Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.192 discussies in dit forum
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Deze opnamen komen uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Drie jaar geleden was ik begonnen met het delen van mijn RNI collectie. Vorig jaar is daar een einde aan gekomen doordat mijn harde schijf stuk ging,. Ik had van het meeste wel een backup, maar dat stond niet netjes op een rij op een harde schijf. Alles door elkaar. Bovendien geef ik alle afgeluisterde opnamen een nummer, zodat ik kan zien welke ik al heb geluisterd en verwerkt in de index (zie: www.janfrevos.nl). Het afgelopen jaar heb ik alles weer bij elkaar gezocht en alle 12.000 afgeluisterde files opnieuw van een nummer voorzien. Tot 1983 is dat nummeren af. Nu is er dus weer een mooi chronologisch lijstje, dus kunnen we verder met het RNI project. Nu dus …
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
voordat ik het morgen weer vergeet [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 911 weergaven
-
-
-
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 683 weergaven
-
-
Fijne zondag groeten van Philip "RNI 25 06 1972 1700 - 1800 Uur Tony Berk - Berk In Uitvoering - Studio kopie.mp3" [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
-
-
-
-
[verborgen inhoud] Iemand nog aanvullingen op de onderstaande index? 1971.01.28 14:52-15:22 Radio Northsea Int. Testtransmission nonstop Speelduur: 37’56” 128 KBps 44100 Hz G Sugar sugar - ????? Just a little bit of peace in my heart – Golden Earrings Man of Action – Les Reed Orchestra Yummy yummy yummy – Ohio Express ????? – Louis Armstrong ????? - ?????? ????? – Louis Armstrong ????? - ????? Lay down (Candles in the wind) – Melanie ????? - ????? ????? - ????? ????? - ????? [17.12.2019] 9114
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
-
"Vroege" opname van de kortegolf, met de "oude buizen KG ontvanger van Juul, 6205 kHz/ 49 mtr band met Duitse presentator Horst Reiner die vraagt om ontvangsberichten. In de laatste minuut van de opname draaien over de MG en KG eindigent weer op de frq. van RNI. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NX6A7JENS3AL.mp3 Juul
-
- 3 antwoorden
- 4k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - met dank aan JPL van GR Vlaanderen RNI - 00081973 - xxxx-xxxx - Live Ian Anderson [About Steve Berry Engineer] [verborgen inhoud] Van deze opname weet ik verder nix van. Jaren geleden een hele grote partij banden opgepikt en naar JP gebracht om op te nemen en over te zetten Er zitten hele slechte bij, maar ook hele leuke
-
- 0 antwoorden
- 638 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-