Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
UK Top 40 - 28 november 1970 ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 30 november 2013, 20-22u. Productie: Ronny Harnie ​Zaterdag kan je vanaf 20u luisteren naar de volledige non-stop-UK Top 40 van 28 november 1970. Op één vinden we een enorme stijger (van 16 afkomstig) van Dave Edmunds’ Rockpile: I Hear You Knocking. Dave is geboren in Wales op 15 april 1944. Eind jaren zestig maakt hij deel uit van Love Sculpture, een groep die klassieke muziek omzet in rocksongs (wat zeer in is in die periode). Na het uiteenvallen van de band, scoort hij een eerste hit in december 1970. Het is meteen raak want het nummer komt dus op 1 terecht in Engel…
-
-
-
-
Hallo. Elke week zaterdag verheug ik me er weer op om te kijken wat er in het tiplijstje staat. Ik download de lijstjes ook om zo een nog beter tijdsbeeld van de sixties te krijgen. Maar het viel me al vrij snel op, dat jullie per ongeluk het lijstje van volgende week hebben geplaatst met de datum van de lijst voor vandaag erboven. Ik vergelijk altijd de lijst van vorige week met die van deze week om te kijken wat er verdwenen is. Hopelijk kan het rechtgezet worden, zodat alles weer klopt. Er zullen ongetwijfeld meer personen zijn, die de iijstjes volgen en sparen.
-
-
Opnames met verbeterde geluidskwaliteit<aging anorak ears> Uit April 1974 een klassieker< vast en zeker eerder aangeboden> Don Allen 2 uren C&W Show RNI. http://www12.zippyshare.com/v/41452628/file.html http://www31.zippyshare.com/v/58921656/file.html Paul de Haan.
-
- 1 antwoord
- 764 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 753 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 33 antwoorden
- 9,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Uitzending op zaterdag 12 maart 2016 van 13.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 13.00 - 18.00 uur, zie programmering Tipparade op 192Radio: Presentatie: Bert van der Laan. Uitzending op zaterdag 12 maart 2016 van 16.00 - 18.00 uur op de stream van 192Radio. Deze uitzending wordt herhaald op de woensdagmiddag erna van 16.00 - 18.00 uur, zie programmering. Sing Ding Dang Dong Check als je even tijd hebt op YouTube de volledige uitzending van het Eurovisie Songfestival 1975. Nou, beter, scroll naar een dikke 2 uur. Volg een minuutje de puntentelling (sloom….), …