Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Niet een echte zeezender maar ik heb iemand op bezoek gehad, die wil zendamateur worden en wou eens komen kijken. We kregen het zo over vroeger en de zendschepen, volgens hem heeft er op het Zuidlaardermeer vroeger ook een bootje gelegen met de naam Nachtwacht waar vandaan een aantal hobby piraten uitzonden. Is misschien in deze groep iets bekend van dit bootje en zender?
-
- 3 antwoorden
- 770 weergaven
-
-
16 02 1967 Radio City - Gerry Stevens [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline South 14 04 1967 0000-0300 Johnny Walker - Steve Young - Tommy Vance Election Night [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
- 1 follower
-
-
RNI 02-01-1972 1300-1400 - Ferry Maat [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 842 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
ik ben aan het luisteren maar kan het niet de hele dag is er een mannier dat je het toch op kan nemen bijvoorbaat dank afz john de goede alias zeezenderjunk
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra Weet iemand de exacte datum?
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Met dank voor het bewerken en online zetten - Harm Koenders Caroline North 259 1967-08-14 1200-1337 Jerry King [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 799 weergaven
-
-
Is er iemand die in het bezit is van de zee zenderspecial 1970-1974 (13 delen) uit 2010 samenstelling Oeds Jan Koster en deze hier wil uploaden. Groet Henk.
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Hallo , Is er iemand die een opname heeft van " Vrijdag ; 21 maart 1975 " toen Don Stevens aan boord zat en wijlen Peter Van Dam ook (hij was bij Don ook te horen bij het uitkiezen van een Live Song uit de Woodstock Live LP) 1970. Radio Caroline 259 live te horen was ? Alvast bedankt. PS : Peter Van Dam zat toen live aan boord omdat in België even daarvoor de opname studio's in het Oost Vlaamse dorpje Brakel werd overvallen door de BOB Hier staan ook nog leuke Zeezender opnames tussen [verborgen inhoud]
-
- 14 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit was meestal na de uitzendingen van atlantis en voor seagull. Meestal niet meer dan 1 uur.
-
- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 648 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 983 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] © Stichting Norderney Ik denk dat ik er nog een paar heb, maar inmiddels heb ik zo goed als alle Tom Collins-opnames uit het archief geplaatst. Aanvullingen zijn uiteraard welkom.
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
RNI Mike Ross Hitbackshow 24-10 [verborgen inhoud] rniandyarcheralanwestclosedown 24 09 1970 1000-1100 [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Helaas en van deze weet ik helemaal niets RNI 1971 (FM) -2 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-