Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.304 discussies in dit forum
-
Vanaf vandaag neem ik de rubriek 'Vandaag veertig jaar geleden' voor Vincent waar. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Martin
-
- 0 antwoorden
- 962 weergaven
-
-
Ik las op Radiopedia dat bij de medewerkers van Radio Noordzee Internationaal de Veronica nieuwslezer Leo de Later daar ook bijstaat. Weet iemand of hij daar ook daadwerkelijk heeft gewerkt. Grt Rieni.
-
- 2 antwoorden
- 962 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Twee uur Liz West uit 1985. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Mark Wesley en Michael Lindsey uit september 1970. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Caroline 319 - 19021984 - 1000-1100 - Live Stephen Philips [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 961 weergaven
-
-
Een tape uit 1984 met alleen Simon Barrett als naam. Wie wil deze voor ons uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Heeft iemand misschien de eerste twee uren (0700-0900) van dit programma opgenomen van stream? Het was de laatste uitzenddag op zaterdag 29 juni. Alvast bedankt. Theo
-
Top 40 en Tipparade 1965 herhaald! ​De uitzending van de Top 40 en de Tipparade van 1965, worden vanaf nu herhaald op de woensdagmiddag. De Top 40 van 15.00 tot 17.00 uur, en daarna van 17.00 tot 18.00 uur de Tipparade. Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/top-40-en-tipparade-1965-herhaald
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Beste vrienden, ik weet het ... het mag niet ... maar ga toch een kans wagen. Ik zoek al jaaaaren naar het plaatje van Erik Marijsse "Playa De Aro". Op youtube staat enkel de spaanse versie. Wie heeft de Nederlandstalige versie ? Je zou me daar een e-n-o-r-m plezier mee doen.:) Met heel mijn hart : dank op voorhand ! Mvg, Danny
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 961 weergaven
-
-
Vandaag alweer 35 jaar geleden Radio Mi Amigo vanaf de Magdalena.Wie heeft er nog mooie herrinneringen aan die dag ??
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
-
-
Een uitzoekcassette uit 1985. Als iemand interresse heeft in deze fragmenten en de tijden in de opname van de knipjes aangeeft wil ik hem wel losknippen. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 960 weergaven
-
-
1971-07-31 Top40 1300-1603 helaas niet compleet. [verborgen inhoud] de top 10 ontbreekt.wie kan deze top40 compleet maken met dank aan de stichting Norderney 192 gr jan V
-
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
-
-
Deze link kwam ik tegen bij de Engelse buren. Paul de Haan.
-
Vrienden. Toon Hermans had ooit bij ons een spotje met de tekst. Hoort u niet herhaaldelijk om u heen zeggen, WE HEBBEN TOCH VERONICA, nou ik hoor hiet anders. Wie kan mij daar aan helpen. Thanks Ad Tervoort. Tervos@ziggo.nl
-
- 2 antwoorden
- 960 weergaven
-
-
Caroline South 14 04 1967 0000-0300 Johnny Walker - Steve Young - Tommy Vance Election Night [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 960 weergaven
- 1 follower
-
-
1973-09-23 Dikvoormekaarshow-192 [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 960 weergaven
- 1 follower
-
-
IK ben op zoek naar de orginele uitzending van de Lexjo-ABTT van 20-mei-1974,daar in verteteld Tineke een verhaal wat mij bekend voor komt.is er iemand die deze uitzendig heefd en hem hier wil plaatsen.Groetjes en alvast bedankt.
-
- 0 antwoorden
- 960 weergaven
-
-
Goedemiddag, Even wat vragen over een paar zeezender websites. Ik ben er een tijdje uit geweest vandaar dat ik niet weet wat er aan de hand is met de zeezender downloadclub. Ik ben hier lid van (ik heb het lidmaatschap althans nooit opgezegd, maar ook al jaren niet meer betaald) en ik meen me te herinneren dat deze al een tijd niet meer aangevuld is, maar ik kon er nog wel steeds bestanden vanaf downloaden. Nu lijkt de hele website [verborgen inhoud] uit de lucht te zijn. [verborgen inhoud] is er nog wel maar die accepteert mijn inlognaam en wachtwoord niet meer. En wie weet wat er gebeurd is met schriel.nl? Dit vond ik altijd een heel overzichtelijke en complete websi…
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 960 weergaven
-