Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Started by bertus,

Monique 1987 04-04 1840-1900 RickVanRijn [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 9 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. Radio London - 19661227 - xxxx-xxxx - Tommy Vance - London Fab 40 [verborgen inhoud]

4. Op 31 Augustus 2008 werden er radio uitzendingen verzorgd door 192Radio vanuit Rockart. Dit zijn een aantal fragmenten uit de uren van 12:00-14:00 met Juul Geleick en Ad Bouman.

• 0 antwoorden
    • 813 weergaven
  5. Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  6. [verborgen inhoud] 2040-2100 in het Nederlands met Herman de Graaf Ad Roberts en 2100-2130 Stephen Bischop met de groeten aan Delmare en Mi Amigo

• 0 antwoorden
    • 809 weergaven
    • 0 antwoorden
    • 906 weergaven
  7. Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 935 weergaven
  8. On this tape 19 min airchecks followed by Caroline Countdown with Dave Lee Travis 1966 05 21 total time 56 min [verborgen inhoud]

9. Started by cdb,

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  10. Op 31 Augustus 2008 werden er radio uitzendingen verzorgd door 192Radio vanuit Rockart. Dit zijn een aantal fragmenten uit het uur van 16:00 tot 17:00 met Chiel Montagne. Cees Man in 't Veld leest het nieuws.

• 0 antwoorden
    • 663 weergaven
  11. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  12. Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 972 weergaven
  13. Bart van Leeuwen en Tineke openen de uitzendingen van Veronica 828 vanuit Lapershoek. Ad vertelt hoe 't allemaal zo uitgepakt is (en het initiële plan toch wat anders was). Jan van Veen schuift ook nog even aan. Het programma werd uitgezonden tussen 12:00 en 13:00 vanuit een bijzonder gezellig Lapershoek.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
      • Treurig
    • 1 antwoord
    • 997 weergaven
  14. Monique 1985 01-05 1725-1755 GertVanDerZee – Windkracht4Tot6 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 8 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  15. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 997 weergaven
  16. Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 921 weergaven
  17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  18. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  19. Started by Leendert Vingerling,

Op de veilingsite Catawiki kwam ik een getekende poster tegen van de Norderney, het schip van radio Veronica .De poster is gemaakt door de organisatie Free Radio Campaign en stamt uit 1970. De bieding duurt nog een kleine week en het eerste bod is 1 euro [verborgen inhoud] Salut Leendert

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  20. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] De komende weken neem ik tijdelijk de serie '35 jaar geleden' over van Vincent.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  21. [verborgen inhoud] 1430-1550 + fragmenten 1600-2000 + 2040-2043 Eerste officiêle testuitzending René De Leeuw

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 10 antwoorden
    • 3k weergaven
  22. Started by Moby,

Veronica Top 1000 van 1974 64 uur non stop radio - 3.5 GB. We beginnen met Tineke in het eerste uur,en eindigen met Rob Out in het laatste uur. Diverse oud gedienden op het forum zullen hem misschien al wel in bezit hebben,Maar ik denk dat ook de nieuwe leden deze leuk zullen vinden. Gaat met de post mee als Zip,anders kom ik weer in de war met het stuk voor stuk uploaden. Veel plezier er mee. [verborgen inhoud] Groet, Moby

23. Started by Ben,

Ik ben begonnen met een aantal video's, die ik gemaakt heb op 31 Augustus 2010, on-line te zetten. Ik zal die niet allemaal separaat aankondigen, ze zullen de komende tijd onder deze playlist verschijnen: [verborgen inhoud] Vandaag heb ik een tweede video, in dit geval met fragmenten uit het programma van Ad Roberts, erbij gezet. Het nieuws wordt gelezen door Dick Klees.

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.