het laatste uur van RNI op shortwave. AJ Beirens vermelde daarin dat RNI ging verder doen als Radio Nova International (ergens aan de kust van Italië, als ik me niet vergis). Is daar ooit iets van in huis gekomen ? Heeft Radio Nova ooit bestaan ? Voor wat stond de afkorting AJ ? Bedankt alvast voor jullie antwoorden. Ik kijk er naar uit Mvg, Danny
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Voor de fans , geniet ervan . 24-06-1979 Sunday Joint Part One Caroline.mp3" [verborgen inhoud] "24-06-1979 Sunday Joint Part Two Caroline.mp3" [verborgen inhoud] Beste groet Philip
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Gisteren vergeten.... Maar beter laat dan nooit! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-