Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.303 discussies in dit forum
-
Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 865 weergaven
-
-
-
some recordings of Caroline 192 from 1976 enjoy [verborgen inhoud] 1976 07 26 CAROLINE 192 JONATHAN DAY STEVE KENT 14.55 - 15.55 [verborgen inhoud] 1976 07 26 CAROLINE 192 JONATHAN DAY 12.41-13.02 13.02-13.30 J DAY [verborgen inhoud] 1976 07 26 CAROLINE 192 JONATHAN DAY 12.05-12.40
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Misschien heb ik hem al eens geplaatst, kwam hem tegen op een harde schijf. "Things to remember and observations" voor Mebo II dj's.
-
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
-
In het kader van thuis zijn in de corona-tijd twee opnamen van Joost den Draaijer op een donderdag in 1985. Aangezien ik er zelf nog lang niet aan toe kom een uitzoekklusje voor wie er zin in heeft. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Aan de naamgeving te zien komen deze werkjes oorspronkelijk uit de verzameling van Theo van Halsema.
-
- 1 antwoord
- 856 weergaven
-
-
Hallo allemaal, Voor een klein nieuwsoverzicht 1969 zoek ik een fragment van Robbie Dal op Radio Veronica. Heeft iemand een "stukje" mp3 voor mij ? Alvast bedankt, Fred
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Vandaag 47 jaar geleden [verborgen inhoud] stukje Hans Mondt daarna Tineke- Stan Haag 1000-1200 gr jan V
-
- 6 antwoorden
- 2,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Zelf gedigitaliseerd - helaas geen meer gegevens op het doosje RadioMonique-zondagmiddagmatinee [verborgen inhoud] RadioMonique-zondagmiddagmatinee 2 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Beter iets dan niets lees ik altijd So this is what I have in my archive - 10 April 1971 : Jan van Veen Top50 (3Min30) [verborgen inhoud] - 14 April 1971 : Joost den Draaier-Ferry Maat-Tony Allan (7Min) [verborgen inhoud] Own recordings in France Eric C.
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
The History Of Radio Nordsee International deel 1 [verborgen inhoud] The History Of Radio Nordsee International deel 2 [verborgen inhoud] The History Of Radio Nordsee International deel 3 [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Stukjes Jan Van Veen en Joost Den Draayer 11h50-13h Bad sound quality -Cuts- Recorded in France [verborgen inhoud] Eric C.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 930 weergaven
-
-
Deze opname uit het archief van Ad Couwenberg begint met twee minuten alleen het geluid van de draaggolf, voordat de uitzending begint. Het is een uur non-stop OGM, gevolgd door een uur met Klaas Vaak. Tijdens dat tweede uur hoor ik Klaas met Juul in gesprek nav een ontvangst rapport, dat uit de VS was gekomen (op 31 Jan 1971 gehoord in Madison, Wisconsin). [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Dit zijn wederom twee opnamen uit het archief van Ad Couwenberg. Om te beginnen de zendersluiting in de vroege morgen, gevolgd door de herinnering dat je radio nog aan staat : [verborgen inhoud] En een klein uurtje Tony Allan: [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Meer details over deze week kun je vinden [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 23 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Alvast mijn excuus als ik dit in het verkeerde topic vraag. Ik ben jaren niet geweest en moet even de weg vinden om straks veel met jullie te kunnen delen. Waar kan ik geluidsbestanden het beste uploaden om die hier via een link te delen? En als ik een muziekstuk zoek wat Shazam niet herkent, mag ik dat hier ook delen, en zo ja... waar?E.e.a. komt van de zeezender Veronica, zowel de muziek maar vooral geluidsfragmenten en soms hele programma's Bedankt voor de hulp, groetjes, Frits
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] En ja, ik weet dat het Allan is maar had even geen tijd om de file te hernoemen en opnieuw te uploaden..
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Het is de start van uitzendingen op de 259 meter vanaf de M.V. Mi Amigo. De opname begint met alleen de draaggolf en na 24 seconden begint de eerste plaat : Better days van Rita Coolidge. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 965 weergaven
-