Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud]

• 6 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  2. City04121965ChrisCross06000630EarlyBirdShow [verborgen inhoud] City08121965ChrisCross-UpandAbout [verborgen inhoud]

3. 01 [verborgen inhoud] 02 [verborgen inhoud] 2A [verborgen inhoud] 03 [verborgen inhoud] 04 [verborgen inhoud] 05 [verborgen inhoud] 06 [verborgen inhoud] 6A [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  4. Started by Steksis,

HI enjoy Laser 558 David Lee Stone 60's Sunday Caroline 319 Peter Quinn Laser David Lee Stone Laser Laser Jessie Brandon Laser Steve Masters Laser Ric Harris Caroline Blake Williams Laser Ric Harris Caroline Peter Quinn Laser Caroline Blake Williams Caroline Tom Anderson Caroline Blake Williams Laser Jessie Branden Radio1 Jingle Caroline Tom Anderson Caroline Blake Williams Caroline Tom Anderson Caroline Blake Williams Laser Holly Michaels Every Bomb You Make Laser Tommy Rivers Caroline Caroline Blake Williams [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 644 weergaven
  5. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 757 weergaven
  6. Started by Vincent,

Deze files staan al een tijdje in de map Nog uitzoeken. Heeft iemand er tijd voor? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veronica-19701200-Onbekend-4-64min./url]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  7. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 465 weergaven
  8. Started by Roel Dickse,

Aflevering 1 [verborgen inhoud] De inhoud van deze aflevering staat op [verborgen inhoud].

9. "Northsea Gold" was een leuk Caroline programma dat gedurende een aantal weken elke avond op het station werd uitgezonden, lekkere nonstop oldies uit de jaren 60 met leuke Caroline jingles. Gisteren heb ik een opname uit eigen archief gedigitaliseerd, kun je ook horen hoe Caroline 558 hier in Geldrop te ontvangen was op mijn Kenwood R1000 ontvanger. Caroline 558 14 Juni 1988 20-21 uur Paul Shelton. [verborgen inhoud] Groet Henk Kruize

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 15 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  10. Started by wim1958,

De afgelopen dagen is er mooi veel aandacht geweest voor de switching van 192 naar 538. In die eerste 538 programma s werden de nieuwe jingles gepresenteerd. Toen viel het me op dat een aantal van die nieuwe jingles later nooit meer gebruikt zijn. Was daar een reden voor? Wim de Lang

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 7 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  11. Het REM-eiland - RTV Noordzee (1964) - 96 foto's © Noord-Hollands Archief, collectie Fotopersbureau De Boer [verborgen inhoud]

12. Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 519 weergaven
  13. Started by jan V,

1971-11-29 1900-2000 LexHarding-Lexjo-ABTT [verborgen inhoud] bronStichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V

• 0 antwoorden
    • 353 weergaven
  14. Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud] Monique-19860323-1600-1700-WimDeValk-Zondagmiddagmatinee-Boordopname [verborgen inhoud] Monique-19860323-1700-1800-WimDeValk-Zondagmiddagmatinee-Boordopname

• Vind ik leuk
      • Treurig
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 334 weergaven
  15. Started by Vincent,

Een middagje Mi Amigo met Frans van der Drift, Joop Verhoof en Mike Moorkens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  16. Started by Vincent,

Een avondprogramma van Charlie Wolfe uit 1985. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  17. Started by Vincent,

Een driemaster uit 1971 met als toetje Mark Stuart. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  18. Nachtelijk uurtje uit mei 1977. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  19. Gast flamingo
    Started by Gast flamingo,

Vrienden, Vandaag, 5 december 2012, is het één jaar geleden dat Rick van Dijk van ons heenging. Rick hielp niet alleen bij muziek (wat hij geweldig deed) en had aanstekelijke humor, maar hij was vooral ook oprecht belangstellend en sociaal betrokken. Ik wilde het niet ongemerkt voorbij laten gaan. Bert.

20. Started by hans knot,

Two filles from satellite radio station QEFM about offshore radio url : http://bars.rug.nl/download/aa41b14a862c34f5 filename: QEFM_Satellite_1993_08_00_UAboutOffshoreradio(61min)(part2).mp3 filesize: 141.2MB url : http://bars.rug.nl/download/ed65fd43b0e81442 filename: QEFM_Satellite_1993_08_00_Unknown-AboutOffshoreradio(62min)(part1).mp3 filesize: 142.1MB available until: 2013-02-22

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  21. Started by Vincent,

Gegevens overgenomen van de cassettes, niet gecontroleerd. En dit is een rare. Van de eerste opname het begin meegekregen. De dame noemt zich Mirjam Verhoeff, maar klinkt als Elly van Amstel. Dan duikt er een tweede opname op met het laatste uur met op de cassette Elly van Amstel als naam. Nogmaals, ik heb dit verder (nog) niet gecontroleerd. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 977 weergaven
  22. Started by Vincent,

Een broodje Ross met Colin Peters. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 752 weergaven
  23. Started by Onno87,

Heeft iemand toevallig de tipparade van 31-08-1974 in studio kwaliteit.

• 5 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 5 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  25. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van MusicRadioFan.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.