Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Tino,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  2. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  3. "Wie heeft deze show in zijn collectie en is bereid om hem hier te plaatsen?"

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  4. Van de Golden Radio NL server RNI-Fri4thJune1971-AlanWest-1804-2000 [verborgen inhoud]

5. Beste, Voor de mensen die interesse hebben jingles van Radio Caroline door de jaren geen ( denk ik ) [verborgen inhoud] beste groet Philip

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  6. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 26 november 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​Vanavond 56 jaar terug in de tijd naar begin december 1960. Zoals je van ons gewend bent, draaien we ze alle 40, met zelfs nog een aantal dubbele a-kantjes erbij. Op 1 Elvis Presley met de klassieker It’s Now Or Never. Veel Never On A Sunday in deze… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  7. Gast flamingo
    Started by Gast flamingo,

Beste iedereen, Ik ben op zoek naar een (of meerdere) commercial(s) van Joepie, uitgezonden op Radio Mi Amigo. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast en hartelijke groet, Bert Alting.

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  8. Started by wim1958,

Het is vandaag 30 september en op deze dag in 1972 begon Radio Caroline met test uitzendingen vanaf de Mi Amigo en daarmee begon de terugkeer. Ik vraag me af wat er eigenlijk nog aan geluidsmateriaal over gebleven is van die eerste uitzendingen.

9. Started by martinja,

Misschien allang voorbij geweest en door iemand anders verwerkt, maar deze is opgenomen hier in de omgeving en gedigitaliseerd door Jean-Pierre Legein en komt van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

10. Dit is een opname uit het archief van Eugene Bruggeman. [verborgen inhoud] Tony is een ietwat verkouden. De datum van uitzending is bij mij niet bekend. Tony zegt dat het twee weken na de Beatles Contest (dat was op 10 September) is, Robin schreef dat het op de 23-ste kan zijn uitgezonden. Tony draait van een LP van Caravan, die pas op 5 oktober 1973 gereleased werd. Die avond ging Andy Archer naar Scheveningen en hij werd opgehaald door een jonge man met de naam Peter. In het programma leest ene Mike twee keer een gedicht voor.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 8 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  11. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  12. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  13. Caroline-19841203-1700-2115-AndyJohnson-TomAnderson

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  14. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] Part 2 zoek ik even op als het weer slechter weer is

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  15. Started by Robin Westhof,

Erin Kelly en Chris Carson voor de Laser 558 zenders in 1985. Meer foto's gemaakt door Chris aan boord van het zendschip de Communicator hier: [verborgen inhoud]

• Verward
      • Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  16. Started by Vincent,

De top 100 van 1986. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  17. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Monique [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,1k weergaven
  18. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  19. Started by Armand,

Hoor ik nu (13-01-2018 12:00 uur) een nieuwsbericht op de stream ?

• 7 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  20. Deze opname komt uit het archief van Emile Grivel. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 12 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  21. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

23. Wie kan/wil deze dateren? [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  24. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. Started by Drumbeat,

Times are UK. Apologies for the not very good recordings. The speed of playback may fluctuate.Not my fault. Blame the cassette recorder! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.