Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] De dag van Bloody Sunday in Derry... helaas geen nieuwsuitzending
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Van deze twee opnames zoek ik de datum: De eerste is Caroline 319 met Ad Roberts en Stephen Bishop waarschijnlijk najaar 79 toen Ad Roberts nog de enige Nederlandse dj aan boord was. De tweede is van Mi Amigo 272 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
In augustus 2020 bracht het gemeentebestuur van Playa de Aro een boek uit van Joan Perich, directeur van Radio Playa de Aro over de invloed van Radio Mi Amigo op de Spaanse badplaats in de tweede helft van de jaren 70 van de vorige eeuw. Dit boek was in de Catelaanse taal. Soort Spaans al mag je dat daar niet zeggen. Nu heeft men mij gevraagd of er een markt zou zijn voor een Engelstalige en/of Nederlandstalige versie van dit boek. Ik ben van huis uit optimistisch maar vraag mij objectief gezien af of er een markt voor zal zijn die vertaling en produktie rechtvaardigt. Ik heb toegezegd mijn voelhorens in dit forum (en bij de buren) uit te steken, d…
-
-
- 32 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Zelf opgenomen in Groningen
-
- 8 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
Een paar opnames voor de verzamelaars: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] …
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg: [verborgen inhoud] Dit is wat Ad op de tapedoos schreef:
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
-
Laser 558 Craig Novak 0900-1000 28/06/85 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 738 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 757 weergaven
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 797 weergaven
-
-
Ik kwam dit nog tegen. Heb geen idee of het al eerder geplaatst is. Leek me een leuk artikel. Veronica - 1962-07-28 Pionier of martelaar (Zeeuwsch dagblad) [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Radio Monique 1987 01 27 0900-1000 Drie om drie - Wim de Valk-3om3 Gouwe ouwe [verborgen inhoud]
-
-
- 32 antwoorden
- 16,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] In augustus 1974 vlak voor de zendersluiting was Bart van Leeuwen enig tijd aan boord om het nieuws te lezen. Hierbij een live programma dat hij 's nachts tussen 00 en 01 uur maakte op de verjaardag van Arthur Endlich Veronica Bart van Leeuwen Live 18-8-1974 00.05-0100.mp3 51,6 MB
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Radio Atlantis 229 MidnightSpecial-02081974 2320-0040 Vraagje: is dit Andy Anderson?
-
- 15 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] RNI-Toppers20-020874 20-22h Daffy Don Allen
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-