Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Hierbij 4 opnamen van 1 januari 1978 Radio Mi Amigo. Kan niet zo snel zien of deze (recent) al eens eerder zijn gepost. [verborgen inhoud] MiAmigo-19780101-1200-1300-HermanDeGraaf-4jaarMiAmigo.mp3 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780101-1300-1500-FerryEden-Top40(somsmatig).mp3 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780101-1500-1600-HaikeDubois-TonSchipper-33toerenOpZijnBest.mp3 [verborgen inhoud] MiAmigo-19780101-1600-1800-HermanDeGraaf-DiscoShow.mp3 Extraatje: [verborgen inhoud] MiAmigo-19760104-1630-1700-VVVR-GeschiedenisVdZeezenders-deel1-Studio.mp3 [verborgen inhoud] MiAmig…
-
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Gisteren 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Op de cassette staat: Caroline muziek nonstop. Zo te horen is het een Personal top 30 van Miss Caroline. Iemand zin om uitzenddatum en dj uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
-
Ik ben deze week weer eens in Nederland en had gehoord dat je op het REM Eiland in Amsterdam kunt lunchen. Deed ik dus. Wie schetst mijn verbazing dat ik vervolgens de ouwe trouwe Norderney aan de overkant in het water zag liggen! Uitzicht op de Norderney vanaf het REM Eiland. Als ik niet al jaren naar die ouwe Veronica poster op mijn muur had gekeken had ik die antennes nooit gezien, want toen dacht ik he... Ben toen later met het pontje van Centraal er nog naartoe gegaan maar de schuit zat al dicht. De laatste keer dat ik er zo dichtbij was was in april 1973 op het strand van Scheveningen. Het gekke is...mijn vrouw belde juist toen ik vanaf het eiland naar …
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Will Luikinga, Tineke en nogmaals Will Luikinga. Veel plezier met deze 3 uurtjes. Al eerder aangeboden, zie http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-4251.html
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Weet iemand op welke datum Brian McKenzie voor het eerst was te horen op RNI. Does anyone know the date Brian McKenzie was first heard on RNI.
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
299 foto's en 11 video's staan nu online: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
The recording for today: RNI NSGDX 1974 02 10 9-10 GMT AJ Beirens and André La Salle with DX news (andy archer) BBC Story of pop part of the Ship to shore chapter 60 min studio [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van deze opname is geen datum bekend. Wie weet de oplossing?
-
- 8 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Anderhalf uur Radio London uit de zomer van 1966. Het is de Breakfastshow van 29 juli 1966. uur 1: 07:02-08:00 : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FZGQJ4BNMDNM.mp3 uur 2: 08:00-08:28 : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DLQ4OB3VP36A.mp3 Enjoy! Jan-Fré
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
1984 02 19 Caroline 319 Steve Philips 12.30 - 13.15 [verborgen inhoud] enjoy
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Bob en Brenda (Krijn Torringa en Freda Keuker) van Veronica. Advertentie 28-09-1962 (Het Parool). Waarschijnlijk ging het op deze manier sneller.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Rick Randell, Tom Cooper en Johnnie Walker. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een eentje zonder datum: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Robb Eden in concert 20.00 - 21.00 Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Donn Allen country and western 21.00 - 22.00 [verborgen inhoud] Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Brian Mckenzie Rock and roll show 22.00 - 23.00 [verborgen inhoud] Bron: de buren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
-
Een aantal uurtjes van 40 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Misschien is het al gemeld in het forum, 3 december wordt een portret van Tineke de Nooij onthuld, deze komt in de Wall of Fame van Beeld en Geluid Hilversum. Tevens is er een terugblik op haar radio leven met o.a. Lex Harding en Erik de Zwart. Wie gaat hier ook naartoe ?
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
... en je hoort er niemand over. Raar eigenlijk. Waar heb ik het over? Luister zelf maar:
-
- 11 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Paradijs 26-07-1981 Test {1} [verborgen inhoud] Radio Paradijs 26-07-1981 Test {2} [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik heb ooit eens 2 uurtjes uit de Caroline Top 50 van 12 mei 1979 gevonden (incompleet) Heeft iemand deze compleet? En.... zijn er meer afleveringen bewaard uit deze periode? Zou leuk zijn. Rob Hudson doet dit leuk.
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Omdat 192TV toch geregeld beelden van Zeezender Veronica laat zien, de Norderney en studio's in Hilversum etc...in de clips en specials.... Zou het wel zo aardig zijn indien iedereen van dit forum even hun stem uit brengt via [verborgen inhoud] Stemmen kan t/m 10 oktober... Iedere stem telt... en het zou wel zo leuk zijn indien het dit jaar lukt en 192TV als beste uit de bus komt...
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Dag radio vrienden . Zijn er ook Rni Smasplay lijsten . Wie kan mij hier over iets vertellen Bvd Grv Johan
-
- 5 antwoorden
- 1,4k weergaven
-