Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Kwam vandaag een kort verhaaltje tegen over een opvallend bezoek aan het zendschip van Radio Scotland. Te lezen in het boek "Big Noise from a Wee Country" van Martin Kielty. Scrol even naar de derde pagina van [verborgen inhoud].

• 0 antwoorden
    • 984 weergaven
  2. Started by Vincent,

Een uitzending uit 1989 zonder datum: [verborgen inhoud] Het lijkt erop dat de volgorde niet klopt. Wie heeft er tijd om dit uit te zoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

3. Started by Vincent,

met Tony Houston, Joop Verhoof en Bert Bennett. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 984 weergaven
  4. Started by Vincent,

Drie uur met Paul Alexander en Andy Archer. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 984 weergaven
  5. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 983 weergaven
  6. Hierbij de lijst, De uitzending gemist? Luister aanstaande donderdag om 20.00 naar de herhaling op www.192radio.nl

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  7. Started by Vincent,

Twee uur Pete McKenzie met 3 om 3 op verzoek. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  8. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 983 weergaven
  9. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  10. Caroline-19850821-1200-1510-DaveCollins-DaveAndrews

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  11. Started by Vincent,

Het eerste programma van Jay Jackson vanaf de Ross Revenge. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  12. Heren, dames ook, Komende zaterdag in de Top 40 een kleine 30 minuten Joost de Draayer uit 1965 Om precies te zijn van de nummers 8 naar 1. Voor geval je dat nog net niet in je verzameling hebt, deze mededeling als euh.. mededeling. Groeten Rob

• 1 antwoord
    • 983 weergaven
  13. Started by franje,

1 juni 20.00-22.00. Herhaling: woensdagavond, 21.00-23.00 uur. Oef, wat een kwaliteit weer dit eerste uur. Het begint al sterk met The Beach Boys en de b-kant van hun hit I Get Around, Don't Worry Baby. Veel grote namen, die voor zichzelf spreken, zoals Bobby Vee, Ray Charles, The Ronettes en Dionne Warwick. Maar vandaag even vooral aandacht voor de kleine namen. Ik bedoel maar, Round Robin, The Rally Packs, The Pixies Three of The Four-Evers. Ooit van gehoord? Die Robin brengt aan aanstekelijk dansnummer uit, waar de (grote!) namen van Sloan, Barri en Jack Nitzsche achter staan, niet de eersten de besten. The Rally Packs opereren in de stijl van Jan & Dean, wie kan …

• 0 antwoorden
    • 983 weergaven
  14. RNI-19740622-1200-1300-FerryMaat-RNITop50 RNI-19740622-1300-1400-FerryMaat-RNITop50 RNI-19740622-1400-1500-FerryMaat-RNITop50

• 2 antwoorden
    • 983 weergaven
  15. Started by cdb,

jubileumprogramma reunie 19 april 1990 op de Minerva

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  16. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  17. Started by Vincent,

Het Aquarium van de hits met Johan Visser. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  18. RNI 220 19730817 International Top 30 Mike Ross 20.00-21.00.mp3 [verborgen inhoud] Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect... Robin

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  19. Started by Vincent,

Wat een heerlijke lijst: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

20. Started by Vincent,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Van het ontbrekende uurtje (1400-1500) ligt de cassette hier ook, maar ik vrees dat we die kunnen afschrijven. De tape zit volledig aan elkaar geplakt.

• 3 antwoorden
    • 982 weergaven
  21. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 982 weergaven
  22. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 982 weergaven
  23. Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 982 weergaven
  24. [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo Microfoontest Andy Archer aan de van Hogendorpstraat 16 in De Haag. Bandje uit het Playa de Aro archief.

• 1 antwoord
    • 982 weergaven
  25. Started by skybird,

Het is Maandag aanstaande weer 50 jaar geleden dat Radio Londen moest verdwijnen voor de Engelse kust. Ik dacht laat ik eens kijken naar de laatste top 40 die Radio Londen uitzond. Dat was blijkbaar op 6 Augustus 1967. Ik dacht dat er ook een lijst was die van 13 Augustus,maar blijkbaar niet. Ik kan hem in ieder geval niet terug vinden. De laatste lijst,veel platen waren hier voor de meeste mensen niet bekent. Ik heb dan maar 20 platen van die lijst opgezocht en een uurtje opgenomen,met de hele top 10. Je hoort ook een aantal bekende jingles van Radio Londen die toen gemaakt werden door Pams in Dallas. Radio Londen zond uit vanaf De…

• 3 antwoorden
    • 982 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.