Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Een uitzoektape. Het lijkt erop dat de datum juist is. Ik zoek de tijden, moment van knip tussen Mi Amigo en Caroline en wie het presenteerde: Caroline--MiAmigo-19740711-Uitzoek.mp3
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ontzettende puinhoop tijdens dit openingsprogramma ( 03-06-67?) van Radio 227 met dj Lex Harding. Wel leuk om naar te luisteren, je hoort ook de Engelse Radio 355 dj's op het schip en veel lekkere muziek. [verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik heb in ons archief een stapel banden gevonden die ik in 2007 gedigitaliseerd heb. Ad had ze een nummer meegegeven maar een index zat er niet bij. Helaas. Een snelle "luisterblik" leerde mij dat het volgens mij Mi Amigo spul is. Maar ik luisterde daar niet naar, het was na 31aug 74 volgens mij want ik hoor bijv. Stan Haag en Peter van Dam. Mijn vraag is nu, wie is bereid om een redelijke index te maken? als ik maar weet welk jaar en welke namen erbij horen. Ik heb nl nog meer van die tapes waarvan ik niet weet wat ik er mee moet, "bewaren of niet?" Mijn dank is groot. Dit is tape 982…………. [verborgen inhoud]
-
- 26 antwoorden
- 3,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 696 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Veronica-19611211-Mies Bouwman-Leve het Leven [verborgen inhoud] Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk
-
- 0 antwoorden
- 683 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
Caroline North 1967 08-14 1500-1600 DaveLeeTravis.mp3 [verborgen inhoud] Caroline North 1967 08-14 1600-1700 DaveLeeTravis.mp3 [verborgen inhoud] Caroline North 1967 08-14 1700-1800 DaveLeeTravis.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Caroline North 1965 08-08 MikeAhern.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 550 weergaven
-
-
Radio Del-mare jingles from the promotion cassette 9 [verborgen inhoud] Mart538
-
- 2 antwoorden
- 921 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Arkivet Collection North See Radio Pirates - Radio Caroline File [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 930 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 516 weergaven
-
-
MiAmigo-19771030-1100-1200-Michelle-GroetjesUitPlaya [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 967 weergaven
- 1 follower
-
-
Want Goormans te Nijlen heeft alles voor uw huis!
-
- 7 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick")
-
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
Uit Disc & Music Echo van 1 januari 1971. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Theo Radio Atlantis - 20051974 - 1300-1400 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 2,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Beste mensen, Ik ontdekte in m'n dBase een paar verkeerde data. Er is iets fout gegaan . Het zijn allemaal opnamen van RNI. Kunnen jullie helpen om ze wel de goede datum te geven. Het kan nl niet 13dec69 zijn. Ook de freq. 6200 Mhz is fout moet natuurlijk 6200 Khz zijn Dit is de eerste. ( later vandaag heb ik er nog meer. ) [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vind in m'n archief nog een meting Van de EBU in juli 1970 toen RNI uitzond op 1232 Khz en werd "gestoord". ( jamming) Met uitleg van de gebruikte cijfers. voor de duidelijkheid "Jurbise" is het ontvangst station van de EBU in Belgie. Rest spreekt voor zich.
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik kom voor mijn doen allerlei zaken tegen waarvan ik denk "wat moet ik er mee?". Dit omdat ik m'n archief aan het nalopen ben tbv Beeld en Geluid. En onderstaande is niet van belang voor hun "Veronica" archief. Maar wellicht zijn er hier mensen die het welleuk vinden. Ik "wis" het nu. Een single met de naam "The End". Heeft iets met Mi Amigo van doen. Ik ken het verder niet. Ergens staat mij bij dat ik 'em, in het verleden al eens heb gepost. De single heb ik al lang niet meer maar wel hier de hoes en audio. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Titel even aangepast] Harry Anderson is niemand anders dan Arie Swets [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]