Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Beste leden, Ik mis nog steeds de nieuwe lijst van de Tipparade van 7 oktober 1967 De Top 40 is wel al online gezet op de site Norderney. Wanneer mogen we deze verwachten? Ben wel benieuwd
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Delmare - 00001978 - Prodihaag Studiotape - Interview Rene De Leeuw & Fred Van Dijk+Gerard Van Dam [verborgen inhoud] Gedigitaliseerd door Harm Koenders Delmare - 00051979 - Compilatie Van De Studiotapes '' De Testweek '' Met dank aan wijlen Jan Kat en Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 719 weergaven
- 1 follower
-
-
Onlangs was ik in Dordrecht in een brocante / kringloopwinkeltje. Daar stond een, helaas geverfde, buizenradio. Ik keek even of er op de schaal soms een zeezender stond vermeld. En ja hoor, ditmaal een met de aanduiding R. VERONIKA en ook nog NOORDZEE. Van de laatste is het mij niet duidelijk of hier RNI dan wel Noordzee vanaf het REM-eiland wordt bedoeld. De vermelding met de schrijfwijze R. VERONIKA was ik nog niet eerder tegengekomen. Helaas kon ik geen merkaanduiding ontdekken op het toestel. Hierbij de foto's. Leen1956
-
- 32 antwoorden
- 7,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 838 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 783 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 680 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 813 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 839 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 618 weergaven
-
-
Een paar maanden ook al aangeboden, de laatste Baken 16 met Marc Jacobs. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 756 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 935 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 668 weergaven
-
-
Ik heb hier een single, The End - Mi Amigo 1975. Is ie er al gedigitaliseerd? ( voor ik het ga doen ).
-
- 18 antwoorden
- 3,8k weergaven
- 2 followers
-
-
De expositie liep tot en met afgelopen week. In het bijbehorende boekje vertelt Lex over zijn liefde voor Warhol. PS Ik weet niet of dit de juiste rubriek is, maar Lex hoort wat mij betreft bovenal bij de zeezender Veronica.
-
- 1 antwoord
- 712 weergaven
-
-
Al eerder zijn opnamen van mij gedigitaliseerd ( bij voorbeeld alle wekelijkse Beatles programma's van Veronica) en ter beschikking gesteld via het offshore forum en ik hoopte dat ik zelf de tijd en energie had om door te gaan met banden e.d.na 1974. Als zzp'er heb ik zo druk dat het me niet lukt en ik wil toch graag een honderdtal banden met heel veel zeezenderopnamen met iedereen delen. Ik woon in Dordrecht en ben wel bereid om b.v.op een zondag ze ergens in de buurt te brengen. Ze zijn wel heel goed gedocumenteerd. Ik hoor graag van "iemand" die dit wil en kan doen. groet, Hans Marijs
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
- 0 antwoorden
- 765 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 748 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 814 weergaven
-
-
Ooit gedownload bij de Offshore radio groep Sorry Juul. Ik weet niet hoe ik bij jullie club wat online kan zetten, dus ik heb het maar weer hier gedaan Veronica28041973LexHarding1500-1600Top40 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 811 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 683 weergaven
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband, datum onbekend. [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 711 weergaven
-
-
Korte fragmenten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 595 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 746 weergaven
-
-