Spring naar bijdragen

28 april Lapershoek


Juul

Aanbevolen berichten

Wij zendamateurs hebben altijd op ons forum een rubriek;"wie gaat er naar de dag voor de zendamateur?"

Ik ben nu bijvoorbeeld benieuwd wie er naar Hilversum komt 28 april om elkaar de hand te schudden, klokken gelijk te zetten en de opname van de "ABTT 2012" te komen? En misschien wel met Jan van Veen "Candlelight" te vieren en te dineren........

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Juul,

Naar jaarlijkse gewoonte zal ik aanwezig zijn.

Ik moet nog even praktisch afspreken met Eric Bakker, maar in principe komt dat goed.

Bestaat de mogelijkheid dat aanwezigen gedichten kunnen voordragen?

Ik heb wel wat schrijfsels die hiervoor in aanmerking kunnen komen?

Nu kan ik me voorstellen dat het organisatorisch wat extra werk vergt om publiek aan het woord te laten.

Ik wil mijn gedichten ook van tevoren insturen zodat Jan ze zelf kan voordragen.

Ikzelf organiseer maandelijks een poëzieavond in Antwerpen en heb destijds voordracht en dictie gevolgd.

Laat maar van je horen.

Hartelijke groet,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen.

Op het moment ben ik druk met van alles, dus ik weet het nog niet.

Maar er zijn zeker een aantal mensen die ik nu eens echt wil spreken,

Nog minder dan twee weken, nou ja, we zien wel.

Rien

Oh ja, als ik een badge draag met mijn naam moet het wel met grote letters i.v.m. onze teruglopende ogen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat in mijn agenda. In september 1973 was ik er als vijftienjarig jochie bij op de Pier in Scheveningen, dus ik zou het mooi vinden om ook deze ABTT-happening bij te wonen.

En dan wilde ik meteen maar eens een paar mensen de hand schudden die ik alleen van dit forum ken.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast HUUBgoud

het blijft saai mijn reactie... maar weer zaterdag... weer de werkdag voor de kleine zelfstandige ondernemer. Verleden jaar met moeite wat kunnen regelen. Dit jaar lukt dat niet... wanneer gaat deze dan nou ooit eens op een zondag plaats vinden. Vaste gewoontes zijn mooi maar een dagje later op de zondag schijnt iedereen tegen te staan. Why? En daarna nooit iemand die inhoudelijk echt reageert. Dus mijn jaarlijkse reactie: weer op zaterdag, waarom niet zondag. En daarna weer radiostilte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Juul,

Naar jaarlijkse gewoonte zal ik aanwezig zijn.

Ik moet nog even praktisch afspreken met Eric Bakker, maar in principe komt dat goed.

Bestaat de mogelijkheid dat aanwezigen gedichten kunnen voordragen?

Ik heb wel wat schrijfsels die hiervoor in aanmerking kunnen komen?

Nu kan ik me voorstellen dat het organisatorisch wat extra werk vergt om publiek aan het woord te laten.

Ik wil mijn gedichten ook van tevoren insturen zodat Jan ze zelf kan voordragen.

Ikzelf organiseer maandelijks een poëzieavond in Antwerpen en heb destijds voordracht en dictie gevolgd.

Laat maar van je horen.

Hartelijke groet,

Bart

Ik weet dat niet Bart.

Maar ik zou ze maar meenemen voor de zekerheid. Maar dat begint pas om 19.00 uur !

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik wel van de partij zal zijn. Het is altijd leuk om weer even de oude zeezenderlucht op te snuiven. En Juul: we moeten nu toch eindelijk even met elkaar aan de babbel, zoals we destijds hadden afgesproken. Vorige keren liep het mis.

Tot dan.

Groeten, Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik wel van de partij zal zijn. Het is altijd leuk om weer even de oude zeezenderlucht op te snuiven. En Juul: we moeten nu toch eindelijk even met elkaar aan de babbel, zoals we destijds hadden afgesproken. Vorige keren liep het mis.

Tot dan.

Groeten, Theo

Dat kan, maar dan moet jij mij even "aan schieten" want ik weet niet van iedereen wie hij/zij is.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan helaas ook niet van de partij zijn. Normaal wordt de Veronicadag altijd op de zaterdag rond de 18e april gehouden. Dus had ik rekening gehouden met 21 april en mijn verjaardagsfeest naar de 28e gezet. En toen bleek dat het uiteindelijk dus een week later zou worden kon ik de verjaardagsgasten niet meer verplaatsen omdat sommige mensen er al vrij voor hadden geregeld.

Kortom: ik ben niet van de partij, maar wel op m'n eigen partij(tje).

Groet,

Jan-Fre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.