Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.017 discussies in dit forum
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
Morgen 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 617 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit de collectie van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 698 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
RNI - 29 08 1974 DonAllen [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19850910 - 0500-0630 - Otto De Winter - 3 Om 3 [Terug In De Lucht Na 2 Dagen Stilte] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 843 weergaven
-
-
Zat in m'n archief. Gooi ik nu weg maar eerst even hier dus maar. Ik heb het niet afgeluisterd dus van de inhoud weet ik niks. [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Kwam deze laatst tegen op Radio Veronica fanclub. Nog nooit gezien. Nieuwjaarskaart uit 1965. Dank aan Hans Knot. Dan zijn er vast wel meer lijkt mij.
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Haike Debois nam eind 1977 het 'koffie programma' van Michelle over. Maar wat werd de naam van het programma? Op de koffie? Koffie met Haike? Koffie met of zonder? Koffie tussen 10 en 11? Of gewoon Haike Debois zoals het wordt vermeld in de Veronica gids? Uit de volgende opname maak ik op de het programma gewoon Koffie heette. Haike noemt het zo en ook is er een jingle met de naam te horen in het programma. Wat vinden jullie hiervan? [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
-
-
One of my favourite recordings of Radio Caroline 1958-2100 Dave Owen 2100-2130 Tony Allan [verborgen inhoud] Thanks to Vincent for converting.
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
Cleaned by Oldies 45 Veronica20041974RobOut1300-1400Top40 [verborgen inhoud] Veronica20041974RobOut1400-1500Top40 [verborgen inhoud] Veronica20041974WillLuikinga1200-1300WilWilWel [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
radio Caroline Caroline-19860709-2106-2112-TonyChristian-(558kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 909 weergaven
-
-
Zoek de Nederlandse versie van Onatra reclame die werd uitgezonden op Mi Amigo Ook gezocht de Jingle een beetje zout, een beetje water , de zoutwater hit tip als ik mij niet vergis ook op Mi Amigo. Aan alle forum leden prettig en gezond 2022 Groet Philip
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Tussen de cassettes van Alex uit Alkmaar kom ik ook Audio Magazines van SMC tegen. Dit is nummer 12: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
In Maart 1977 werd ik door de EVO (Eindhovense Verplegings Omroep) gevraagd om mee te werken aan een Vrije Radio Special.. Zo in de trend van "Wat is Vrije Radio, wat is Radio Mi Amigo, wat is het blad Baffle van de VvVR,etc etc" Het werd voor mij de start om bij diverse andere ziekenomroepen hand- en spandiensten te verlenen. Verwacht geen "high tech" radio, het ging toen nog allemaal heel amateuristisch, cassette recordertje, de fameuze 5-kanaal TTI-mengpaneeltjes etc etc.. Toch leuk om te delen.. [verborgen inhoud] De EVO heeft nog bestaan tot een paar jaar geleden... Henk Kruize
-
- 0 antwoorden
- 590 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 714 weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]